Nachtbrakers van 00:30 -- 07:00

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56102

Guest
Goooooeeeeeedennaaavooooonnd xD

Sorry Gaston, dat moest even :cool:
 
Reactiescore
25
Beste w22 spelers,

Ik denk dat ik maar even moet verduidelijken waarom topics steeds gesloten worden. Het grote probleem, de reden dat het eerste topic gesloten is (want het sluiten van alle topics daarna is het gevolg van het sluiten van het eerste) dat er continue buiten de tijd werd gepost. De laatste nacht was het ergst, maar zeker niet de eerste keer. Daarnaast werd het als spamtopic gebruikt. Net als bij alle andere topics op het forum gelden hier gewoon de forum regels. Spam is dus niet toegestaan, hoewel we er meestal wel wat minder snel tegen optreden. (over regels als dubbelposten zal ik het ook maar niet hebben). (Lees de forumregels nog eens door allemaal)

Dit eerste topic heb ik dus gesloten, omdat het naar mijn mening nog te vroeg was en dat het over een week of misschien 2 nog eens geprobeerd kon worden, als de wereld net wat verder was. Een week zonder is schijnbaar niet mogelijk, hoewel er gewoon een praattopic is waar jullie kunnen. Nee, elke nacht moet er een nieuwe geopend worden, terwijl dit tegen de regels is:
Regel 4.2: Als uw bericht verwijderd of uw onderwerp gesloten is, was daar een goede reden voor. Herplaats het bericht niet.

Als jullie gewoon een week hadden afgewacht was het topic er nu alweer geweest. Verder krijg ik veel klachten over de tijd van het nachtbrakerstopic. Dat is gelijk aan de nachtbonus, want dan "slaapt" Tribal Wars. Als je voor die tijd gaat slapen ben jij dus geen nachtbraker. Simple as that, want Tribal Wars slaapt dan nog niet.

Als jullie nu gewoon eens een paar nachten geen topic openen, dan kunnen jullie een PM sturen en vrij grote kans dat er dan toestemming voor gegeven wordt, zonder problemen (voor een topic van 1-7u). Maar op deze manier wordt niemand er blij van

Met vriendelijke groet,
Ramoth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan