Nachtbrakerstopic (01.00-07.00)

Reactiescore
1.015
ach error is zo goed dus moeten we maar een simpele stam aanpakken dan halen we nog winst

maar we hebben je wel 24/7 wakker en dat is ook leuk

Ben gemiddeld 20 a 21/7 wakker en nachten is standaard dus ik vind het niet erg. Alleen de wekker 's ochtends als ik die moet aanzetten is minder aangenaam maar gelukkig heb ik een stam waar ik 's ochtends vvtje kan leggen :)

Aangezien je best lang hier actief ben, betekend ook dat je lang wakker ben

Gebruikk je drugs? Heb ik het over Speed of Coke, Maar coke is pussy spul.

Gewente. Maar ja, ik zit aan de drugs in RL, geen speed of coke :p. Gewoon wiet, hasj en heeeel soms een bol :)
 

DeletedUser

Guest
wauw, dat jij 20 a 21/7 online bent op een spel geeft al aan hoe jouw leventje irl eruit ziet en hoe jij bent...
Nu snap ik eindelijk waarom jij je zo gedraagt op een forum van een spelletje.
 
Reactiescore
1.015
Nee hoor, ik slaap sowieso weinig en als ik thuis ben staat tw gewoon aan ;). Ga jij anders nog eens van je acc. lopen bij de eerste inc's? Oh wacht, dat deed je al :D :D :D
 

DeletedUser

Guest
meh, weinig slapen is geen probleem, probleem is wel dat je altijd op tw te vinden bent en dat je niks irl doet met vrienden.
En kom nu niet met dat je het wel doet want je zegt zelf dat je niet op vrouwen valt( zelf nog nooit een chick gekust/gezoend), je verkiest elke dag je oma verkiezen boven met vrienden chillen + je zegt 20 a 21/7 online te zijn wat dus zegt dat je in de weekenden ook enkel aan het twen ben :rolleyes:

Dat jij nu meteen in de aanval schiet door mijn "stoppen" erbij te betrekken zegt ook al voldoende.

Top leven moet jij hebben.
Je moet trots op jezelf zijn man, echt waar :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Ik doe niet niks IRL met vrienden? Ik ga morgenvooravond tot zaterdagochtend ook gwn weg. BBQ op 20ste verjaardag van m'n maat en dan naar de markt. Vorige week ook 2 dagen weggeweest ^^

Ik heb niet gezegd dat ik niet niet op vrouwen val, heb gezegd dat ik er geen wil als lief. Verder dan vriendinnen ga ik niet.
Ik verkies m'n oma boven niemand, als ik daar 's middags ga gaan eten in de vakantie, ga jij tussen 12 en 14 dan 'chillen' met je maten??

Ik schiet niet in de verdediging. Jij die hier ook maar iets durft zeggen terwijl je zelf rende als een (faal)haas :D.
Wees jij trots op jezelf, alles uit de context trekken en je bezig houden met het trollen van mensen op skype of tw met tw... Anders ben je gewoon arrogant.

Jammer dat jij niks zal bereiken. Lachen dat ^^
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik doe niet niks IRL met vrienden. Ik ga morgenvooravond tot zaterdagochtend ook gwn weg. BBQ op 20ste verjaardag van m'n maat en dan naar de markt. Vorige week ook 2 dagen weggeweest ^^

Ik heb niet gezegd dat ik niet niet op vrouwen val, heb gezegd dat ik er geen wil als lief. Verder dan vriendinnen ga ik niet.
Ik verkies m'n oma boven niemand, als ik daar 's middags ga gaan eten in de vakantie, ga jij tussen 12 en 14 dan 'chillen' met je maten??

Ik schiet niet in de verdediging. Jij die hier ook maar iets durft zeggen terwijl je zelf rende als een (faal)haas :D.
Wees jij trots op jezelf, alles uit de context trekken en je bezig houden met het trollen van mensen op skype of tw met tw... Anders ben je gewoon arrogant.

Jammer dat jij niks zal bereiken. Lachen dat ^^

meh, dan moet je niet zeggen dat je 20 a 21/7 aan het twen ben want daar ging dit alles over.

Verder is het bullshit dat jij geen vriendin wil, je geeft als excuus dat het veel gezeik geeft maar je hebt nog nooit een kus/ zoen van een chickie gehad en nog nooit een vriendin dus dat het veel gezeik geeft kan je niet eens weten zonder de ervaring gehad te hebben, je bent IRL gewoon een poes die geen ballen heeft, dat vind ik prima hoor, alle respect richting dat, maar kom hier dan niet de arrogante lul uithangen tegen iedereen.

Verder weet ik vrijwel zeker dat ik in mijn tw periode meer hebt bereikt dan jij in heel je leven zal bereiken, vooral op het verdedigend vlak.

En ik drink inderdaad graag in de zon een biertje met een maat of maten op terras of ergens thuis, dat jij daar nog nooit van gehoord heb :rolleyes:
Nuff said...

En ik ben inderdaad trots op mezelf :cool:
 
Reactiescore
1.015
Voorlaatste zin, lees de post.

Niks bullshit, omdat niet iedereen jouw mening deelt? Kom eens uit die tunnel ;). Jij hebt in je tw periode helemaal NIETS bereikt, op 40 zeker helemaal NIETS bereikt. Nooit wat moeten doen behalve farmen naar nr. 1. Als er wat inc's komen ga je lopen, welke reden dan ook. Je bent gewoon een grote faalhaas, zowel hier als in RL ;).

Blijf doorgaan kleine meid. Je maakt jezelf nog belachelijker dan Mikeeeeeeeee3 deed in zijn slechtste periode :D
 

DeletedUser

Guest
Voorlaatste zin, lees de post.

Niks bullshit, omdat niet iedereen jouw mening deelt? Kom eens uit die tunnel ;). Jij hebt in je tw periode helemaal NIETS bereikt, op 40 zeker helemaal NIETS bereikt. Nooit wat moeten doen behalve farmen naar nr. 1. Als er wat inc's komen ga je lopen, welke reden dan ook. Je bent gewoon een grote faalhaas, zowel hier als in RL ;).

Blijf doorgaan kleine meid. Je maakt jezelf nog belachelijker dan Mikeeeeeeeee3 deed in zijn slechtste periode :D

Je laatste zin is wel een mooi argument met onderbouwing :rolleyes:
Hoezo deelt niemand mijn mening?
Je bent 19/20 gok ik toch, je hebt nog nooit een meisje op de wang gekust of gezoend, eigenlijk helemaal helemaal geen actieve acties richting dames en dan zeg je ook geen dames als vriendin te willen , geef mij is 1 reden waarom ik of eigenlijk alle mensen 0,0 reden hebben om aannames te maken over dat je homo bent :p geen problemen mee hoor, heb maand terug nog zelf elke weekend op mijn werk moeten samenwerken met een homo.
Maar loop dan niet te liegen en geef het toe dus kom is uit die kast of geef toe dat je de ballen mist om dames aan te spreken of te zoenen en dat je IRL geen grote bek hebt en niet arrogant bent...

En dan over het andere onderwerp, noem eens 2 acc's( buiten W40) waar ik heb gespeeld?:p
 
Reactiescore
1.015
Je laatste zin is wel een mooi argument met onderbouwing :rolleyes:
Hoezo deelt niemand mijn mening?
Je bent 19/20 gok ik toch, je hebt nog nooit een meisje op de wang gekust of gezoend, eigenlijk helemaal helemaal geen actieve acties richting dames en dan zeg je ook geen dames als vriendin te willen , geef mij is 1 reden waarom ik of eigenlijk alle mensen 0,0 reden hebben om aannames te maken over dat je homo bent :p geen problemen mee hoor, heb maand terug nog zelf elke weekend op mijn werk moeten samenwerken met een homo.
Maar loop dan niet te liegen en geef het toe dus kom is uit die kast of geef toe dat je de ballen mist om dames aan te spreken of te zoenen en dat je IRL geen grote bek hebt en niet arrogant bent...

En dan over het andere onderwerp, noem eens 2 acc's( buiten W40) waar ik heb gespeeld?:p

Ik zei niet iedereen, jij begint over niemand? leren lezen :)
op de wang doe ik met m'n vriendinnen, kan je ook bezwaarlijk 'kussen' of 'zoenen' noemen. Jullie mogen denken wat je wilt, boeit me niet. Ik ben straight, daar hoef ik niet over te liegen omdat het simpelweg zo is. Ik lees alleen frustraties, zit je misschien zelf in de kast? Ik mis geen ballen, ben ook niet arrogant en heb enkel een grote bek als iemand dat eerst heeft richting mij.

W40 dus faal, W23 faal, jij bent gewoon een faal :D

Keep on failing :D
 
Bovenaan