NAP Lords

Reactiescore
1.853
Er is geen rest van de wereld meer, Gwamm/Tuutuu/Chaos werken al samen.
Dus een overschot aan kwantiteit was niet voldoende, daar moest nog zo’n opzienbarende stab bij? Mijn God, je zal GWAMM maar in je handtekening hebben staan. Ik zou me diep schamen. Maar ik verwacht niet dat elke speler binnen die stam er hetzelfde instaat. Er zullen vast wel een aantal pientere spelers tussen zitten die wel rationeel kunnen nadenken en intern trachten om dit ongedaan te krijgen zodat hun naam niet nog verder bezoedeld wordt. Ik vraag me oprecht ook af wat de beweegredenen zijn vanuit zowel de stabber als de leiding. Twijfelen ze zo erg aan hun eigen offensieve kwaliteiten dat je maar gaat stabben om dorpenwinst te boeken? Ik zou mij voor dit soort acties echt te goed voelen, zulke praktijken heb je namelijk niet nodig als je een beetje fatsoenlijk TW kunt spelen. Maar die vlieger gaat blijkbaar niet op voor iedereen. Spijtig.
 
Reactiescore
451
Dus een overschot aan kwantiteit was niet voldoende, daar moest nog zo’n opzienbarende stab bij? Mijn God, je zal GWAMM maar in je handtekening hebben staan. Ik zou me diep schamen. Maar ik verwacht niet dat elke speler binnen die stam er hetzelfde instaat. Er zullen vast wel een aantal pientere spelers tussen zitten die wel rationeel kunnen nadenken en intern trachten om dit ongedaan te krijgen zodat hun naam niet nog verder bezoedeld wordt. Ik vraag me oprecht ook af wat de beweegredenen zijn vanuit zowel de stabber als de leiding. Twijfelen ze zo erg aan hun eigen offensieve kwaliteiten dat je maar gaat stabben om dorpenwinst te boeken? Ik zou mij voor dit soort acties echt te goed voelen, zulke praktijken heb je namelijk niet nodig als je een beetje fatsoenlijk TW kunt spelen. Maar die vlieger gaat blijkbaar niet op voor iedereen.

Ik vind wel grappig
Dat de speler het geen stab noemt de betreffende actie maar jij het hier continu over stabben hebt?

Veder is het enige wat ik je hier zie doen proberen te stoken of mensen opnaaien terwijl je volgens mij geen enkele weet hebt van de situatie en hoe die zich ontwikkeld?
Dus voor je hier beetje random onzin aan t uitkramen bent doe dan eerst onderzoek of de leiding er mee bezig is.

Simpele ziel da je bent
 
Reactiescore
1.853
Ik vind wel grappig
Dat de speler het geen stab noemt de betreffende actie maar jij het hier continu over stabben hebt?
Weet je wat pas grappig is? Jullie profilering hier op het AF. Dat jij niet helder kan nadenken betekent het niet dat het geen stab is. En dat de betreffende speler het niet als stab benoemd betekent niet hij het niet als stab ziet. Iedereen die een beetje weet wat logica is ziet dat dit een stab is, niks meer en niks minder. Dat is tevens waarom niemand van de neutrale spelers jullie gelijk geeft. Op het moment dat afspraken doelbewust niet worden nagekomen kan er niet meer worden gesproken van een fout.
 
Reactiescore
451
Weet je wat pas grappig is? Jullie profilering hier op het AF. Dat jij niet helder kan nadenken betekent het niet dat het geen stab is. En dat de betreffende speler het niet als stab benoemd betekent niet hij het niet als stab ziet. Iedereen die een beetje weet wat logica is ziet dat dit een stab is, niks meer en niks minder. Dat is tevens waarom niemand van de neutrale spelers jullie gelijk geeft. Op het moment dat afspraken doelbewust niet worden nagekomen kan er niet meer worden gesproken van een fout.

Zoals ik al aangaf heb jij helemaal geen weet van de situatie en wat er zich tussen de leiding afspeelt zoek dat eerst uit voor je hier nog harder bullshit loopt te verkopen
 
Reactiescore
1.853
Ik vind wel grappig
Dat de speler het geen stab noemt de betreffende actie maar jij het hier continu over stabben hebt?

Veder is het enige wat ik je hier zie doen proberen te stoken of mensen opnaaien terwijl je volgens mij geen enkele weet hebt van de situatie en hoe die zich ontwikkeld?
Dus voor je hier beetje random onzin aan t uitkramen bent doe dan eerst onderzoek of de leiding er mee bezig is.

Simpele ziel da je bent
Iemand die overduidelijk de Nederlandse taal misbruikt en haar interpunctietekens compleet negeert noemt mij een simpele ziel. Het moet toch niet gekker worden. Haha. Clown.

Waar ik wel of geen weet van heb is iets waar jij geen weet van hebt. Hou dat soort opmerkingen dus maar gewoon lekker voor je want dat trekt werkelijk op niks. Zorg maar gewoon dat dat dorp terugkomt wat je hebt verkregen middels een stab zonder een onrealistische wedereis en het hele probleem is verholpen. Ik snap oprecht niet waarom dit zo moeilijk te begrijpen is voor je.

Probeer je posts trouwens voortaan even in één keer goed te typen, dan hoef ik niet nogmaals een reactie op dezelfde post te geven omdat je hem in de tussentijd snel aanpast.
 
Reactiescore
451
Iemand die overduidelijk de Nederlandse taal misbruikt en haar interpunctietekens compleet negeert noemt mij een simpele ziel. Het moet toch niet gekker worden. Haha. Clown.

Waar ik wel of geen weet van heb is iets waar jij geen weet van hebt. Hou dat soort opmerkingen dus maar gewoon lekker voor je want dat trekt werkelijk op niks. Zorg maar gewoon dat dat dorp terugkomt wat je hebt verkregen middels een stab zonder een onrealistische wedereis en het hele probleem is verholpen. Ik snap oprecht niet waarom dit zo moeilijk te begrijpen is voor je.

Probeer je posts trouwens voortaan even in één keer goed te typen, dan hoef ik niet nogmaals een reactie op dezelfde post te geven omdat je hem in de tussentijd snel aanpast.

Hoe ik typ mag ik zelf weten,
En zoals ik al zei weet jii helemaal niet wat ik tegen warre gezegd heb.
Dus voor je bullshit komt verkonden vraag dat eerst even naar
Je bent niks meer als een stokertje.
 
Reactiescore
94
Hoe ik het hier zie als ''buitenstaander'' (ja ik heb contacten binnen looney maar dat wil niet zeggen dat ik meteen bevooroordeeld ben) is dat er hier gewoon perongeluk een NAP geschonden is. Dat is gewoon heel simpel, de meeste spelers op TW die een beetje moreel zijn ingesteld geven dat dorp gewoon terug. De nieuwe bespelers van het account wisten niet af van die NAP, wanneer hun dat onder ogen komt is er toch maar 1 oplossing en het dorp terug geven?

Verder zou ik nog eens willen beginnen over het gedrag van GWAMM en TuuTuu hier. Dat spreekt echt boekdelen, voor mijn gevoel is iedereen bang voor de ''premade'' van schedel, terwijl zij hier maar met 3 accounts zijn begonnen. Men reageert hierop door met meer dan 10 accounts een fusie te realiseren om zo een kwantatieve overmacht te creeren. Oke, dat valt nog te begrijpen dat iedereen wordt ingezet om de sterkste spelers van deze wereld af te vegen. Maar dat er dan ook nog smerig spel bij wordt gehaald gaat echt over de grens, mocht GWAMM/TuuTuu deze wereld winnen dan weet elke gerespecteerde TW'er ook wel dat dit een NIETSZEGGENDE winst betreft en dat men in de toekomst ook niet in zee zal gaan met dit groepje spelers. Voor mij komen jullie over als een stelletje gefrustreerde spelers die alles op alles zetten om immoreel spel recht te lullen en een wereld te winnen, dit is wel exclusief de spelers van Da Vinci. (ik snap echt niet wat jullie te zoeken hebben in die stam vol debielen).
Bang voor een premade? Looney speelt al vies sinds dag een. Je vergeet even dat Looney nog steeds niet wil bevestigen wie hun mol is in onze Discord. Dat om Schedel te beschermen. Want als ze alles echt zo eerlijk willen spelen als ze beweren, ga je toch niet gebruik maken van mollen en ze dan beschermen? Mats heeft gewoon namens Schedel en namens Looney Nicolaas bewust laten joinen in Discord om screens te verkrijgen. Dat noem ik pas vies spelen en vooral als ze niet eens mans genoeg zijn om hun vieze spel toe te geven, puur om Mats aka Schedel te beschermen. Bah bah
 
Reactiescore
1.853
Hoe ik typ mag ik zelf weten,
En zoals ik al zei weet jii helemaal niet wat ik tegen warre gezegd heb.
Dus voor je bullshit komt verkonden vraag dat eerst even naar
Je bent niks meer als een stokertje.
Hoe jij typt mag je uiteraard zelf weten, dat ga ik niet voor je beslissen. Maar zorg dan aub dat je geen koosnaampjes gaat gebruiken voor mensen die eerder van toepassing zijn op jezelf. Zet je louter jezelf mee voor schut. Je mag me zien als een stokertje, wat jij wil. Ik had er wellicht iets mee gedaan als jouw mening mij interesseerde. Ik heb gewoon een ontzettend hekel aan stabbers. Heeft me zelf ook wel eens een account gekost. Dus als ik dat ergens tegenkom zal ik dat altijd zeer direct bekritiseren. Zoals ik al zei: zorg maar dat het dorp terugkomt zonder belachelijke wedereis en het is opgelost. Het is echt niet moeilijker.
 
Reactiescore
5.598
Ik vond het vanuit Jelle zijn perspectief geen stab omdat hij niet beter wist op dat moment en ik geen bewijs had. Als je achteraf erop terugkijkt is de actie opzichzelfstaande wel een stab, nu bewezen is dat er dus wél een NAP is. Dus dan zou normaal gesproken dat dorp naar mij terug moeten. Ik denk stiekem ook dat de enige reden dat dat niet gebeurd, is door het verloop van deze wereld in het verleden. Alleen heb ik daar als simpel MBtje bar weinig mee te maken en draai ik er nu voor op..
 
Reactiescore
2.444
Bang voor een premade? Looney speelt al vies sinds dag een. Je vergeet even dat Looney nog steeds niet wil bevestigen wie hun mol is in onze Discord. Dat om Schedel te beschermen. Want als ze alles echt zo eerlijk willen spelen als ze beweren, ga je toch niet gebruik maken van mollen en ze dan beschermen? Mats heeft gewoon namens Schedel en namens Looney Nicolaas bewust laten joinen in Discord om screens te verkrijgen. Dat noem ik pas vies spelen en vooral als ze niet eens mans genoeg zijn om hun vieze spel toe te geven, puur om Mats aka Schedel te beschermen. Bah bah

Dit weer jongens toch... Wat kan Mats er aan doen dat er een speler binnen jullie stam hem besluit een screen toe te sturen? Het gebeurd elke wereld en is zelfs Kevin overkomen deze wereld, de speler die de screen krijgt kan er niks aan doen en er is absoluut niet om gevraagd of aan iemand gevraagd een stammendiscord te joinen om een screenshotje door te sturen. In wat voor wereld leven jullie jongens...
 
Reactiescore
1.363
Hoe jij typt mag je uiteraard zelf weten, dat ga ik niet voor je beslissen. Maar zorg dan aub dat je geen koosnaampjes gaat gebruiken voor mensen die eerder van toepassing zijn op jezelf. Zet je louter jezelf mee voor schut. Je mag me zien als een stokertje, wat jij wil. Ik had er wellicht iets mee gedaan als jouw mening mij interesseerde. Ik heb gewoon een ontzettend hekel aan stabbers. Heeft me zelf ook wel eens een account gekost. Dus als ik dat ergens tegenkom zal ik dat altijd zeer direct bekritiseren. Zoals ik al zei: zorg maar dat het dorp terugkomt zonder belachelijke wedereis en het is opgelost. Het is echt niet moeilijker.
Dolfijntje, ga jij je eens ergens anders mee bemoeien janknoob.
Dom gebrabbel van jou zeg, de knetter.
 
Reactiescore
94
Dit weer jongens toch... Wat kan Mats er aan doen dat er een speler binnen jullie stam hem besluit een screen toe te sturen? Het gebeurd elke wereld en is zelfs Kevin overkomen deze wereld, de speler die de screen krijgt kan er niks aan doen en er is absoluut niet om gevraagd of aan iemand gevraagd een stammendiscord te joinen om een screenshotje door te sturen. In wat voor wereld leven jullie jongens...
Je bedoelt: wat kan Mats er aan doen dat hij even bewijs gaat Fixen en daarna zijn oud maatje onze discord in gaat voor die screens?
Het enigen wat jullie doen is jezelf voor de malle houden en de boel ontkennen omdat je zelf ook wel weet dat als Mats bevestiging zal geven dat het inderdaad zijn maatje Nico is, hij de lul is. Dat jullie dan genoegen nemen met: ik heb afgesproken niet te zeggen dat het Nico is, moet je zelf weten maar daar trappen wij niet in. Mats speelt gwn vies en dat bevestigt hij door de boel maar achter een belofte te gooien. Vies spel noem ik dat en dat blijft het ook.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Moet zeggen dat GWAMM/TuuTuu verrassend veel lijkt op Trump/Gaatje op w77, zitten er wat dezelfde spelers mogelijks?
 
Reactiescore
470
Je bedoelt: wat kan Mats er aan doen dat hij even bewijs gaat Fixen en daarna zijn oud maatje onze discord in gaat voor die screens?
Het enigen wat jullie doen is jezelf voor de malle houden en de boel ontkennen omdat je zelf ook wel weet dat als Mats bevestiging zal geven dat het inderdaad zijn maatje Nico is, hij de lul is. Dat jullie dan genoegen nemen met: ik heb afgesproken niet te zeggen dat het Nico is, moet je zelf weten maar daar trappen wij niet in. Mats speelt gwn vies en dat bevestigt hij door de boel maar achter een belofte te gooien. Vies spel noem ik dat en dat blijft het ook.

Je bedoelt: wat kan ik eraan doen dat iemand me benaderd met screens uit jullie discord die bevestigen dat jullie glas hard liegen? Niks ja dus hou er nou maar weer over op.
 

DeletedUser69389

Guest
oude-wijsheden-al-is-de-leugen-nog-zo-snel-de-waarheid-achterhaalt-hem-wel-6745.jpeg
 
Reactiescore
1.363
Oké sterk verhaal. Kunnen we nu weer terug naar de kern?
Dat jij mb bent van schedel en daarom al dit gepiep onzin is? Want mbs horen bij mh?
 
Bovenaan