Nachtbrakers [00:00 - 07:00]

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Je zult maar pocket Aa's in je hand hebben bij de 23e hand ;)

Gemiddelden...:rolleyes:

En persoonlijk speel ik pocket A liever niet. Het lijkt wel of die vervloekt is.

Antonius:
'When playing the pocket rocket, you either win a small hand, or lose a big one.'

Quote uit de Million Dollar Cash Game seizoen 2.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Het nieuwe poker, fold AA pre?;)

Statistisch gezien zou ik het moeten doen, want win die hand gemiddeld over de afgelopen 2 maanden genomen 23% van de keren dat ik hem speel. Oftewel, folden zou beter zijn^^
Echter dat gaat me iets te ver in tegen mijn natuurlijke drang om blij te zijn met AA;)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

LOL precies, ik heb ook geen winst met AA...het druist alleen tegen elk gevoel van logica in om ze maar te folden. Over de jaren is mijn reactie bij het zien van azen verandert van 'Yeah baby, aces' naar 'I wonder what hand is gonna beat me this time'.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

LOL precies, ik heb ook geen winst met AA...het druist alleen tegen elk gevoel van logica in om ze maar te folden. Over de jaren is mijn reactie bij het zien van azen verandert van 'Yeah baby, aces' naar 'I wonder what hand is gonna beat me this time'.

En dan te bedenken dat je 72% van alle handen ermee zou moeten winnen in een showdown;)

Geef mij maar deuces, die win ik statistisch gezien 93% (!!) van de keren dat ik hem speel:S

Bijna altijd wel full house, quads of een relatief mager 'wheel'.

Ik win dus met Deuces 4 keer zo vaak dan met Aces, of mag je dat zo niet stellen?
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Als dat zo is mag je dat gewoon stellen hoor...
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Als dat zo is mag je dat gewoon stellen hoor...

Begrijp ik, maar rekenkundig gezien klopt het volgens mij niet helemaal, want ik win 93% van de handen die ik speel, maar ik speel hem ook niet altijd. Zelfde met Aces. Dus het zal niet exact zo zijn als dat ik het nu stel;)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Zelfde met aces...?Jij speelt aces niet elke keer?:p
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Zelfde met aces...?Jij speelt aces niet elke keer?:p

Nee, sowieso niet.

Toernooi, on the bubble. Er gaan 4 man all-in, en jij hebt AA. Dan fold je toch, zodat je hoe dan ook in de prijzen zit? Sowieso met 4 man all in heb je nog maar een winkans van 31% met Aces (laat staan met ons geluk^^).
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Je schetst een situatie die nooit gaat gebeuren. Wanneer je op de bubble zit en mensen shove or fold poker aan het spelen zijn is er 0 kan dta je ooit een 4 way all in gaat zien...en ik call daar overigens wel, ik speel niet om te mincashen:)
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Je schetst een situatie die nooit gaat gebeuren. Wanneer je op de bubble zit en mensen shove or fold poker aan het spelen zijn is er 0 kan dta je ooit een 4 way all in gaat zien...en ik call daar overigens wel, ik speel niet om te mincashen:)

Ik schets een overdreven situatie als voorbeeld zoals er vele situaties zijn waarbij ik niet speel met AA. Sorry, maar er zijn echt situaties waarin ik hem niet speel;)

Ik speel ook niet om te mincashen, maar om een hand all in te gaan op de bubble (dus na al een aantal uur spelen) met maar 31% kans op winst vind ik toch een beetje te ver gaan, hoe de odds er verder dan ook uitzien. Bovendien maak je uiteindelijk meer winst als je in 60% van de tourney's kan cashen, dan wanneer je 80% niet casht, en dan ineens de jackpot pakt, en als ik eenmaal in de prijzen zit ga ik ook puur nog maar voor de hoofdprijs;)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik schets een overdreven situatie als voorbeeld zoals er vele situaties zijn waarbij ik niet speel met AA. Sorry, maar er zijn echt situaties waarin ik hem niet speel;)

Ik speel ook niet om te mincashen, maar om een hand all in te gaan op de bubble (dus na al een aantal uur spelen) met maar 31% kans op winst vind ik toch een beetje te ver gaan, hoe de odds er verder dan ook uitzien. Bovendien maak je uiteindelijk meer winst als je in 60% van de tourney's kan cashen, dan wanneer je 80% niet casht, en dan ineens de jackpot pakt, en als ik eenmaal in de prijzen zit ga ik ook puur nog maar voor de hoofdprijs;)

Afhankelijk van de site waar je op speelt zijn de enige plaatsen die geld opleveren de top 10 (FTP vooral) tot 14(PartyPoker) procent van het veld. Goede tourneyspelers/grinders hebben doorgaans een in the money finish percentage van tussen de 13 en 19%, waar 19 absurd hoog is. Niemand die ooit meer dan 100 tourneys speelt gaat ooit in de buurt van een 60% ITM percentage komen. 80% niet cashen=bijzonder goed. Overigens hypothetisch gezien, als ik alleen tourneys van $215 zou spelen en ik win er eentje van (wat daadwerkelijk 220k kan opleveren) dan staat die 220K -dus 219,785 winst- gelijk aan zon 100 a 150 mincashes (tussen de 500 en 750 tourneys als je heel goed runt).

Ik denk dat ik liever die ene grote winst pak:eek:
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Afhankelijk van de site waar je op speelt zijn de enige plaatsen die geld opleveren de top 10 (FTP vooral) tot 14(PartyPoker) procent van het veld. Goede tourneyspelers/grinders hebben doorgaans een in the money finish percentage van tussen de 13 en 19%, waar 19 absurd hoog is. Niemand die ooit meer dan 100 tourneys speelt gaat ooit in de buurt van een 60% ITM percentage komen. 80% niet cashen=bijzonder goed. Overigens hypothetisch gezien, als ik alleen tourneys van $215 zou spelen en ik win er eentje van (wat daadwerkelijk 220k kan opleveren) dan staat die 220K -dus 219,785 winst- gelijk aan zon 100 a 150 mincashes (tussen de 500 en 750 tourneys als je heel goed runt).

Ik denk dat ik liever die ene grote winst pak:eek:

Oke je hebt je punt bewezen, ik ben geen toernooispeler;)
Persoonlijk speel ik liever dusdanig dat mijn bankroll geleidelijk omhoog gaat ipv steeds omlaag tot aan die ene klapper. Maar ik denk dat dat ook te maken heeft met speelstijl, en zoals ik al zei: ik ben een cashgamer, you're probably right;)
(En ik speel zeker niet alleen tourneys van $220, maar elke maand speel ik de Sunday Brawl, verder speel ik meestal tourneys van $55 om me te blijven oefenen. Mijn hoofdsubject is cashgamen.)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Voor $500/uur wil ik je wel coachen?^^
 

DeletedUser49074

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik vind het zeker intressant. Ik wil ook wat in stappen met een vriend, maar ik moet even kijken hoe en wat. Niet te groot geld, zo rijk zijn we nog niet:eek:
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Voor $500/uur wil ik je wel coachen?^^

Prima, dan zal ik jou voor $2000/uur wel cashgames-training geven? Er van uit gaand dat jij beter kunt cashgamen dan ik tourneys kan speler, komen we dan mooi uit op een quitte stand;)

Innocence ik weet het goed gemaakt, maak ons een mooi nieuw topicje over poker, en we zullen verkassen;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Prima, dan zal ik jou voor $2000/uur wel cashgames-training geven? Er van uit gaand dat jij beter kunt cashgamen dan ik tourneys kan speler, komen we dan mooi uit op een quitte stand;)

Innocence ik weet het goed gemaakt, maak ons een mooi nieuw topicje over poker, en we zullen verkassen;)

Ik vrees dat dit topic eerder dicht gaat en dat jullie geen extra topic gaan krijgen, dan is er niemand meer blij :p
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik vrees dat dit topic eerder dicht gaat en dat jullie geen extra topic gaan krijgen, dan is er niemand meer blij :p

Wat me wél opvalt is dat dit topic gemaakt is door ons Nonkeltje, omdat hij 's nachts aan het studeren zou zijn (dus ze bestaan toch, de mensen die dat kunnen), en dus hier wat te 'chit-chatten' zocht.

Wie heeft er hier al in geen tijden meer gereageerd???^^

Hokuz, waarom begon je dan ook over poker:mad:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Omdat ik na lange tijd weer eens wat won en even blij was. Het spijt me zeer;)
 
Bovenaan