Nachttopic [00:00 - 08:00]

DeletedUser70568

Guest
Waar is de tijd gebleven dat iedereen wachtte op dat het nieuwe wereldforum openging en z.s.m. als een malle een topicopener probeerde zijn

Ripperino

Dus hierbij een topic voor de 3 actieve forumbezoekers hier
 

DeletedUser

Guest
Super lang geleden dat ik dit spel heb gespeeld. Is er nog wat niveau te vinden of is het casual nu?
 

DeletedUser70568

Guest
Sjonge jonge jonge, en het wordt er niet beter op helaas :dislike:
 
Reactiescore
123
Graag alleen tussen 00:00 en 08:00 hier reageren daar is dit topic voor bedoelt dank je wel
 
Reactiescore
524
En het topic mag weer vol gespamd worden.
Vergeet niet dat het voor 08:00 moet anders hebben de mods teveel werk aan het verwijderen van posts :(
 

DeletedUser70568

Guest
Ik ben een brave forumganger die geen regels overtreed (a)
 
Reactiescore
524
Een kleine overtreding zie ik liever dan dat mods alle posts steeds van topic veranderen omdat het niet ontopic is...
 

DeletedUser

Guest
Wat een vernieuwingen in tw. Is t er leuker op geworden in vergelijking met 3 jaar terug?
 
Reactiescore
524
Als je geld in overvloed hebt ja

Anders verwijs ik je door naar classic of w50 waar de events eindelijk ook uit zijn gezet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben een platzak. Geen geld. Sinterklaas spelen is duur. Had alleen nog 10k staan totaal op verschillende accounts:) ff adriaanw inhalen
 

DeletedUser70568

Guest
Grammatica regel overtreden.. #Owned #Grammar-Nazi
vbFtNsx.gif
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Heb zijn tw stats eens bekeken, is een nieuwe speler, W46-49 aangemeld maar niet gegroeid, 51 wel, rang 30 en dan geinternd door stamleden. Met de stats die ik zie voorspel ik een noob met teveel geld.
 

DeletedUser

Guest
Leuk man aankomend event, word deze wereld vast beter op...
 

DeletedUser78022

Guest
^^ Zoals Tim zegt. Ik ken dit spel niet, maar gewoon ff lekker met geld smijten
 
Bovenaan