Nachttopic

Reactiescore
1.015
Technisch gezien wel, maar dan blijf ik gewoon een uur langer op. In het weekend slaap ik tot aan de middag +- en we eten tegenwoordig vroeg, dus dat extra uur is me sowieso niet gegund :p
 
Reactiescore
2.039
Haha, het was 3:28 toen ik een geluid op straat hoorde en naar de klok keek. :p Die extra seconden zijn wel wat minder toeval geweest. Maar ik heb geen idee wat de lag/reactietijd van het forum hier is, dus het kan ook evengoed op 3:33:34 aangekomen zijn. :p

Deze voormiddag net hetzelfde in de les. Ik kijk 1 keer naar de tijd op mijn mobiel en ik zie 11:11 staan. De tijd 12:34:56 is ook een mooie, maar ook wel even geleden dat ik die nog gezien heb. :)

Vergeet niet van vroeger de 22:22 op de digitale wekker naast je bed, terwijl je eigenlijk allang hoorde te slapen. :cool:
 
Reactiescore
38
Ja. :cool: Ik dacht al bijna dat ik de enige was.

Blijkbaar wel een pak gebeurd hier op w43 in de korte tijd dat ik hier niet gekeken heb. Ik zie toch alleszins een berg posts waar ik me doorheen mag worstelen. :eek:
 

DeletedUser75798

Guest
Tijd om die sjondeer in gang te trekken! 500 euro gespaard voor ene sjondeer, nog 4500 te gaan :(
 

DeletedUser69389

Guest
Je kunt inderdaad beter geld steken in een Sjondeer dan 1500 euro aan TW.
 

DeletedUser69389

Guest
Nog nooit centjes in TW gestoken, haal m'n pp uit designen :p

Was ook niet tegen jou, maar meer als een spottend grapje vamwege Kilb en Abuser. Ja ik moet echt nog een wereld succesvol spelen met Von Moltke. Laat ik een mooi plaatje maken enbetaal ik daar 200 pp voor zijn we nog geen paar weken later al uitgeschakeld op classic.
 

DeletedUser69389

Guest
Nog nooit centjes in TW gestoken, haal m'n pp uit designen :p

Was ook niet tegen jou, maar meer als een spottend grapje vamwege Kilb en Abuser. Ja ik moet echt nog een wereld succesvol spelen met Von Moltke. Laat ik een mooi plaatje maken enbetaal ik daar 200 pp voor zijn we nog geen paar weken later al uitgeschakeld op classic.
[
[
 

DeletedUser

Guest
Was ook niet tegen jou, maar meer als een spottend grapje vamwege Kilb en Abuser. Ja ik moet echt nog een wereld succesvol spelen met Von Moltke. Laat ik een mooi plaatje maken enbetaal ik daar 200 pp voor zijn we nog geen paar weken later al uitgeschakeld op classic.

Gewoon een wereldje die je niet serieus wil starten ff kleine start maken om pp te farmen. Amper paar dagen werk tot je efficiënt kan verkopen en je pakt zo 5k per wereld zonder actief te verkopen :D
 
Bovenaan