Nachtbrakers [1:00 - 7:00]

DeletedUser26978

Guest
Het kwam eigenlijk allemaal door widar.

hebben ze dan zo lang tijd nodig om een verhaal te verzinnen dat ze weer gebackstabt zijn of zo;)

kijken we ze nu weer de schuld gaan geven

Nee, even serieus wat probeer je nou met zo'n post te bereiken?
 

DeletedUser81928

Guest
hebben ze dan zo lang tijd nodig om een verhaal te verzinnen dat ze weer gebackstabt zijn of zo;)

kijken we ze nu weer de schuld gaan geven

Zie gewoon de tw chat. of het forum waar ook een deel opstaat. Laat die 2 eerst de boel regelen met het TW team. Dan kunnen ze dan ook gelijk het hele verhaal er op zetten



er zit wel verschilt tussen een verhaal (wat ze ophangen) en de waarheid:D

Als het een permanente ban is weet je genoeg toch?
 

DeletedUser

Guest
hebben ze dan zo lang tijd nodig om een verhaal te verzinnen dat ze weer gebackstabt zijn of zo;)

kijken we ze nu weer de schuld gaan geven

wat wil je nou bereiken jongen? even serieus, laat ze het eerst regelen daarna komt het verhaal wel.
 

DeletedUser

Guest
wat wil je nou bereiken jongen? even serieus, laat ze het eerst regelen daarna komt het verhaal wel.
Hahahahaha, zo geagiteerd dat jullie allemaal zijn.:eek:
Als het tenminste nog te regelen valt ;) De ban duurt precies wel héél lang.
 

DeletedUser

Guest
wat wil je nou bereiken jongen? Even serieus, laat ze het eerst regelen daarna komt het verhaal wel.

ik hoop dat het lang duurt voordat ze er uit zijn dan kan ik ondertussen doorgaan met missjozanna qualified wardog etc etc:d
 

DeletedUser23790

Guest
Zeg, dit is het nachttopic, zit iedereen hier beetje overdag te praten :eek: Ik haal Heulsen erbij hoor, kan hij weer waarschuwingen geven :D
 
Bovenaan