DeletedUser
Guest
En dan over het andere onderwerp, noem eens 2 acc's( buiten W40) waar ik heb gespeeld?![]()
W40 dus faal, W23 faal, jij bent gewoon een faal
Iemand die hier iets zei over leren lezen?
Maar dat jij iets durft te zeggen over W23 (rofl)
W23 was 10x hoger niveau dan W40 + vraag aan iedereen die W23 speelde of ik faalde in voodoo toen ik moest deffen, wens je succes want niemand zal zeggen dat ik faalde die daadwerkelijk W23 heeft mee gekregen.
Ben wel beniewd of je wel weet welk acc ik er speelde dus mag je ook wel is op antwoorden.
Verder aangezien je geen goed antwoord kon geven en mij vindt falen, mag je wel is zeggen wat jij bereikt heb op tw, ben ik wel is beniewd naar
Ik zei niet iedereen, jij begint over niemand? leren lezen
op de wang doe ik met m'n vriendinnen, kan je ook bezwaarlijk 'kussen' of 'zoenen' noemen. Jullie mogen denken wat je wilt, boeit me niet. Ik ben straight, daar hoef ik niet over te liegen omdat het simpelweg zo is. Ik lees alleen frustraties, zit je misschien zelf in de kast? Ik mis geen ballen, ben ook niet arrogant en heb enkel een grote bek als iemand dat eerst heeft richting mij.
Zie ik nu dat je zegt dat je niet arrogant ben?
Mag ik even een applausje voor meneer Gilles in het record zichzelf tegenspreken.
Verder als je geen ballen hebt, waarom heb je dan nog geen chickie versiert en gezoend en weet ik veel wat jouw fantasieën zijn xd
I mean, je gaat niet zeggen dat je het niet wilt want je kan het prima zonder dat ze je vriendin wordt
Dus loop niet te liegen en kom er eerlijk voor uit, niemand zal je uitlachen aangezien wss iedereen je foto al heeft gezien en ze het al verwachten.