Nachtbrakerstopic[00.00-07.00]

DeletedUser

Guest
ik ben nu verdrietig door energy... :mad:

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 4 seconden.
 

DeletedUser

Guest
Oh Nee! De mods gaan spammen! Waar gaat het heen met de wereld?!:(
 

DeletedUser

Guest
En ik mag niet spelen=(

Edit:



Tjaa als ze er zoveel maken die telkens fout zijn en eigen regels overtreden maak ik er zelf maar één. Ik mag best af en toe ook een topics geil zijn:p

Jij maakt ook een fout :O
de nacht is officeel van 00:00 tot 06:00 ;)

Speel je ook weer Roze koek. :)

ging perongeluk... blijkbaar op mn telefoon perongeluk gemaakt.. ofzo :/
kreeg ineens een bericht dat ik lekker lag, dus k vragen zie zich nouw eer voor deed als mij :O

maar.. RK had een dorpje op de kaart xD
 

DeletedUser

Guest
Jij maakt ook een fout :O
de nacht is officeel van 00:00 tot 06:00 ;)



ging perongeluk... blijkbaar op mn telefoon perongeluk gemaakt.. ofzo :/
kreeg ineens een bericht dat ik lekker lag, dus k vragen zie zich nouw eer voor deed als mij :O

maar.. RK had een dorpje op de kaart xD

Ach we houden het hier dan maar op 07:00 omdat ik mezelf niet te erg wil onderuithalen en de nachtbonus dan begint:p
 

DeletedUser

Guest
Er is niets officieel daarover... :p

Als ik de boeken mag geloven zit het zo ;)

Nacht is het tegenovergestelde van dag, dat moge duidelijk zijn. Afhankelijk van de context kan het de periode van 0 tot 6 uur betekenen, of als men het ruimer bekijkt de periode dat het donker is. Dat laatste verschilt per jaargetijde en per plek op de wereld.

Bij nachtbussen en nachttreinen is de grens vaak ongeveer 1 uur, bussen en treinen daarvóór vallen nog onder de normale dienstregeling.

dus... van 1 tot 6 zou ook correct moeten zijn kijkend naar de OV regeling :cool:

Ach we houden het hier dan maar op 07:00 omdat ik mezelf niet te erg wil onderuithalen en de nachtbonus dan begint:p

dan is het ook 1 uur, de nachtbonus :$ ik zeur xD
 
Bovenaan