Nachtbrakers [00:00 - 07:00]

Reactiescore
1.577
Hallow allemaal,

Aangezien ik de komende nachten weinig slaap ga vatten omdat ik dan gaan studeren, vond ik het wel een gepast idee om even een nachtbrakertopicje te openen. Ik ga namelijk af en toe de nood wel hebben om even mijn hart te luchten ^^..

Het is hier alleen toegestaan tussen 00:00 en 07:00 te posten.

Enjoy!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49074

Guest
Re: Nachtbrakers

Ah gezellig, eindelijk is spamtopic. Niemand is meer mijn PMmaatje snachts:(

zoekt een lief pm maatje:D
 

DeletedUser43993

Guest
Re: Nachtbrakers

Dan ga ik je via deze weg feliciteren met de nieuw behaalde 1ste plek! En veel succes met leren en vervolgens je (tentamens/examens/toetsen???)
 
Reactiescore
1.577
Re: Nachtbrakers

Bedankt. Ik sta zelf liever op een 3de of vierde plek; underdog zijn is zo leuk. Nu verwacht men zoveel van je..

Examens. Beetje te laat begonnen met leren, resulteert in nachtwerk.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Bedankt. Ik sta zelf liever op een 3de of vierde plek; underdog zijn is zo leuk. Nu verwacht men zoveel van je..

Examens. Beetje te laat begonnen met leren, resulteert in nachtwerk.

Eerste, tweede, derde, vierde of hondertste plek, een goed speler pikt een goede stam er zo uit, en zal van een dergelijke stam niet minder verwachten dan van een nummer 1 stam. In mijn ogen althans, spreek me gerust tegen als ik het mis heb (niet dat mensen dat niet zouden doen als ik dat niet erbij zette...).

En Kakaa, ik wil jouw lieve pm-maatje wel zijn, maar dan moet het wel over het af, want heb huidig geen acc meer:(
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Congratulations on winning the tournament $55 10k gtd! An $3,012 award has been credited into your real money account!

Kan ik vast fijn van slapen :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Proficiat Hokuz, hopelijk ben je snel uit je pokerdipje nu deze win je wat credit geeft ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Pfft ik mag er nog een dozijn van deze winnen om dat goed te maken haha:D Maar thanks
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Congratulations on winning the tournament $55 10k gtd! An $3,012 award has been credited into your real money account!

Kan ik vast fijn van slapen :)

Hoop dat je er inderdaad een fijne nacht van hebt gehad. Heb afgelopen nacht wat cashgames gedaan, en ben geresulteerd in een $12.063 dollar verlies. Helaas, ik kon die hoogste full house niet neerleggen:(
Jammer dat hij quads had.

Ps: mogen we hier overdag wel ook spammen?:p
 

DeletedUser22635

Guest
Re: Nachtbrakers

Hoop dat je er inderdaad een fijne nacht van hebt gehad. Heb afgelopen nacht wat cashgames gedaan, en ben geresulteerd in een $12.063 dollar verlies. Helaas, ik kon die hoogste full house niet neerleggen:(
Jammer dat hij quads had.

Ps: mogen we hier overdag wel ook spammen?:p

Ik hoop voor u dat die 12000$ virtueel geld is :p
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik hoop voor u dat die 12000$ virtueel geld is :p

Was het waar:(
Maar goed, in tegenstelling tot Hokuz heb ik nog aardig wat keren pech nodig om te compenseren wat ik al aan geluk heb gehad;)
Better luck this night (I hope)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Mensen het is NACHTbrakers he, anders gaat dit topic dicht :p
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Neenee, dat is hét spamtopic. Dit is óns spamtopic:eek:
Ps: What's the prob, we kunnen hier 's nachts toch rustig weer terug OT keren?

Of gaat dat te ver voor onze gedisciplineerde spammers?
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik had dit topic al eens gemaakt en toen werd het gesloten -_-
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Hoop dat je er inderdaad een fijne nacht van hebt gehad. Heb afgelopen nacht wat cashgames gedaan, en ben geresulteerd in een $12.063 dollar verlies. Helaas, ik kon die hoogste full house niet neerleggen:(
Jammer dat hij quads had.

Ps: mogen we hier overdag wel ook spammen?:p

lol...pics or it didnt happen. Site/stakes?:eek:
 
Bovenaan