Nachtbrakerstopic [00:00 - 07:00]

DeletedUser

Guest
Eucalyptus, is er een speciale reden dat jullie nog steeds op 1 dorpje staan?
 

DeletedUser

Guest
Eucalyptus, is er een speciale reden dat jullie nog steeds op 1 dorpje staan?

Ik wil je best te woord staan hoor. Ben niet zo kinderachtig als mijn co Wouter! :mad:
Wij zijn onze clear eerst half verloren door Thomas/Blond. Daarna zijn we again onze clear verloren door een speler die opeens heel veel def had staan. alsof ze wisten dat we gingen aanvallen. Nu were aan het opbouwen, daarom duurt het wat langer allemaal.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil je best te woord staan hoor. Ben niet zo kinderachtig als mijn co Wouter! :mad:
Wij zijn onze clear eerst half verloren door Thomas/Blond. Daarna zijn we again onze clear verloren door een speler die opeens heel veel def had staan. alsof ze wisten dat we gingen aanvallen. Nu were aan het opbouwen, daarom duurt het wat langer allemaal.

aha:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser50262

Guest
Ik vind het nachtbrakers topic wel erg stil elke nacht.. of het ligt aan mij. Ik draai tenslotte nachtdiensten :')
 

DeletedUser51009

Guest
Ik wil je best te woord staan hoor. Ben niet zo kinderachtig als mijn co Wouter! :mad:
Wij zijn onze clear eerst half verloren door Thomas/Blond. Daarna zijn we again onze clear verloren door een speler die opeens heel veel def had staan. alsof ze wisten dat we gingen aanvallen. Nu were aan het opbouwen, daarom duurt het wat langer allemaal.

noob start erbij vermelden xd
 
Bovenaan