Nachttopic

Reactiescore
974
Reactiescore
757
Speel je op Firefox? Wat is je rl naam.
Weet je het niet meer dan? Jij de STVV fan, ik de Beveren fan. Jammer van de verloren derby trouwens. STVV verdiende wel een puntje.

Amai, was er niet een tijd dat RL namen verboden waren?
Ik zie RL namen hier regelmatig terugkomen. Ik denk dat de meeste spelers hier in de community ook wel gewoon een vriendschap opgebouwd hebben waardoor dit allemaal niet zo nauw meer hoeft te komen. Indien @JokersBrain liever niet bij zijn echte naam aangesproken wil worden dan excuseer ik me graag :smile:
 
Reactiescore
3.576
Weet je het niet meer dan? Jij de STVV fan, ik de Beveren fan. Jammer van de verloren derby trouwens. STVV verdiende wel een puntje.

uuuhm. Je AF acc zegt mij niets in ieder geval, herinner mij nog wel een gesprek met iemand over Beveren maar kan er niet meteen een naam op plakken.
 
Reactiescore
757
uuuhm. Je AF acc zegt mij niets in ieder geval, herinner mij nog wel een gesprek met iemand over Beveren maar kan er niet meteen een naam op plakken.
Geen probleem :) M’n irl naam is trouwens Jonas. Ik geloof niet dat wij al eerder een wereld samen gespeeld hebben.
 
Reactiescore
767
ook maar eens weer begonnen :D
 
Reactiescore
903
Volgens mij kennen sommige spelers elkaar zodanig dat het gewoon een gewoonte is om hun bij naam te noemen.
 
Bovenaan