Name change ingame ook effectief op AF?

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Haai heren en dames.

Ik was benieuwd of mijn in game name change ook effect zou hebben op mijn AF naam? Volgends mij niet maar ik ben niet 100% zeker.

Stel ik change mijn huidige AF account in game dan blijf (naar mijn weet) mijn AF account gewoon zoals die is.
 
Reactiescore
2.478
Haai heren en dames.

Ik was benieuwd of mijn in game name change ook effect zou hebben op mijn AF naam? Volgends mij niet maar ik ben niet 100% zeker.

Stel ik change mijn huidige AF account in game dan blijf (naar mijn weet) mijn AF account gewoon zoals die is.

Ik zeg nee, maar weet het niet 100% zeker. Als @famdecibel het niet weet zal ik het @Duckje morgen vragen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Helaas is mijn account nu veranderd zonder de support te doen ><. Ik ging er van uit dat zolang ik die niet indiende hij zou blijven zoals die was, anders had ik nooit gechanged.
 

DeletedUser17472

Guest
Je mag hier support voor indienen , dan kunnen we het nakijken. Een forumnaam verandert niet automatisch.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Heb dit ook 1x voor gehad dat een co men AF acc namechangde ingame, heb die naam echter niet terug kunnen krijgen omdat het niet mogelijk was is me verteld door duckje
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Fam stelt voor om het met terugwerkende kracht te doen vgm

Duckje wil dit niet indd zoals Rob meld. Erg jammer, lekker tegen de schenen van een zeldzaam actief af lid schoppen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Is niet per se van willen, was eerder omdat het niet mogelijk was. Je naamt wordt ergens in een database opgeslaan zodat ze die naam niet meer kunnen gebruiken voor een lange tijd, dacht ik
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Is niet per se van willen, was eerder omdat het niet mogelijk was. Je naamt wordt ergens in een database opgeslaan zodat ze die naam niet meer kunnen gebruiken voor een lange tijd, dacht ik

AF accounts en ingame accounts zijn toch indirect verbonden en niet direct? Ik log hier met een ander wachtwoord dan ingame en de name change moet handmatig gedaan worden, dan is ''niet kunnen'' denk ik geen verklaring... Maargoed dat zal zo zijn dan.
 
Reactiescore
2.478
Is niet per se van willen, was eerder omdat het niet mogelijk was. Je naamt wordt ergens in een database opgeslaan zodat ze die naam niet meer kunnen gebruiken voor een lange tijd, dacht ik

Het is dus Technisch niet mogelijko_O
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het is dus Technisch niet mogelijko_O
Maar technisch wel mogelijk om hier een ander ww te gebruiken en de namechange niet automatisch door te voeren aangezien t via support aangevraagd zou moeten worden? Dan is het toch gewoon een handmatig proces en niet gelinkt T_ T
 

DeletedUser17472

Guest
Half jaartje oid
Soms veranderen dingen. En als een speler informeert of iets automatisch verandert of niet en het blijkt nu wel zo te zijn terwijl wij hebben gezegd (omdat dat altijd zo geweest is), dat het niet zo is, dan moeten we hem helpen.. Dan ga ik er alles aan doen om het voor de speler zo te maken dat alles weer naar zijn zin is. @Beuken Hakken Zagen. moet dus gewoon support indienen (als hij dan al niet gedaan heeft). Ik ben net terug van vakantie, dus ik heb er op dit moment nog geen zicht op.
 
Bovenaan