Nachttopic [00:00-07:00]

DeletedUser

Guest
Er is door Raymon wat gedaan heb ik gezegd, maar er is never nooit actief gedeffd kunnen worden want we hadden kansen zat als er maar iemand achter het scherm zat

Zit je aan de drugs, of ben je gewoon een beetje heel erg Rimco?

Geen touw aan vast te knopen dit geraaskal.
 

DeletedUser30373

Guest
Ik hoef niet te vechten nee, wat de rest doet heb ik geen zak mee te maken. Ik hoef alleen maar te verdedigen. En jouw vraag beantwoorden hoeft niet want de vraag was gewoon waardeloos. Kom gezellig meedoen in het midden, dan gaan we eens kijken samen naar een leuk gevechtje

Sorry voor de waardeloze vraag, maar de zinsbouw van je reacties deed me denken aan een vertaling van Google translate. Sorry als ik u daardoor gekwetst heb.

En waarom zou jij een noobje naast je willen ... nog meer easy dorpjes?
 

DeletedUser75122

Guest
Sorry voor de waardeloze vraag, maar de zinsbouw van je reacties deed me denken aan een vertaling van Google translate. Sorry als ik u daardoor gekwetst heb.

En waarom zou jij een noobje naast je willen ... nog meer easy dorpjes?

Je een kans geven om het tegenovergestelde waar te kunnen maken? Je mag best zeggen, meer easy dorpen, maar zo makkelijk zou je toch niet bij ons komen vrees ik
 

DeletedUser

Guest
Je een kans geven om het tegenovergestelde waar te kunnen maken? Je mag best zeggen, meer easy dorpen, maar zo makkelijk zou je toch niet bij ons komen vrees ik

Voor alsnog is er maar één iemand die wat waar moet maken, en dat is dat clubje prutsers op Fault.
 

DeletedUser30373

Guest
Je een kans geven om het tegenovergestelde waar te kunnen maken? Je mag best zeggen, meer easy dorpen, maar zo makkelijk zou je toch niet bij ons komen vrees ik

Ik hoef geen kans te krijgen om het tegenovergestelde waar te kunnen maken. Jij bent staat eerste helemaal bovenaan de ranking jij moeten bewijzen dat mijn vrees jij daar niet helemaal juist op je plaats staat te staan.
 

DeletedUser75122

Guest
Ik voel me niet eerste alleen maar omdat ik er speel, dat zou riant fout zijn. Ik ben er op gekomen toen ze al 1 stonden, dus sinds een week, ik ga niet met de eer strijken, ook al vinden jullie niet dat Fault die verdient.
 
Reactiescore
660
nog ladies aanwezig?
 
Bovenaan