Nadere verklaring: Audaces Fortuna Juvat

DeletedUser81362

Guest
Beste medespelers,

De afgelopen dag is er nog al veel gebeurd binnen de stam. ESFR heeft onze stam verlaten, en wij hebben met hem gecommuniceerd van waar deze actie. Daarbij kwamen we terug naar het hele begin waarom de actie zoals die nu gelopen is, verlopen is. Hierbij dus ook de werkelijkheid, met goedkeuring van ESFR om dit te plaatsen.

Vanaf maandag waren er veel spelers benaderd voor een concept om een drie-strijd in deze wereld te creëren. Er waren veel spelers voor, andere moesten er nog over na denken. Aan de kant van Maai heeft zich dan ook een misverstand opgelopen, kunnen we uitgebreid over praten maar wij kiezen er voor om dit in het kort naar voren te brengen.

Conservative was het eerste benaderd van Maai voor het concept van deze drie-strijd. Hij had hiervoor Shakedown8 benaderd, en samen besproken of het een goede optie zou zijn (Co Shakedown). Het gesprek pakte aardig door en werd aardig uit gedacht, in geval dat we met dit concept mee zouden gaan. Het was op dat moment wel een concept, er was nog geen uitvoerend plan. Vervolgens werd Conservative door eigenaar van Shakedown8 benaderd, met de vraag hoe het zat. Dit was dan ook uitgelegd, en hij was hier geen voorstander van zo werd ook de keuze gemaakt om niet over te stappen. Zo had Conservative dan ook gereageerd er van af te zien. Door een communicatie fout naar Roald toe, waarin gezegd was dat Jeroen - ESFR de stam zou verlaten kreeg het wel een hele andere wending. Roald benaderde Conservative hiermee, terwijl hij hier niets van af wist omdat hij ESFR niet benaderd had met het concept wegens bekende redenen dat zij vrij impulsief zijn. Dus de reactie van Jeroen - Conservative was natuurlijk om direct bij ESFR te vragen of hij de stam verlaat en waarom, met daarbij een screenshot van het gesprek waarin Roald hier de bewering door stuurt. ESFR wist zoals vermeld niet van het concept op dat moment dus zij hadden mij vol verbazing gezegd '' Dan weet jij meer dan ik, wij leaven niet''.

Roald had hierbij een reactie naar Conservative gegeven dat het vanuit Glenn, Jeroen, Daan zou komen. Dit omdat Maarten een maatje van hem is en alleen op ESFR zijn account gezet was om hen te '' controleren ''. Aangezien de samenwerking en contact met ESFR - Conservative goed ligt, is conservative hier dan ook open mee naar ESFR gekomen. Wie dit in eerste instantie niet als een mol zou interpreteren geven wij een award, want dan had dit wel heel anders geformuleerd kunnen worden.

Met deze reactie was ESFR met alle redenen dan ook woedend. Zij vertrokken direct de stam Maai, en drongen aan bij de spelers met het concept om het uit te voeren. Uiteindelijk zijn ze vandaag er uit gestapt, met nog onbekende bedoelingen. Zij zouden namelijk nooit de stam verlaten hebben als dit misverstand niet was geweest. Dit vertaald dan ook naar de andere spelers dat het concept dan ook niet of heel anders uitgevoerd had geweest.

Ja, de manier waarop spelers de stam verlaten en meteen een nieuwe stam op hadden gezet in 1 dag was volslagen chaotisch en onbedacht. Dit was ook nooit de bedoeling of onderdeel van het concept geweest, maar situaties leidde er wel naar toe. Er was een duidelijk concept waarbij aandachtig was besproken als we dit zouden doen dat er een aantal dingen meteen geregeld zouden worden om dit te voorkomen. Dat was een verklaring, NAP afspraken met de nieuwe stam voor alle betrokkenen en oorlog afspraken voor zodra de NAP beëindigd zou worden.

Uiteindelijke resultaat is dus dat dit niet gebeurd was en dat er een misverstand was, dit word dan ook niet Maai of ESFR kwalijk genomen van onze kant. Wij zouden het wel waarderen als er begrip zou komen voor dit misverstand (waar volledige bewijs van is opgeslagen), en de mogelijkheid krijgen om ons concept met duidelijke NAP afspraken en eventuele oorlog regels op een goede manier kunnen afsluiten.

Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen doen wij dit voor nu dan ook met Conservative als contact persoon, alle persoonlijke NAP's die met de stammen individueel gemaakt zijn willen wij aanpassen tot nieuw afgesproken NAP's waar de gehele stammen bij betrokken zijn. Het is niet meer als normaal en eerlijk tegenover alle andere partijen om de kans te krijgen hun nieuwe situatie aan te passen en voorbereid te strijden met elkaar. Onze bedoeling was er een leuke strijd van te maken, dat moet wel op de juiste manier aangeboden worden.

Einde bericht
 
Reactiescore
470
Beste medespelers,

Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen doen wij dit voor nu dan ook met Conservative als contact persoon, alle persoonlijke NAP's die met de stammen individueel gemaakt zijn willen wij aanpassen tot nieuw afgesproken NAP's waar de gehele stammen bij betrokken zijn. Het is niet meer als normaal en eerlijk tegenover alle andere partijen om de kans te krijgen hun nieuwe situatie aan te passen en voorbereid te strijden met elkaar. Onze bedoeling was er een leuke strijd van te maken, dat moet wel op de juiste manier aangeboden worden.

Einde bericht

Maar wat doen jullie dan momenteel met Zuur? Jullie geven hem niet bepaald de kans zich aan te passen aan het nieuwe 360 graden front dat hij gekregen heeft door de vorming van jullie nieuwe stam.
 

DeletedUser81362

Guest
De situatie van zuur is hierbij anders. Ja hij heeft inderdaad op de kaart gezien een front van 360 graden, maar in realiteit is dit niet het geval. Het hele concept is te vroeg naar een uitvoerend plan gewerkt, waarbij Maai zijde zuur verdedigde (Dit hebben zelfs overgaande spelers gedaan) en de drie overgaandes spelers uit AX zuur aanviel.

Het zou onterecht zijn indien wij inderdaad met ze alle zuur zouden aanvallen, dit gaat dan ook niet gebeuren. Maar het zou ook onterecht zijn om de drie spelers van AX van hun succes op Zuur te weerhouden om door te pakken, aangezien zij dit wel hadden gedaan mocht het niet door het misverstand zijn dat het hele concept pas later of wellicht helemaal niet was uitgevoerd.

Onze beredenering zou dan ook zijn dat de spelers wie deze aanval door hadden gezet, hiermee zelf door gaan. De andere spelers vallen zuur niet aan (NAP).
 
Reactiescore
766
Komt op mij ook een beetje over alsof alles toch minder goed uitpakt dan jullie allen voor ogen hadden. Nu wordt er dus teruggekrabbeld en om uitstel en begrip te vragen.

Als je uitstel en/of begrip wilt, zou ik maar eens bewijs posten. Ik snap je verhaal ook niet volledig hoor, dus kan ook mij liggen. Vind het allemaal erg zielig, zwak en lullig.
 

DeletedUser81362

Guest
Indien je het bewijs wilt kan je contact op nemen met Conservative, bewijs loopt van verschillende platformen waarvan bekend is deze niet op het algemeen forum gepost te mogen worden.

Verder geven wij ook toe dat het anders uitpakte als gepland, dat mede door de situatie welke plaatsgevonden heeft. Daarbij is het aan meerdere kanten lullig verlopen.
 

DeletedUser77704

Guest
Wij moeten actie (contact opnemen met Conservative) ondernemen voor bewijsstukken, terwijl jullie degene zijn die om uitstel/vergiffenis vragen? Beetje omgekeerde wereld, vind je niet :p

Nogal

En nu dan een NAP accepteren van een stam van leavers en voormalige vijanden?
 
Reactiescore
470
De situatie van zuur is hierbij anders. Ja hij heeft inderdaad op de kaart gezien een front van 360 graden, maar in realiteit is dit niet het geval. Het hele concept is te vroeg naar een uitvoerend plan gewerkt, waarbij Maai zijde zuur verdedigde (Dit hebben zelfs overgaande spelers gedaan) en de drie overgaandes spelers uit AX zuur aanviel.

Het zou onterecht zijn indien wij inderdaad met ze alle zuur zouden aanvallen, dit gaat dan ook niet gebeuren. Maar het zou ook onterecht zijn om de drie spelers van AX van hun succes op Zuur te weerhouden om door te pakken, aangezien zij dit wel hadden gedaan mocht het niet door het misverstand zijn dat het hele concept pas later of wellicht helemaal niet was uitgevoerd.

Onze beredenering zou dan ook zijn dat de spelers wie deze aanval door hadden gezet, hiermee zelf door gaan. De andere spelers vallen zuur niet aan (NAP).

En het is niet onterecht dat jullie alle BG´s rond zuur recruteren? Zuur had dit prima kunnen overleven maar door het recruteren van alles in de buurt wat hem hielp is het behoorlijk kansloos geworden en kunnen de Ex-AX spelers die hem al aanvielen natuurlijk makkelijk door edelen.
 

DeletedUser81362

Guest
Dit is een discussie uitlokken en afleiden van de verklaring die wij hebben afgelegd. Zou dat betreft een omgekeerde wereld zijn als je in de stam zit waar een misverstand gebeurd en hier niet zelf van op de hoogte bent. Het bewijs is meer voor de spelers die hier totaal niet van af wisten, waaronder AX, Vitare en overige betrokkenen.

En Justin, de NAP is een aanbieding en ook veel gevraagd vanuit de oppositie zijn kant op het AF. Als je eerst klaagt dat deze niet besproken zijn en nu weer klaagt dat wij hier wel mee over bespreken, mag je mij wel eens uitleggen wat voor periode van de maand jij zit.
 

DeletedUser77704

Guest
Dit is een discussie uitlokken en afleiden van de verklaring die wij hebben afgelegd. Zou dat betreft een omgekeerde wereld zijn als je in de stam zit waar een misverstand gebeurd en hier niet zelf van op de hoogte bent. Het bewijs is meer voor de spelers die hier totaal niet van af wisten, waaronder AX, Vitare en overige betrokkenen.

En Justin, de NAP is een aanbieding en ook veel gevraagd vanuit de oppositie zijn kant op het AF. Als je eerst klaagt dat deze niet besproken zijn en nu weer klaagt dat wij hier wel mee over bespreken, mag je mij wel eens uitleggen wat voor periode van de maand jij zit.

Vind een hele stam een NAP bieden waaronder vijanden onzin, vond een NAP van de leavers van een stam meer dan normaal. Misschien een begrijpend lezen?

Usus en Prof is contact mee over een onderlinge NAP, maar andere TiPpers hadden dit niet aangeboden aan hun hele voormalige stam, daar ging het over.

Dus misschien weten waar je over praat of alle context lezen, of zit jij in een bepaalde periode? Verklaart ook de impulsieve actie :rolleyes:
 

DeletedUser81362

Guest
Zuur kan oneindige verhalen verklaren, maar het is niet aan de rest van de wereld zijn account op te lossen. Hij had zelf verkeerde Co' spelers die runde, verkeerde account instellingen waardoor er niet normaal en fatsoenlijk gedefft kon worden door vv spelers, en is zelf druk met tentamens dit jaar. Het is naief om te geloven dat je co's alles gaan oplossen voor je tot een wereld winst, terwijl je hier zelf de activiteit niet voor kan opleveren.

Verder zou Zuur prima de situatie zonder schade te boven komen, indien Maai een samenwerking leverde Zuur te deffen. Dit was allemaal niet gebeurd. Het kwam allemaal aan op een paar enkele spelers die in nood even probeerde het account in zo een goed mogelijke staat te behouden met nog steeds veel verliezen. Tenslotte zal ik maar niet verwijzen dan naar de rekrutering van Conservative uit TIP waarbij ook TIP en spelers van TIP kansloos gezet werden.
 

DeletedUser81362

Guest
Vind een hele stam een NAP bieden waaronder vijanden onzin, vond een NAP van de leavers van een stam meer dan normaal. Misschien een begrijpend lezen?

Usus en Prof is contact mee over een onderlinge NAP, maar andere TiPpers hadden dit niet aangeboden aan hun hele voormalige stam, daar ging het over.

Dus misschien weten waar je over praat of alle context lezen, of zit jij in een bepaalde periode? Verklaart ook de impulsieve actie :rolleyes:

Impulsieve actie staat aan begin van dit topic. Begrijpend lezen?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Jullie kansen zijn verkeken en zijn nergens meer welkom, deze post zal daar ook geen verandering in brengen. Je brengt de aandacht naar een geschilletje omtrent één account terwijl de hele intentie en het hele gedoe eromheen veel groter is. Eigenlijk is het een soort bagatelliseren maar dan omgekeerd. Tevergeefs.
 
Reactiescore
831
Wat een onzin. Zal maar wat van mijn vakantietijd opofferen om te reageren op het onzin over mijn account.

1. Het account Zuur was voorbereid. Stacks stonden klaar, account had voldoende def voor solo verdediging en activiteit was er tot dat ik op vakantie ging. Jammer genoeg was activiteit dus tijdens de 1ste massa niet ideaal waardoor er dorpen verloren zijn gegaan. Sindsdien zijn er amper dorpen verloren omdat VVers het activiteit hebben hersteld. Het account bestaat nog uit 700k + punten wat evenveel is als bepaalde recruits vanuit jullie kant.

2. Ons account is niet in benadering gekomen omtrent iets van de nieuwe stam en hetzelfde geld voor Mind. Jullie doel was duidelijk om ons te isoleren want jullie cluster is anders belachelijk slecht. Als resultaat is Zuur nu afgelegen en solo en is Mind VERPLICHT tot joinen. Dat is gewoon uitermate zielig of gewoon niet doorgedacht.

3. Nu we hebben geconstateerd dat Zuur nog in een houdbare stand was en dat de stam is gemaakt met als doel Stab! te isoleren komen jullie nu af met een NAP (hiervan heb ik trouwens nog niets gezien op NAP met Mind (Premade sinds start) na). Deze NAP is duidelijk waardeloos tenopzichte alle BGs en enigste stamgenoot die me zijn ontnomen door jullie actie. Daarmee zeg ik het nog eens, wolfpack probeert al heel de wereld ons account goedkoop weg te spelen.

Laf en triest dus, er zal geen oplossing komen omdat jullie nu makkelijker het account kunnen wegspelen en de voorgaande massa als excuus kunnen gebruiken, triest.
 

DeletedUser81346

Guest
Gister was het bashen op TiP omdat er niet genoeg NAP's werden aangeboden, vandaag is het bashen op TiP vanwege de NAP's die wél worden aangeboden.

Kunnen jullie het tenminste eens worden waar jullie precies over gaan zeuren? De subjectiviteit hier heeft me kramp in m'n lachspieren bezorgd.
 

DeletedUser77704

Guest
Gister was het bashen op TiP omdat er niet genoeg NAP's werden aangeboden, vandaag is het bashen op TiP vanwege de NAP's die wél worden aangeboden.

Kunnen jullie het tenminste eens worden waar jullie precies over gaan zeuren? De subjectiviteit hier heeft me kramp in m'n lachspieren bezorgd.

Misschien leren lezen, spaar je je kaak mee
 
Reactiescore
831
Gister was het bashen op TiP omdat er niet genoeg NAP's werden aangeboden, vandaag is het bashen op TiP vanwege de NAP's die wél worden aangeboden.

Kunnen jullie het tenminste eens worden waar jullie precies over gaan zeuren? De subjectiviteit hier heeft me kramp in m'n lachspieren bezorgd.

Trek je ooglappen af, ik 'zeur' op het feit dat jullie met opzet dit doen om voordelen te halen tegen vijanden en het maskeren met waardeloze NAPs terwijl het vanaf het begin al helemaal anders had gemoeten.

Jullie creëren express dure schade en verbergen het met een budget oplossing.
 

DeletedUser81255

Guest
Trek je ooglappen af, ik 'zeur' op het feit dat jullie met opzet dit doen om voordelen te halen tegen vijanden en het maskeren met waardeloze NAPs terwijl het vanaf het begin al helemaal anders had gemoeten.

Jullie creëren express dure schade en verbergen het met een budget oplossing.

Opzet met voordelen creëren tegen vijanden, maskeren met waardeloze NAPs, budget oplossing voor dure schade?

Dus het de gelijke kwantiteit afnemen van AX, Maai en Vitare zou een nadeel voor AX tegen Maai, AX tegen Vitare, of Maai tegen Vitare moeten opleveren? Vergelijk het front waar Maai eerst mee zat, en waar het nu mee zit. Dat is echt een grote stap achteruit zeg, wow! Ze hebben minder front en geen clusterfuck meer, leven is vreselijk.

Elke stam raakt kwantiteit kwijt, voor de ene stam iets voordeliger als de andere stam. Jullie acteren alsof het enkel je eigen stam is waar van af genomen word, en dit gigantische schade creëert voor de strijd die er eerst met AX en Maai was. Voordelen voor ons zelf, zeker! We hebben een mooie grote veilige rim achter ons, veel meer als de andere stammen hebben. We hebben de halve wereld alvast gerekruteert kijk maar naar de punten en kwantiteit van de stam. We hebben sowieso of het nu goed of niet goed zou gegaan zijn stammen tegen ons gekeerd, dat was echt wel bekend hoor. Welke stam zou nou niet in eerste instantie aanvallen op leden die de stam verlaten.

Al met al geef ik je dus groot gelijk!

Overigens heb ik een hele nacht voor jou staan verdedigen, omdat er niemand anders te bekennen was. Je mobiele def stond overal en ergens en niet goed opgesteld waardoor schuiven vrijwel niet meer mogelijk was, en er was ook niet optijd bekend gemaakt dat er een massa gestuurd was. Deze massa was ruim 26 uur voor het bekend was bij Maai al verstuurd.

Verder je opstelling met een groepje of 2, maakt het niet overzichtelijk voor andere spelers. Ik weet dit en daarom had ik ook even wegens tijdgebrek en handigheid om een beetje de zelfde opstelling te gebruiken die bekend in de stam was, bona gevraagd om mij hierbij te helpen. Speciaal zodat mocht er vv gedraaid worden mensen fatsoenlijk konden draaien.

Puur omdat jij zelf alles op orde had maakt het niet dat je account georganiseerd en wel is, en maakt het ook niet op voor het feit dat je erg inactief bent op een moment van de wereld waarbij je weet dat dit geen optie meer is.
 

DeletedUser77704

Guest
Opzet met voordelen creëren tegen vijanden, maskeren met waardeloze NAPs, budget oplossing voor dure schade?

Dus het de gelijke kwantiteit afnemen van AX, Maai en Vitare zou een nadeel voor AX tegen Maai, AX tegen Vitare, of Maai tegen Vitare moeten opleveren? Vergelijk het front waar Maai eerst mee zat, en waar het nu mee zit. Dat is echt een grote stap achteruit zeg, wow! Ze hebben minder front en geen clusterfuck meer, leven is vreselijk.

Elke stam raakt kwantiteit kwijt, voor de ene stam iets voordeliger als de andere stam. Jullie acteren alsof het enkel je eigen stam is waar van af genomen word, en dit gigantische schade creëert voor de strijd die er eerst met AX en Maai was. Voordelen voor ons zelf, zeker! We hebben een mooie grote veilige rim achter ons, veel meer als de andere stammen hebben. We hebben de halve wereld alvast gerekruteert kijk maar naar de punten en kwantiteit van de stam. We hebben sowieso of het nu goed of niet goed zou gegaan zijn stammen tegen ons gekeerd, dat was echt wel bekend hoor. Welke stam zou nou niet in eerste instantie aanvallen op leden die de stam verlaten.

Al met al geef ik je dus groot gelijk!

Overigens heb ik een hele nacht voor jou staan verdedigen, omdat er niemand anders te bekennen was. Je mobiele def stond overal en ergens en niet goed opgesteld waardoor schuiven vrijwel niet meer mogelijk was, en er was ook niet optijd bekend gemaakt dat er een massa gestuurd was. Deze massa was ruim 26 uur voor het bekend was bij Maai al verstuurd.

Verder je opstelling met een groepje of 2, maakt het niet overzichtelijk voor andere spelers. Ik weet dit en daarom had ik ook even wegens tijdgebrek en handigheid om een beetje de zelfde opstelling te gebruiken die bekend in de stam was, bona gevraagd om mij hierbij te helpen. Speciaal zodat mocht er vv gedraaid worden mensen fatsoenlijk konden draaien.

Puur omdat jij zelf alles op orde had maakt het niet dat je account georganiseerd en wel is, en maakt het ook niet op voor het feit dat je erg inactief bent op een moment van de wereld waarbij je weet dat dit geen optie meer is.

Vakantie gaat bij mij voor TW hoor :eek:

Maar vind wel grappig van die VV als er al die tijd iemand was die kon deffen voor dat account. Enkel was dit niet nodig.

Kwantiteit is meeste van Ax afgenomen, daarna Maai en daarna Vitare. Dus dat klopt naar mijn inziens niet aan je redenatie.

Wat je bedoelt met groepje van 2 opstellen is me enkel niet duidelijk :(
 
Bovenaan