Nachtbrakers [Tussen 0:00 & 7:00]

DeletedUser

Guest
W12 heeft er eentje dus wij willen er ook eentje :mad:

( Ik in ieder geval :D )
 

DeletedUser

Guest
Raar ik kon me herineren dat er altijd stond dat je minimaal 3 dingen moest invoeren.

Naja waarschijnlijk andere regels op het AF ^^
 

DeletedUser

Guest
hmm vergeet ik bijna hier te posten.

Wou hier wel eerder posten maar ok de tijden zijn van 00:00 tot 07:00


En jullie buiten die tijden posten en alles verpesten :mad:
 

DeletedUser22326

Guest
Ah ik had dit topic niet gezien. Ik kan hier wel elke nacht posten.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg al een indigestie van al die eieren die ik moet verwerken
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg al een indigestie van al die eieren die ik moet verwerken

Mwah, ik vind het anders een eitje hoor. Je moet je gewoon beseffen dat die jongen zijn ei nergens kwijt kan. Maargoed, dat zorgt er dus wel voor dat er nu een hele stoet mensen wel een eitje met hem te pellen hebben.

Hij kan dus nu beter eieren voor zijn geld kiezen, dan wordt alles wel weer koek en ei.

En dat is nu het hele eieren eten!
 

DeletedUser4045

Guest
Mwah, ik vind het anders een eitje hoor. Je moet je gewoon beseffen dat die jongen zijn ei nergens kwijt kan. Maargoed, dat zorgt er dus wel voor dat er nu een hele stoet mensen wel een eitje met hem te pellen hebben.

Hij kan dus nu beter eieren voor zijn geld kiezen, dan wordt alles wel weer koek en ei.

En dat is nu het hele eieren eten!

Maar Newlivez, Hij is pas uit het ei gekropen. Het zal nog wel een tijd duren voor hij zijn ei van Columbus heeft gevonden. Maar hij zal wel zweren bij het gezegde: ''Beter een half ei dan een lege dop''. Is hem natuurlijk niet te verwijten, want zijn tw ervaring is voor een appel en een ei overal te vinden..

Dit verzinnen legt mij in ieder geval geen windeieren..
 

DeletedUser30507

Guest
beter praat je hier niet meer, aangezien dit toch dichtgaat zodra de nieuwe mod er is (Broken is tijdelijk)
 

DeletedUser

Guest
dat zou wel eens kunnen, maar op dit moment is het anarchie troef dus laten we ons eens gaan, moesten ze maar geen deftige mod uit het team zetten :)
 

DeletedUser

Guest
Ik moet toegeven leuke woord grappen las ze vanochtend al maar ok ik dacht ik reageer niet buiten de tijden om maar iedereen doet het :mad:

@ Extreme hardcore

Heb het iddee van andere fora's gestolen dus snap niet waarom die van ons dan persee dicht zouw moeten :eek:
 

DeletedUser7533

Guest
18.16:Ik moet toegeven leuke woord grappen las ze vanochtend al maar ok ik dacht ik reageer niet buiten de tijden om maar iedereen doet het :mad:

@ Extreme hardcore

Heb het iddee van andere fora's gestolen dus snap niet waarom die van ons dan persee dicht zouw moeten :eek:

mischien vanwege de tijden van posten?
 

DeletedUser22326

Guest
In tien dagen 30 plaatsen in de puntenranglijst gestegen, maarja dat was ook wel nodig na al dat inactieve gedoe van mij. :D

Waar slaat het woord "Nachtbrakers" eigenlijk op?
 
Bovenaan