Mystic & COTN vs. #DDD#

DeletedUser35421

Guest
aaaah kom op gewoon een hint :p
fluister het anders even in mijn oor :p
 

DeletedUser

Guest
Vorige pagina zegt Bliksem dat #DDD# de draad weer goed opgepakt heeft. Ik vroeg hoe hij dat gecontstateerd had.

Doordat jullie aanvallen terug deden, overtollige leden kickten en beter begonnen te verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
Bliksem Pybe, zou je willen antwoorden?

Tuurlijk, maar alles op zijn tijd.


Eigenlijk heeft Count Raizor jou vraag al beantwoord.

Vroeger waren jullie massa stam, dorpen pakken was een makje bij jullie. Veel stoppende spelers van DDD aan de grens bij ons.

Nu zijn jullie geen massa stam meer, veel zijn gekickt of gestopt. Jullie recruiten nu normaal. Jullie verdedigen aardig goed. Vallen ons aan.

Zo iets?

Wel beetje kort samengevat, maar dat mag ook wel eens.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, maar alles op zijn tijd.


Eigenlijk heeft Count Raizor jou vraag al beantwoord.

Vroeger waren jullie massa stam, dorpen pakken was een makje bij jullie. Veel stoppende spelers van DDD aan de grens bij ons.

Nu zijn jullie geen massa stam meer, veel zijn gekickt of gestopt. Jullie recruiten nu normaal. Jullie verdedigen aardig goed. Vallen ons aan.

Zo iets?

Wel beetje kort samengevat, maar dat mag ook wel eens.

Okee. :)
 

DeletedUser11382

Guest
Ik wil ook best wel nog wat dorpjes van jullie afpikken hoor, kan leuk worden :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Mystic & COTN vs. #DDD#

Ohja deze oorlog hebben we ook nog een x uitgevochten :eek:, toen ik nog w9 speelde xD
 
Reactiescore
1.367
haha :)

gebeurt er nog iets op w9???

of is het alleen ca en pi?
 
Reactiescore
1.367
Hallo beste forumgenoten,

Ik denk dat het tijd is om deze oorlog officieel te verklaren. Ik zal maar wat statistiekjes posten.

Het is eigenlijk al meteen vanaf het begin al begonnen. Wij zijn later begonnen, zoals je op de kaart kunt zien. Dus de stam #DDD# was ook al erg groot toen wij begonnen. We zagen hun ook meteen als dreiging en wisten dat ze wilden uitbreiden naar C38. Elk dorpje dat ze in ons continent overnamen, namen wij direct weer terug (op een paar na, die we later hebben gepakt).

Later toen het mogelijk werd om stamaanvallen te organiseren, hebben we voor het eerst een aanval met COTN gedaan tegen #DDD#. Dit was een klein succesje, een paar dorpen werden gepakt, maar niets spectaculairs.



Destijds zat er ook nog een stam tussen het zuid-westen van Mystic en #DDD# in, genaamd PALLAS (stam bestaat niet meer). PALLAS had al lang mot met #DDD# en hielden erg goed stand. PALLAS bestond uit 10-15 leden. Wij, als Mystic, besloten toen hun te helpen in de oorlog tegen #DDD#. Eerst nog in het geheim, zodat #DDD# geen oorlog met ons zal beginnen. Dit zodat we vooral onze OS naar PALLAS konden sturen.

Na een lange, goede samenwerking, vooral met ilpazzo besloten we om de goede spelers van PALLAS in Mystic op te nemen, zodat we beter OS konden sturen. Op dat moment gingen een aantal spelers van PALLAS ineens stoppen, zonder het te melden. Hier zijn wij erg veel dorpen aan #DDD# kwijtgeraakt, helaas. De overgebleven spelers van PALLAS, waar we overigens heel blij mee zijn, zijn: ilpazzo en Jaydke.

Daarnaast waren er ook erg veel spelers in #DDD# die geïnternt moesten worden. Deze spelers lagen in het noorden van #DDD#, tussen COTN en Mystic in. Hier hebben wij ook wat dorpen van mee kunnen snoepen natuurlijk

In die tijd was #DDD# ook druk aan het recruten. En dan ook spelers die in ons continent lagen (C38). Deze spelers hadden wij al afgewezen, dus echt goede spelers waren het niet. Waarom #DDD# dit deed is mij een raadsel. Voorbeelden van spelers zijn: -FRE- (onlangs helemaal overgenomen), americangangsta (zijn we mee bezig)

user_image.php

Stamnaam: Mystic Obscure
Tag: Mystic
Aantal leden: 28
Punten van de 40 beste spelers: 18.964.256
Puntentotaal: 18.964.256
Puntengemiddelde: 677.294
Rang: 24

&

user_image.php

Stamnaam: Creatures Of The Night
Tag: COTN
Aantal leden: 27
Punten van de 40 beste spelers: 27.262.132
Puntentotaal: 27.262.132
Puntengemiddelde: 1.009.708
Rang: 21


Versus.


user_image.php

Stamnaam: De Dolle Drieskes
Tag: #DDD#
Aantal leden: 49
Punten van de 40 beste spelers: 40.811.236
Puntentotaal: 42.182.676
Puntengemiddelde: 860.870
Rang: 11





1zxa4uq.jpg






COTN & Mystic vs. #DDD#
Side 1:
Tribes: COTN Mystic
Players:

Side 2:
Tribes: #DDD#
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 4,208
Kant 2: 3,413
Verschil: 795

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 195
Kant 2: 86
Verschil: 109

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 30,173,123
Kant 2: 28,080,013
Verschil: 2,093,110

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,678,366
Kant 2: 817,435
Verschil: 860,931

image.php

Mystic VS. #DDD#
Side 1:
Tribes: Mystic
Players:

Side 2:
Tribes: #DDD#
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,060
Kant 2: 3,413
Verschil: 1,353

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 142
Kant 2: 81
Verschil: 61

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 12,162,581
Kant 2: 28,080,013
Verschil: 15,917,432

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,192,583
Kant 2: 770,726
Verschil: 421,857

image.php

COTN vs. #DDD#
Side 1:
Tribes: COTN
Players:

Side 2:
Tribes: #DDD#
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,148
Kant 2: 3,413
Verschil: 1,265

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 53
Kant 2: 5
Verschil: 48

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 18,010,542
Kant 2: 28,080,013
Verschil: 10,069,471

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 485,783
Kant 2: 46,709
Verschil: 439,074

image.php

Ik heb er zin in, hoop dat deze oorlog voor alle stammen meer ervaring bied en veel plezier tot gevolg heeft!
poeh dit is lang geleden
 
Bovenaan