Nachttopic [01:00 uur tot 07:00 uur]

Reactiescore
38
Nachttopic is geopend voor deze nacht!

Heb hier net 2 vaten bier klaar gezet en er is keuze tussen meer dan 20 verschillende coctails. Natuurlijk ook gewone cola, fanta, sprite, water en nog veel anders voor de casuals onder ons. Zelfbediening geniet de voorkeur omdat de barman waarschijnlijk toch weer als eerste tegen de vlakte zal gaan (of al is?). Extra voorraden liggen achterin de giganstische opslagruimte. (Stap in de opslagruimte echter onder geen enkele voorwaarde de gesloten duren binnen. Volgens de overlevering verschuilen zich daar nu nog steeds de oeroude wezens die in een verre tijd geleden ooit het verbond van Grabarach gesloten hebben. Ze zouden behoren tot een geheime cult der sluipmoordenaars, huurlingen en wie weet wat nog meer. Ze zouden over voldoende invloed beschikken om waar ook ter wereld hun slachtoffers op de meest onmogelijke manieren om te brengen, zonder enig spoor van getuigen of bewijs. Het enige wat gevonden wordt, in welk geval dan ook, is een blad van de woestijnroos, midden op de tong gelegd en een papyrusrol rond de bovenarm van het slachtoffer gewikkeld en met de woorden "Het contract is onbreekbaar. De uitkomst was Q." met daarrond allerlei vreemde tekeningen en symbolen elegant aangebracht met pikzwarte inkt. Na al die jaren lang werk heeft nog nooit iemand de symbolen weten te ontcijferen. De zoektocht naar de betekenis van Q is nog volop aan de gang. Sommigen denken het gevonden te hebben, andere weigeren enige vorm van betekenis. Dit is het verhaal hoe ik het te horen kreeg over wat mogelijks achter de deuren in de opslagruimte ligt.Dit is het verhaal over de deuren van het opslagkot, die ik overgeleverd kreeg van mijn grootvader, de week voor we hem verloren aan zijn oneindige slaap.)

Maar goed, de bar is open, drink wat je wilt en maak er een leuke nacht van zolang het nog kan. Drank is er alleszins in overvloed en de chips en andere hapjes zijn ook net geleverd.
Dit wordt een nacht om eens helemaal los te gaan, go party! :cool:

De tribalcave is weer geopend.
 

DeletedUser75237

Guest
Gezellig :). Ik zet me nog even achter m'n studieboeken. Kan toch niet slapen.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik half 8 en dag erna om 6 uur, maar moet morgen tot 02:00 uur werken :x
 

DeletedUser66129

Guest
Ik haat het om hele dag te moeten werken op zaterdag, denk je eindelijk weekend te hebben..
 
Bovenaan