Nachtbonus

DeletedUser79110

Guest
Ik werk sinds kort nachtdiensten, en toen bedacht ik me: dat als ik s'nachts aan het werk ben de nachtbonus actief is en dus niet kan aanvallen. En als ik s'morgens naar bed ga sta ik dus open voor aanvallen omdat ik hier niet op kan anticiperen. Wat ik wil zeggen is dat als je nachtdiensten werkt de nachtbonus heel erg ongunstig is omdat je niet de regulieren uren slaapt.

Heeft hier nog iemand last van of een oplossing voor?
 

Deleted User - 24028

Guest
Daar valt niks aan te veranderen...

Maar je kan tijdens de nachtbonus wel aanvallen versturen he, je troepen vallen alleen aan halve kracht aan. Een nachter hebben in je team, of als nachter spelen, heeft zijn voor en nadelen. Want jij bent even goed online wanneer anderen slapen en je kan dan je aanvallen versturen net net na nachtbonus laten aankomen, of je kan snachts scouten en lege dorpen / off dorpen overnemen in de nachtbonus. Is dus allemaal een beetje dubbel... Beste is een team zoeken om mee te spelen, jij snachts en een ander overdag. Nachters worden best vaak gevraagd om te komen spelen ergens ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Heb hem even in het goede subforum gezet voor je.

Je kan een aantal dingen doen, opzich.

Ten eerste kun je wel aanvallen sturen in de nacht, alleen hebben spelers tijdens de nachtbonus een defensieve boost van 100%. Barbarendorpen kun je zonder problemen aanvallen en farmen. Dat is just gunstig ‘s nachts, omdat er dan minder mensen spelen en de dorpen dus voller zitten ;)

Verder kun je er ook voor kiezen om aanvallen op spelers ‘s nachts te versturen en die na de nachtbonus aan te laten komen. Als de nachtbonus tot 8:00:00 duurt en jouw aanval komt om 8:00:01 aan, dan is die defensieve boost weg en heeft de verdediger geen voordeel meer :)

Verder zou je naar een tweede speler op je account kunnen zoeken die de daguren online is, zodat je iemand online hebt overdag en ‘s nachts. Dat zal je account vast een boost geven. Je kunt er ook voor kiezen om op het account van iemand anders te gaan spelen - nachtspelers zijn erg gewild! Mocht je voor zoiets kiezen, kun je eens een kijkje nemen op dit subforum voor cospelers (clicky)

Ik hoop dat ik je zo wat opweg geholpen heb :)
 
Bovenaan