Nachtbrakers [00:00 - 07:00]

DeletedUser

Guest
Moderatie Nachtbrakerstopic

Op jullie verzoek hebben Auseinandersetzung en Lyran overlegd over de moderatie van dit topic.

  1. Berichten buiten de tijd worden zonder waarschuwing verwijderd.
  2. De "tijd" is 00:00-07:00 Nederlandse en Belgische tijd. Als het bij jou 4 uur 's nachts is en hier 10 uur 's ochtends, dan heb jij pech.
  3. Moderatie zal verder zoals het praattopic zijn.
  4. Wij zullen in principe geen waarschuwingen geven voor berichten die buiten de tijd worden gemaakt, maar bij uitzonderingen zullen wij dit wel doen.
  5. We zullen enigszins soepel zijn met de tijd. Om half 8 goedemorgen posten zal wellicht niet elke dag verwijderd worden. Om half 9 een reactie posten op wat er 's nachts is gezegd, blijft wellicht ook een keer staan, maar gesprekken die tot 13:00 doorgaan, worden verwijderd.

Dit zal ingaan op 5 oktober 2011.

Elk forum heeft een nachtbrakers topic. Het vrij forum mag er ook één

Het is de bedoeling dat je pas na een bepaalde tijd post. Ik zeg: na 01:00 uur. Niemand is nu online behalve ik, dus wacht ik wel tot volgende nacht op reactie.

Nog een regel, mods mogen deze niet sluiten. Behalve na 01:00.

Dit is Lenin:

220pxlenin1895mugshot.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
Re: Nachtbrakers

Dit is Giovanni Acuto.
Misschien ook wel een nachtbraker?

GiovanniAcuto.JPG
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Tim, ik ben er natuurlijk ook nog hè.
Nooit de koning van de activiteit vergeten. Ik had dat woord kunnen bedenken for Me sake!
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Jullie staan op ghost of niet.

Naaiers. :D
 

DeletedUser13565

Guest
Re: Nachtbrakers

Er staat toch nog altijd (3 gasten, 3 leden) oid.

Als je niet op ghost staat, heb je niets te verbergen.
 

DeletedUser16768

Guest
Re: Nachtbrakers

Ik verklaar het voor geopend.

Het is de bedoeling dat je pas na een bepaalde tijd post. Ik zeg: na 01:00 uur. Niemand is nu online behalve ik, dus wacht ik wel tot volgende nacht op reactie.:p
 

DeletedUser13565

Guest
Re: Nachtbrakers

Het is de bedoeling dat je pas na een bepaalde tijd post. Ik zeg: na 01:00 uur. Niemand is nu online behalve ik, dus wacht ik wel tot volgende nacht op reactie.:p

De straatlantaarns zijn aan --> Dus is het nacht.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nachtbrakers

Beetje nep hoor om tussen 12 en 1 al te gaan posten. Regels zijn duidelijk toch :p.
 
Bovenaan