Nachtbrakers [00:00 - 07:00]

DeletedUser71860

Guest
Ik heb wel zin in een nostalgisch spamnachtje.

Over nostalgie gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=sU3_gQBu54c

Veel beter dan die kutjump/teck/hardstijjl/hardcore/of wat nog allemaal, waar jullie naar luisteren! Wouldn't you agree. Ik luisterde Rise Against, Blink 182, All American Rejects & Avril Lavigne toen ik zo oud was als jou :D

DE VERLOEDERING
 

DeletedUser71860

Guest
Sorrry, tijden ceranderen nu eenmaal :)

Als ik zo'n stamptent binnenstap en die stijve takken zie hakken denk ik steeds: Wat een hoop mongs :rolleyes: Can't help it. Electronica hoeft niet slecht te zijn nochtans. Witchhouse vind ik nice. Ik ben ook niet uit de partyscene ofzo, nog steeds 'maar' 21. Maar die hardstyle. Zo hoekig en geen greintje melodie :D
 

DeletedUser

Guest
Achja, tegenwoordig is dat 'in'. Vanwaar ik kom was het niet alleen pure hardstyle/dubstep/tek, maar ook pop of house of rap. Dat was wel altijd in een hardstyle/dance remix.
 

DeletedUser71860

Guest
Achja, tegenwoordig is dat 'in'. Vanwaar ik kom was het niet alleen pure hardstyle/dubstep/tek, maar ook pop of house of rap. Dat was wel altijd in een hardstyle/dance remix.

Ja dubstep was een tijdje geleden ook enorm populair. Toen het mainstream werd, ben ik afgehaakt :eek::D

Die hardstyle is me echt een raadsel. Zoals we nu lachen met disco en het soms als marginaal bestempelen. Ik denk dat hardstyle hetzelfde lot beschoren is over 20 jaar. Kan toch niet anders :)

Poppunk, indie rock, Drum 'n Bass & Witchhouse ftw :)
 

DeletedUser

Guest
Ach, Hardstyle is wel leuk om op los te gehen en naar te luisteren :) En het is nu niet dat ik een mong ben :eek:
 

DeletedUser71860

Guest
Wat zit je trouwens de postcount van W22 te uppen! Was net van plan ze volledig onder de grond te stoppen zodat ze ons nooit meer kunnen inhalen. De n00bs! :cool:
 
Bovenaan