Nachtbrakers [00:00 - 07:00]

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Wat is je poker naam? Op welke site's speel je? Alleen maar sit 'n go's? of ook cashgame?

Mijn pokernaam wil ik graag houden op 'Anoniempje'^^ Voor de rest van je vragen, lees het topic even terug want die zijn allemaal al beantwoordt.

Ik ben ook benieuwd idd...:|

Sunday Brawl binken als casual tourney speler zijnde is wat apart...kan wel, maar apart.

Speel de Sunday Brawl zo af en toe eens. Heb tweemaal een kleine prijs gewonnen, eenmaal de jackpot. Heb het misschien een 18 keer gespeeld schat ik. Ik geef zelf toe: voornamelijk geluk, toen ik die ene keer won had ik statistisch gezien al heel wat keren er uit moeten vliegen.

Ik wil gewoon is even op een website kijken naar zijn toernooi geschiedenis etc ;)

Je bent niet de eerste, en vast ook niet de laatste, but sorry, like I said, mijn pokernaam en bankroll op dit ogenblik zijn de enige 2 zaken waarover ik geen uitspraken wens te doen.;)
 

DeletedUser43993

Guest
Re: Nachtbrakers

Mijn pokernaam wil ik graag houden op 'Anoniempje'^^ Voor de rest van je vragen, lees het topic even terug want die zijn allemaal al beantwoordt.



Speel de Sunday Brawl zo af en toe eens. Heb tweemaal een kleine prijs gewonnen, eenmaal de jackpot. Heb het misschien een 18 keer gespeeld schat ik. Ik geef zelf toe: voornamelijk geluk, toen ik die ene keer won had ik statistisch gezien al heel wat keren er uit moeten vliegen.



Je bent niet de eerste, en vast ook niet de laatste, but sorry, like I said, mijn pokernaam en bankroll op dit ogenblik zijn de enige 2 zaken waarover ik geen uitspraken wens te doen.;)

Oké dat is jammer, de site die ik bedoel moet voor jou dan ook geen onbekende zijn.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Year 2008 Rating: 99.99% Rank: 35 of 1,062,266

Vroeger...:mad:
 

DeletedUser43993

Guest
Re: Nachtbrakers

Nee daar kan je toch niet uitgebreid zien hoe en wat je gespeeld heb, wat je gemiddelde ROI is. Wat voor games je het liefst speelt.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Nee daar kan je toch niet uitgebreid zien hoe en wat je gespeeld heb, wat je gemiddelde ROI is. Wat voor games je het liefst speelt.

Well, tis de enige site die ik gebruik. Heb nooit zoveel op te zoeken over andere spelers, als ik wat wil weten over mijn tegenstanders, gebruik ik Tournament Shark (software), en als ik wat wil weten van een vriend vraag ik het gewoon.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Nee daar kan je toch niet uitgebreid zien hoe en wat je gespeeld heb, wat je gemiddelde ROI is. Wat voor games je het liefst speelt.

OPR kun je alles op zien als je premium hebt...sharkscope werkt ook goed.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Well, tis de enige site die ik gebruik. Heb nooit zoveel op te zoeken over andere spelers, als ik wat wil weten over mijn tegenstanders, gebruik ik Tournament Shark (software), en als ik wat wil weten van een vriend vraag ik het gewoon.
Maar hoe kun je jezelf blokkeren voor officialpokerrankings? Jij zegt dat je dat hebt gedaan(ik ken je spelersnaam:)) maar vind je niet, als ik ernaar vraag zeg je dat je jezelf verborgen hebt gemaakt.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Je kunt je status op OPR hidden maken door ze te mailen...net zoals je sharkscope status alleen UNhidden is op pokerstars als je daar specifiek om vraagt.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Nachtbrakers

Misschien de naam van het topic veranderen naar spamtopic? :rolleyes:
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Je kunt je status op OPR hidden maken door ze te mailen...net zoals je sharkscope status alleen UNhidden is op pokerstars als je daar specifiek om vraagt.

Ik heb ook contact gehad met Team Fulltilt omdat ik gek werd van klasgenoten die de hele tijd met me wilden spelen voor 2 dollar enzo^^
Op de interne zoekfunctie vind je me ook niet;)
Op andere sites speel ik niet. Misschien vreemd, maar op pokerstars kan ik echt niet spelen. Tis meer het idee denk ik, maar ben er niet mee gewend.

Heb een tijdje 888poker geprobeerd, goede site, professionele site, prima software, maar weinig aanbod en slechts profspelers. Als je er op uit bent om je spel te verbeteren: een aanrader. Als je snel geld wil: zeker geen aanrader.

Partypoker of andere sites nooit geprobeerd.
Long live fulltilt!<3
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik heb ook contact gehad met Team Fulltilt omdat ik gek werd van klasgenoten die de hele tijd met me wilden spelen voor 2 dollar enzo^^
Op de interne zoekfunctie vind je me ook niet;)
Op andere sites speel ik niet. Misschien vreemd, maar op pokerstars kan ik echt niet spelen. Tis meer het idee denk ik, maar ben er niet mee gewend.

Heb een tijdje 888poker geprobeerd, goede site, professionele site, prima software, maar weinig aanbod en slechts profspelers. Als je er op uit bent om je spel te verbeteren: een aanrader. Als je snel geld wil: zeker geen aanrader.

Partypoker of andere sites nooit geprobeerd.
Long live fulltilt!<3

Team Fulltilt zijn de pro spelers(rode naam). Degenen waar jij contact mee hebt gehad is gewoon support. Pokerstars is wat mij betreft het beste wua software. Ik heb mn beste resultaten op Party en HAAT FTP voor zn arcade/gokgehalte...
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Team Fulltilt zijn de pro spelers(rode naam). Degenen waar jij contact mee hebt gehad is gewoon support. Pokerstars is wat mij betreft het beste wua software. Ik heb mn beste resultaten op Party en HAAT FTP voor zn arcade/gokgehalte...

Team Fulltilt zijn degenen die fulltiltpoker onderhouden, de zaken waarnemen, en oa de organisatoren. Naast het team heb je de pro's (rode naam) en de staff-support, en nog de zogeheten 'vrienden van Full Tilt'.

Zo, hebben we meteen een totaalplaatje. Ik ben lichtelijk betrokken geraakt bij het team omdat ik continu me overal mee bemoeide (zoals iedereen hier wel van me weet^^), en ik overal een mening over had, en aangezien ik soms kennelijk toch ook wel een goede mening kan hebben, heb ik geregeld contact met hen;)

Ik heb ee hekel aan pokerstars, en ik zou echt niet kunnen uitleggen waarom^^. Ik ben begonnen op fulltilt, en op een andere site voel ik me gewoon 'niet thuis' als ik me zo mag uitdrukken hier...


@ Yero: mijn oprechte excuses voor het gebruik van de Engelse taal.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Nachtbrakers

Pfff studeren is toch saai :eek:

Poker ook als je het doet zoals ik tegenwoordig^^
1 op de 25 handen spelen, de rest folden. Lijkt makkelijker dan het is om je geduld te bewaren. Nu ja, cashgamen is nu eenmaal niet spannend. Blegh...

Maar ach, studeren is erger idd;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Poker ook als je het doet zoals ik tegenwoordig^^
1 op de 25 handen spelen, de rest folden. Lijkt makkelijker dan het is om je geduld te bewaren. Nu ja, cashgamen is nu eenmaal niet spannend. Blegh...

Maar ach, studeren is erger idd;)

Je zult maar pocket Aa's in je hand hebben bij de 23e hand ;)
 
Bovenaan