Nachtbrakerstopic [0:00 - 7:00]

DeletedUser

Guest
als je een beetje normaal kan doen lukt dat zeker wel wil geen arrogantie zoals je al wel gemerkt zult hebben.
 

DeletedUser

Guest
Begin dan zelf al wat positiever :rolleyes:

is mss een goede optie maar kan er zelf niet veel aan doen, eens ze me persoonlijk gaan aanvallen zonder enige geldige reden ben alles behalve te genieten :)

maar goed, doen jullie dit vaker ?
 

DeletedUser63648

Guest
Ik ben ook hardstikke gezellig, ik bedoel, we hebben het over mooie dingen toch?
 

DeletedUser

Guest
Moest je nu wat volwassen reageren kan het idd gezellig worden.

Natuurlijk moet je topics gescheiden kunnen houden net zoals werk en privé gescheiden moeten blijven.
 

DeletedUser63648

Guest
En, wat wilde je aan ons kwijt, loudje?
We zijn er voor je hé.
 

DeletedUser

Guest
Wel Coen weet je wat ik echt doodgraag doe

Muziek luisteren :) en jij ?
 

DeletedUser63648

Guest
Ach nee, ik heb het meer over levensproblemen, he, weet je wel. Afkicken van drugs, je vrouw bedriegt je, etc, etc. Als jij hier een praatgroep van wilt maken he, schaam je niet! We zijn een luisterend oor en we zullen niet al te veel oordelen. Bovendien he, we zullen je óók nóóít dáárom zwart maken.
 

DeletedUser

Guest
Ach nee, ik heb het meer over levensproblemen, he, weet je wel. Afkicken van drugs, je vrouw bedriegt je, etc, etc. Als jij hier een praatgroep van wilt maken he, schaam je niet! We zijn een luisterend oor en we zullen niet al te veel oordelen. Bovendien he, we zullen je óók nóóít dáárom zwart maken.

Wel in dat geval moet ik je teleurstellen want heb geen levensproblemen mijn Privé loopt op rolletjes :) en dat van jou ?
 

DeletedUser63648

Guest
Je moet wel wat aan je drugsprobleem doen he, want dat gaat nog niet helemaal lekker ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt heb ik ook. Heb het meestal aanstaan bij de studie of als ik een spel speel ofzo. Of chill op achtergrond bij zuipen :D
 

DeletedUser

Guest
Ja dat ken ik :p alhoewel ik al een tijdje ben afgesturdeerd :) maar als ze me wat inc's sturen op TW ofzo staat het altijd wel aan :) werkt makkelijker
 
Bovenaan