Nachtbrakerstopic[00.00-07.00]

DeletedUser35251

Guest
Als ik de boeken mag geloven zit het zo ;)

Nacht is het tegenovergestelde van dag, dat moge duidelijk zijn. Afhankelijk van de context kan het de periode van 0 tot 6 uur betekenen, of als men het ruimer bekijkt de periode dat het donker is. Dat laatste verschilt per jaargetijde en per plek op de wereld.

Bij nachtbussen en nachttreinen is de grens vaak ongeveer 1 uur, bussen en treinen daarvóór vallen nog onder de normale dienstregeling.

dus... van 1 tot 6 zou ook correct moeten zijn kijkend naar de OV regeling :cool:



dan is het ook 1 uur, de nachtbonus :$ ik zeur xD

Ach we hebben ook zeurende mensen nodig he, anders is het zo saai :p Iedergeval goed uitgelegd ^^
 
Reactiescore
372
Als ik de boeken mag geloven zit het zo ;)

Nacht is het tegenovergestelde van dag, dat moge duidelijk zijn. Afhankelijk van de context kan het de periode van 0 tot 6 uur betekenen, of als men het ruimer bekijkt de periode dat het donker is. Dat laatste verschilt per jaargetijde en per plek op de wereld.

Bij nachtbussen en nachttreinen is de grens vaak ongeveer 1 uur, bussen en treinen daarvóór vallen nog onder de normale dienstregeling.

dus... van 1 tot 6 zou ook correct moeten zijn kijkend naar de OV regeling :cool:

Ja maar het is niet officieel toch? Maar goed de mieren beginnen te klagen dus ander onderwerp :eek:
 

DeletedUser

Guest
jullie hebben allemaal van die TW team onder jullie naam.. .. .
ik heb weekblad :/ voel me wel een beetje uitgesloten, hoeveel PA kost die verandering? ga ik die ook eens inzetten :O
of krijg je 7 dagen gratis bij 5.000 posts?
 

DeletedUser

Guest
Misschien een leuk idee. Namen onder posters als je zoveel hebt gepost:cool:
 

DeletedUser35251

Guest
jullie hebben allemaal van die TW team onder jullie naam.. .. .
ik heb weekblad :/ voel me wel een beetje uitgesloten, hoeveel PA kost die verandering? ga ik die ook eens inzetten :O
of krijg je 7 dagen gratis bij 5.000 posts?

Het kost op zen minst een goede sollicitatie die het tot de volgende ronde haalt, moet lukken toch? :D
 

DeletedUser

Guest
Het kost op zen minst een goede sollicitatie die het tot de volgende ronde haalt, moet lukken toch? :D

nouja, ik ga het proberen :O:O
speciaal om bij jullie te horen!!!

Misschien een leuk idee. Namen onder posters als je zoveel hebt gepost:cool:

is wel nice idee opzich, forum awards :)

brons! je hebt al 500 posts gemaakt!
zilver! je hebt al 150 bedankjes gehad!
 

DeletedUser

Guest
nouja, ik ga het proberen :O:O
speciaal om bij jullie te horen!!!



is wel nice idee opzich, forum awards :)

brons! je hebt al 500 posts gemaakt!
zilver! je hebt al 150 bedankjes gehad!

Zou best wel lauw zijn he! Alleen denk ik dat je dan heel veel spammer krijgt om zo snel mogelijk die dingen te halen:p

En btw ik dacht altijd dat zilver beter was dan brons. Waarom hoef je voor zilver dan maar 150:p
 

DeletedUser60138

Guest
jullie hebben allemaal van die TW team onder jullie naam.. .. .
ik heb weekblad :/ voel me wel een beetje uitgesloten, hoeveel PA kost die verandering? ga ik die ook eens inzetten :O
of krijg je 7 dagen gratis bij 5.000 posts?

Hmm ik wil dat ook :D
 

DeletedUser60138

Guest
Zijn de forummods van w25 wel net zo goed als de game mods?
 
Bovenaan