Nachtbrakerstopic (01.00-07.00)

DeletedUser

Guest
En dan over het andere onderwerp, noem eens 2 acc's( buiten W40) waar ik heb gespeeld?:p
W40 dus faal, W23 faal, jij bent gewoon een faal

Iemand die hier iets zei over leren lezen?
Maar dat jij iets durft te zeggen over W23 (rofl)
W23 was 10x hoger niveau dan W40 + vraag aan iedereen die W23 speelde of ik faalde in voodoo toen ik moest deffen, wens je succes want niemand zal zeggen dat ik faalde die daadwerkelijk W23 heeft mee gekregen.
Ben wel beniewd of je wel weet welk acc ik er speelde dus mag je ook wel is op antwoorden.

Verder aangezien je geen goed antwoord kon geven en mij vindt falen, mag je wel is zeggen wat jij bereikt heb op tw, ben ik wel is beniewd naar ;)

Ik zei niet iedereen, jij begint over niemand? leren lezen :)
op de wang doe ik met m'n vriendinnen, kan je ook bezwaarlijk 'kussen' of 'zoenen' noemen. Jullie mogen denken wat je wilt, boeit me niet. Ik ben straight, daar hoef ik niet over te liegen omdat het simpelweg zo is. Ik lees alleen frustraties, zit je misschien zelf in de kast? Ik mis geen ballen, ben ook niet arrogant en heb enkel een grote bek als iemand dat eerst heeft richting mij.

Zie ik nu dat je zegt dat je niet arrogant ben?
Mag ik even een applausje voor meneer Gilles in het record zichzelf tegenspreken. :rolleyes:

Verder als je geen ballen hebt, waarom heb je dan nog geen chickie versiert en gezoend en weet ik veel wat jouw fantasieën zijn xd
I mean, je gaat niet zeggen dat je het niet wilt want je kan het prima zonder dat ze je vriendin wordt :p
Dus loop niet te liegen en kom er eerlijk voor uit, niemand zal je uitlachen aangezien wss iedereen je foto al heeft gezien en ze het al verwachten.
 
Reactiescore
1.015
Iemand die hier iets zei over leren lezen?
Maar dat jij iets durft te zeggen over W23 (rofl)
W23 was 10x hoger niveau dan W40 + vraag aan iedereen die W23 speelde of ik faalde in voodoo toen ik moest deffen, wens je succes want niemand zal zeggen dat ik faalde die daadwerkelijk W23 heeft mee gekregen.
Ben wel beniewd of je wel weet welk acc ik er speelde dus mag je ook wel is op antwoorden.

Verder aangezien je geen goed antwoord kon geven en mij vindt falen, mag je wel is zeggen wat jij bereikt heb op tw, ben ik wel is beniewd naar ;)



Zie ik nu dat je zegt dat je niet arrogant ben?
Mag ik even een applausje voor meneer Gilles in het record zichzelf tegenspreken. :rolleyes:

Verder als je geen ballen hebt, waarom heb je dan nog geen chickie versiert en gezoend en weet ik veel wat jouw fantasieën zijn xd
I mean, je gaat niet zeggen dat je het niet wilt want je kan het prima zonder dat ze je vriendin wordt :p
Dus loop niet te liegen en kom er eerlijk voor uit, niemand zal je uitlachen aangezien wss iedereen je foto al heeft gezien en ze het al verwachten.

Keep on failing :D
 

DeletedUser73937

Guest
Magister niet serieus nemen, hij is van gisteren kijk maar het staat boven zijn naam.
 

DeletedUser73937

Guest
ik zou zeggen nice come back maar ik heb mijn verstand nog niet gekregen dus ik snap hem niet
 

DeletedUser73937

Guest
zonder verstand zou ik ten eerste ook al niet kunnen schrijven en lezen :eek: en dat deed ik wel al voor je zei dat ik nog geen verstand had gekregen
 
Reactiescore
1.015
Ik heb gewoon ontkracht door te zeggen dat ik van gisteren ben doordat jij van vandaag bent :eek:
 
Reactiescore
1.015
Ah, lijkt me niet te klikken met wat er voorgaand is gezegd maar als dat je tevreden maakt :eek:
 
Reactiescore
1
Als je samen een vps hebt met teamviewer krijg je dus onderstaande ellende. 3 accounts naar de haaien. Geen antwoord, noppes. Gewoon delete. En bedankt, arrogant kereltje.

Supportaanvraag: Bezwaar Sammie

Sammie 2015-07-14 19:46:57
Wat nou weer...

Poo. 2015-07-14 19:48:36
Beste Sammie,

Je account is geschorst vanwege het gebruiken van software dat automatisch het spel voor je beheert/premium functies emuleert of automatisch aanvallen voor je stuurt..

We hebben concreet bewijs op onze servers en in onze logs die bewijzen dat je dit gebruikt. Onze regels zijn erg duidelijk over het gebruik van niet toegestane script en softwares.

Let erop dat we onwetendheid van de software of gebruik hiervan op je account je niet zal helpen. Elke poging om te liegen tegen het supportteam zal resulteren in de afsluiting van je supportaanvraag.

Nogmaals wil ik erop wijzen dat deze schorsing niet het gevolg is van de melding van een speler of een vermoeden van onze moderators.

Met vriendelijke groeten,

Joris (Poo.)
Community Manager Tribalwars.nl

Sammie 2015-07-14 19:50:22
Harstikke leuk, maar ik gebruik geen bot. Je logt me net gewoon uit.

Poo. 2015-07-14 20:17:07
Bij deze is dit support ticket dus gesloten, waarvoor ik je had gewaarschuwd.

Met vriendelijke groeten,

Joris (Poo.)
Community Manager Tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
ik zit op vakantie in australie en hier is het nu nacht dus ik mag nu wel posten
 
Bovenaan