n1iki Vs daan

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser33669

Guest
Misschien een speciale discussie voor jullie 2, Zodat niet in elke discussie jullie je onvrede over elkaar posten :). En voor iedereen die geïnteresseerd is om het te lezen, kunnen dan ook hier terecht. Misschien een goed idee.
 

DeletedUser66265

Guest
Wow, wat is dit voor onzinnig iets -,-
Je kan veel over daan zeggen, maar ik denk dat hij het wel met mij eens is dat wat jij nu doet idioot is.
 

DeletedUser33669

Guest
Wow, wat is dit voor onzinnig iets -,-
Je kan veel over daan zeggen, maar ik denk dat hij het wel met mij eens is dat wat jij nu doet idioot is.

elke discussie die ik open gaat over jullie 2 ;). Dus vond jullie wel zo belangrijk dat jullie je eigen ik blame jou topic te hebben :). Als je het niet leuk vind gebruik je hem niet.
 
Reactiescore
30
Er hoeft niet elke keer als er een discussie losbrandt geklaagd te worden over zaken als ''dit hoort niet in dit topic'', ''vecht het dan ingame uit'' en ''hou eens op met dat modder gegooi''. Wees blij dat er eens iets gebeurt op zo'n dood forum.
 

DeletedUser

Guest
Dan had Nikki naar een dichterbij account moeten verhuizen of 50Cent niet moeten verlaten.
Verder vind ik de titel redelijk ego-strelend en dus wel geinig.
Maar verder is dit echt bullshit. Modder gooien over een deftig onderwerp, namelijk het al dan niet vuil spelen van Nikki bij Faith kan dan net door de beugel aangezien het nu wel duidelijk is dat ieder zijn eigen verhaal de waarheid vindt.
Maar ruzie maken op het AF over niets? dan ga ik nog liever met Nikki samen over iets nuttigs discussiëren als onze meningen overeen komen (en dat zegt veel zoals je wel gemerkt hebt)
 

DeletedUser

Guest
vendetta pro tutti;5274807dan ga ik nog liever met Nikki samen over iets nuttigs discussiëren als onze meningen overeen komen (en dat zegt veel zoals je wel gemerkt hebt)[/QUOTE zei:
LOL , da's onverwacht :p
 

DeletedUser66265

Guest
ligt er maar net aan wat je onverwacht noemt..

zo heb ik hier de discussie om te discussieren met een zeer eigenwijs persoon met een verschikkelijke zwart wit kijk.
Of een enorme idioot die wat aandacht nodig heeft en dus maar random topics open gooit.

Keuze lijkt mij dan snel gemaakt.
 

DeletedUser33669

Guest
klopt man, ik heb aandacht nodig ^^. Bedankt dat men dat mij nu allemaal geeft :D.
 

DeletedUser66265

Guest
Mogelijk dat je je nu enigzins kan verplaatsen in de discussies tussen vendutti en mij ;)

niet alleen in de discussie tegen jou, ik heb daan teveel in discussies blind geholpen omdat je dat voor sommige mensen nou eenmaal doet.
Stank voor dank gekregen.

Al moet ik wel zeggen dat Daan tegen jou af en toe wel iets van gelijk had, alleen was het vaker ongelijk.
 

DeletedUser51839

Guest
ligt er maar net aan wat je onverwacht noemt..

zo heb ik hier de discussie om te discussieren met een zeer eigenwijs persoon met een verschikkelijke zwart wit kijk.
Of een enorme idioot die wat aandacht nodig heeft en dus maar random topics open gooit.

Keuze lijkt mij dan snel gemaakt.

Je gaat beide discussies aangaan (ligt in je aard) xd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan