Nachtbrakerstopic [00:00 - 07:00]

DeletedUser38984

Guest
Wat is dit nou weer voor shit, je skills zijn niks het is net de nieuwe film van Bradje pit, de appel valt niet ver van de boom dus gebruik toch is wat meer pit, shit!
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit nou weer voor shit, je skills zijn niks het is net de nieuwe film van Bradje pit, de appel valt niet ver van de boom dus gebruik toch is wat meer pit, shit!

Wat is dat nu weer voor een rap echt dikke krap
Wij zijn beter dan jouw en onze co is een vrouw (hot) :D
Nu ga ik weg dus jij bent forever alone <3
 

DeletedUser38984

Guest
Wie speelt er nou weer gek, je bent stif en je rap is wack.
Ik ben addicted aan de nacht, netzoals jou aan de crack.
Je chick op je account is dan wel lekker, maar ze vind jou een beetje gek.
Je zal het juist pad toch niet vinden, want ze valt niet op jou en ook niet op je bek.
Forever alone is de swag! Enigste wat jij kan doen is 'm smeren, want deze man heeft de swag. En we gaan gewoon door, ga straks door je heen als een gaatje in je gehoor.
Tis dan wel liefde, maar niet zo smoor. In vind Guesswho maar goor, want deze man zet tracks van achter naar voor.
Geen zin in gepraat, je bent een gehaat. En ik weet niet hoe ik dit allemaal verzin, tis ook gewoon veelste laat.

The end! Wat een goed einde hey
 

DeletedUser

Guest
Wie speelt er nou weer gek, je bent stif en je rap is wack.
Ik ben addicted aan de nacht, netzoals jou aan de crack.
Je chick op je account is dan wel lekker, maar ze vind jou een beetje gek.
Je zal het juist pad toch niet vinden, want ze valt niet op jou en ook niet op je bek.
Forever alone is de swag! Enigste wat jij kan doen is 'm smeren, want deze man heeft de swag. En we gaan gewoon door, ga straks door je heen als een gaatje in je gehoor.
Tis dan wel liefde, maar niet zo smoor. In vind Guesswho maar goor, want deze man zet tracks van achter naar voor.
Geen zin in gepraat, je bent een gehaat. En ik weet niet hoe ik dit allemaal verzin, tis ook gewoon veelste laat.

The end! Wat een goed einde hey

profi :cool:
 

DeletedUser33734

Guest
Dit forum is laatste 2 weken plots enorm inactief geworden.
Zkr omdat Arssus en mypride weg zijn...
 
Bovenaan