Nachtbrakerstopic [0:00 - 7:00]

Reactiescore
533
aftellen misschien?
 
Reactiescore
19
het is heel makkelijk
als die regeltjes er niet zouden zijn zou het hier een zooitje worden
zelfde als stelen, dat mag ook niet
te hard rijden? aah was maar een klein beetje te hard maar verleg je de grens wil iedereen er toch weer overheen...

En als je het functioneren van de mods wilt bespreken zal je een suport moeten maken oid
hier is niet de plaats om het functioneren van een mod te bespreken

nu ff 2 minuten wachten met op verzenden drukken zodat ik niet geheel oftopic raak
 

DeletedUser65921

Guest
Zelfs dan.. het topic heet nachtbrakerstopic [0:00 - 7:00],als ik m'n GMT 2 uur later zet dan de Nederlandse tijd dan geeft die op het forum gewoon de tijden waarop alle berichten geplaatst worden 2 uur laten aan. En als die tijd dan tussen 0:00 en 7:00 valt volgens de forum tijd, maar niet volgens de Nederlandse tijd dan zou ik dat niet als off-topic willen labelen. Maar je hebt wel gelijk hoor, ik ga ook gwn van de Nederlandse tijd uit maar wil alleen zeggen dat als een post buiten het tijdsbestek van 0:00 - 7:00 valt het niet direct off-topic hoeft te zijn.

Maar ik vind dat gezeur van mods hier op w31 helemaal niks, Ze(in't het algemeen, de 'lieve' modjes in kwestie weten wie ik bedoel) doen nou net alsof iedereen zich op andere werelden altijd netjes aan de regels houden en de tien geboden van tribalwars naleven :rolleyes: Ik snap niet waarom het allemaal zo binnen de lijntjes moet... begin het eerder kinderachtig te vinden dan redelijk. natuurlijk snap ik ook wel dat ze moeten voorkomen dat discussie uit de hand lopen of dat er teveel off-topic wordt gepraat maar een beetje gein moeten ze toch wel kunnen maken zonder dat ze een berisping krijgen..

Maja ze(De mods) moeten maar lekker doen wat ze moeten doen, ik vraag alleen om een beetje compassie van de modjes om niet alles gelijk als off-topic te zien:(

4c80da1255ad5a66bb3cbb9ed664ecc9195f3b5eeae0058e49bf99e8b304892a.jpg
 

DeletedUser

Guest
het is heel makkelijk
als die regeltjes er niet zouden zijn zou het hier een zooitje worden
zelfde als stelen, dat mag ook niet
te hard rijden? aah was maar een klein beetje te hard maar verleg je de grens wil iedereen er toch weer overheen...

Dat snap ik wel, maar als ik om 23:55 een bericht post terwijl het 'officeel' pas vanaf 0:00 mag dan vind ik niet dat je daar een waarschuwing/berisping voor moet krijgen... en dat van off-topic is ook meestal flauwekul.. een onderwerp kent vele subonderwerpen dus in principe kan je zelden off-topic gaan of het moet echt totaal ergens anders over gaan maar daar heb ik het dus niet over.

En als je het functioneren van de mods wilt bespreken zal je een suport moeten maken oid
hier is niet de plaats om het functioneren van een mod te bespreken

Nee ik ga daar niet op in hoor :D dat is taboe. Was meer een soort van wanhopige oproep waar ze zich toch niks van aantrekken;)


Zeker, als niemand het doet zal ik me opofferen
 

DeletedUser

Guest
Zeker mooie stad alleen is het jammer dat alles veel te duur is.

Hoeveel waarschuwingen heeft BackToLife al? :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Houd je maar gewoon aan de nederlandse tijdzone. ;) Berichten verwijderd.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik modereer alleen dit forum. Sterker nog, ik MAG niet optreden bij andere wereldfora. Al dat werk in die screens is dus voor niks. Ik laat het bij deze keer nog voor een waarschuwing. Dit topic is alleen voor te gebruiken tussen 0:00 en 7:00 Nederlandse tijd.

Verdere vragen mogen via PM.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan