Naam duckje.

Reactiescore
273
Mag je een account aanmaken wiens naam op duckje lijkt? :D

Niet dat ik dat wil doen, maar omdat ik maar een andere duckje zie en die is verbannen.

Dus dat vroeg ik me af:p
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, hoe bedoel je originele vraag. :p
Maar ik denk wel dat dat kan, maar alleen als het niet 'duckje' is. Maar ik weet niet of die dat wel zo leuk vind...
 

DeletedUser

Guest
Als de Mod's het er niet mee eens zijn, zullen ze je waarschijnlijk je naam laten veranderen - dat kan dan wél.

Maar je hebt het ook nog eens over een naam die erop lijkt. Wat is lijken :confused:
Ze kunnen je er niet op aanspreken dat het erop "lijkt" gezien ze dan ook ado0en kunnen pakken - die heeft immers óók 6 letters in de naam :p
 
Reactiescore
2.489
Om verwarring en mogelijk misbruik onmogelijk te maken zullen namen die enorm veel gelijken op namen van Moderators/teamleden mogelijk aangepast worden.

Zo zal .Duckje of Duckje. wel degelijk bestraft worden, maar ook
.Masterslayer of .Kaneel of .bappos en ga zo maar door.

Ik zie werkelijk waar het nut er niet van in om met een naam van een teamlid actief te gaan zijn buiten er misbruik van maken.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die 'toevallig' dezelfde nickname hebben. Zolang het verschil duidelijk is zullen we niet optreden. buiten natuurlijk in geval van misbruik

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl
 
Reactiescore
2.489
Lekker is dat, straks weten de nieuwe leden niet eens dat jullie bestaan :(

In die gevallen krijgt de account een naamswijziging aangeboden.

Groetjes,
Duckje
 
Reactiescore
273
Om verwarring en mogelijk misbruik onmogelijk te maken zullen namen die enorm veel gelijken op namen van Moderators/teamleden mogelijk aangepast worden.

Zo zal .Duckje of Duckje. wel degelijk bestraft worden, maar ook
.Masterslayer of .Kaneel of .bappos en ga zo maar door.

Ik zie werkelijk waar het nut er niet van in om met een naam van een teamlid actief te gaan zijn buiten er misbruik van maken.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die 'toevallig' dezelfde nickname hebben. Zolang het verschil duidelijk is zullen we niet optreden. buiten natuurlijk in geval van misbruik

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Leiding tribalwars.nl

Aha okee.

Het was gewoon zo'n nuttelose vraag die ineens in me op kwam:p

Maar als iemand nou heel erg van eenden houd, en uit engeland komt, mag hij dan ook niet iets met duckje heten?
 

Deleted User - 9131

Guest
Aha okee.

Het was gewoon zo'n nuttelose vraag die ineens in me op kwam:p

Maar als iemand nou heel erg van eenden houd, en uit engeland komt, mag hij dan ook niet iets met duckje heten?

Als hij Engels is speelt hij op .net, iet op .nl. Mocht hij voortreffelijk Nederlands spreken, is het nog niet toegestaan een clone te nemen als naam.
 
Bovenaan