Nachtbrakers [1:00 - 7:00]

DeletedUser

Guest
och dat spel is al verziekt dus wat maakt het uit, opheffen kan niet ene maar kan wel iedereen ontslaan behalve de oprichter

zal eens beginnen bij the rafinator denk ik
 

DeletedUser81928

Guest
ja joh hij verdiend een betere stam dan equi idd maar om hem te ontslaan leuk hoor, naar alles wat ie voor jullie heeft gedaan
 

DeletedUser

Guest
enige wat die nu gedaan heeft is de sfeer in 1 avond verpesten vanwege het niet willen respecteren van een enquette uitslag die al een week bekend was en dan begint die vandaag pas te zeuren omdat die uit zijn winterslaap kruipt

en nogmaals ik heb wel 1o keer uitgelegd dat we democratisch gestemd hebben en dat ik nog met rashani in overleg ben om uit impasse te komen maar dat boeit hem niet

hij wilde gewoon al stoppen en denkt met ruzie equi stuk te krijgen
 

DeletedUser81928

Guest
naar wie verwijs je dan naar rashani of rafi? en welke enquete bedoel je dan
 

DeletedUser

Guest
enige wat die nu gedaan heeft is de sfeer in 1 avond verpesten vanwege het niet willen respecteren van een enquette uitslag die al een week bekend was en dan begint die vandaag pas te zeuren omdat die uit zijn winterslaap kruipt

en nogmaals ik heb wel 1o keer uitgelegd dat we democratisch gestemd hebben en dat ik nog met rashani in overleg ben om uit impasse te komen maar dat boeit hem niet

hij wilde gewoon al stoppen en denkt met ruzie equi stuk te krijgen
Hij lijkt ook gelijk te krijgen Ringo.

Heb jij echt niks beters te doen dan dit soort onzin? Je lijkt wel 13 man. Gênant.
 

DeletedUser

Guest
interne enquette wat we gaan doen met insane en tno

daarin werd besloten om insane naar equi te halen en tno naar O2

deze enquette was afgesloten met ruime meerderheid

hele tijd heeft raffinator oftewel the 4th espada nisk van zich laten horen

uiteraard was break terecht boos op equi maar was wel een reactie op alles wat break gedaan had of juist niet wilde doen (goed en verstandig overleg)

door tno en insane te recruten kreeg equi weer onderhandelingsruimte en die was ik begonnen met rashani

en vanavond uit het niets kwam raffinator ineens met ruzie stoken en dreigen als tno equi joint stopt hij, TNO was er al maar dat terzijde

door zijn onrust heeft lutje tijdelijk de stam verlaten, en is anti roest denk ik op egstapt of die kwam ff spioneren dat weet ik niet
 

DeletedUser81928

Guest
Ach, kijk al dit gezijk om niks, lees equi vs break of andersom wat je maar wil, komt me de keel uit. Niks tegen jou maar als je en het gehuil van sommige equiers moet aanhoren en een Flos die af en toe roept ja P heeft gewonnen dan worden de reacties niet zoals je van me gewend bent. Komt wel weer.
 

DeletedUser

Guest
interne enquette wat we gaan doen met insane en tno

daarin werd besloten om insane naar equi te halen en tno naar O2

deze enquette was afgesloten met ruime meerderheid

hele tijd heeft raffinator oftewel the 4th espada nisk van zich laten horen

uiteraard was break terecht boos op equi maar was wel een reactie op alles wat break gedaan had of juist niet wilde doen (goed en verstandig overleg)

door tno en insane te recruten kreeg equi weer onderhandelingsruimte en die was ik begonnen met rashani

en vanavond uit het niets kwam raffinator ineens met ruzie stoken en dreigen als tno equi joint stopt hij, TNO was er al maar dat terzijde

door zijn onrust heeft lutje tijdelijk de stam verlaten, en is anti roest denk ik op egstapt of die kwam ff spioneren dat weet ik niet
Rafinator heeft juist iets heel bewonderenswaardigs gedaan, dat is duidelijk. Waar de massa in EQUI wéér liet zien schijt te hebben aan ethiek was de maat voor Rafinator vol en om dan uit EQUI stappen is echt heel goed. Je er woordelijk tegen verzetten is al goed, dat deed hij ook al even dacht ik, maar daadwerkelijk eruit stappen als het teveel wordt, dan heb je ballen.

Het grote verschil is, Ringo, dat jij ten eerste het IQ van een snijboon hebt en ten tweede het gevoel voor ethiek van een wezel, en dat zijn dus echt kutbeesten. Je ziet niet in wat goed en wat fout is, of het boeit je niet. Alleszins ben jij degene die fout zit, voor Rafinator geldt dat hij het enige juiste heeft gedaan, niets dan respect.

Ach, kijk al dit gezijk om niks, lees equi vs break of andersom wat je maar wil, komt me de keel uit. Niks tegen jou maar als je en het gehuil van sommige equiers moet aanhoren en een Flos die af en toe roept ja P heeft gewonnen dan worden de reacties niet zoals je van me gewend bent. Komt wel weer.

Tja, dat is mijn probleem niet echt, Phalanx heeft nu eenmaal gewonnen. EQUI'ers zijn al tijden idioten, daar wen je nog wel aan waarschijnlijk!
 

DeletedUser81928

Guest
Nee kan je niet aan wennen, moet je toch ergens begrijpen dat dat gewoon weg onmogelijk is.
En tja je kan hoog en laag springen. Maar waar is jullie afscheids toppic nu dan kunnen we daar ff verder praten
 

DeletedUser

Guest
Goed punt ja, enig oponthoud maar geen haast wat dat betreft, ons vertrek zal zijn impact blijven hebben totdat W18 gesloten wordt.
 

DeletedUser68101

Guest
bende kinderen.
Ga gewoon eens verder ^^
P is weg ja en dan daarom moet ge hier steeds ni tegen elkaar bezig zijn :)
 

DeletedUser23790

Guest
Tssss zomaar offline gaan van Skype en mn PM's niet lezen maar wel op AF reageren! watsmetjou!
 

DeletedUser37978

Guest
Ik heb al op je PM gereageerd :p En skype heb ik inderdaad weer uitgeschakeld :)
 
Bovenaan