Nachtbonus

DeletedUser79164

Guest
Wat ik me nu afvraag. Waarom is er een nachtbonus? Volgens mij is het doel om te zorgen dat je niet 24u/dag online hoeft te zijn.

Maar waarom is er dan geen nachtbonus voor aanvallen die 's nachts gestuurd worden??
(en natuurlijk s'ochtends vroeg binnenkomen).
Dan werkt het doel van de nachtbonus dus niet, wordt je eigenlijk nog steeds gedwongen om s'nachts online te zijn etc.
 
Reactiescore
1.468
Wat ik persoonlijk altijd deed was een uurtje voor het einde van de nachtbonus checken op incs, soms iets eerder. Er zijn zat mensen die rond 6 uur opstaan terwijl de nachtbonus meestal pas om 8 uur afloopt. Ik denk dat een mens gemiddeld om 7 uur opstaat, dan heb je dus nog een uur om op incs te checken.

Het versturen van aanvallen in de nacht word zo misschien wel populairder, maar dat initieerd de aanvaller zelf. De verdediger die het niet zelf initieerd zal dus niet zo gauw uit z'n slaap worden gehouden.
 

DeletedUser79164

Guest
Maar dat bedoel ik dus juist, sommige spelers staan midden in de nacht op om aanvallen te versturen, terwijl anderen om 6 uur al de wekker zetten om eventuele inkomende aanvallen op te vangen. Dan werkt die nachtbonus dus niet, dit zou bedoeld zijn om rust te geven en nachtelijke-activiteiten een penalty te geven.

Nu worden nachtelijke aanvallen juist beloond met winst en inname van een dorp.

Probeer overigens maar eens om 6 uur s'ochtends nog op tijd os te krijgen van je stam.
 

DeletedUser17472

Guest
Maar dat hoort toch bij het spel. Ik heb vroeger heel wat de wekker gezet. Zowel om te deffen als om aan te vallen.
 

DeletedUser74880

Guest
Als jouw idee inkomt dan krijgen attacks die 23:59 (bijvoorbeeld) gestuurd worden, geen nachtbonus.. dat zal dus helemaal betekenen dat je een nacht moet opblijven om "te overleven"..
 
Bovenaan