Muziektopic w76

Reactiescore
5.592
Ik vind Em sinds zen album Recovery echt een fell off tbh. Enige wat ie nu doet is streams pakken.
MMLP2 vond ik ook wel prima en zijn laatste wel aardig goede tussen. Alleen ja, hij is ook ouder geworden en heel z'n flow is anders, maar vind hem op lyrical gebied nog steeds ongekend goed. Bad Guy en dan de laatste verse is voor mij zelfs een van de betere verses ooit gemaakt, zeker van Em dan toch. Jammer dat Biggie en 2pac al zolang overleden zijn, zou benieuwd zijn geweest hoe hun stijl en flow veranderd zou zijn geweest :tongue:
 
Reactiescore
253
MMLP2 vond ik ook wel prima en zijn laatste wel aardig goede tussen. Alleen ja, hij is ook ouder geworden en heel z'n flow is anders, maar vind hem op lyrical gebied nog steeds ongekend goed. Bad Guy en dan de laatste verse is voor mij zelfs een van de betere verses ooit gemaakt, zeker van Em dan toch. Jammer dat Biggie en 2pac al zolang overleden zijn, zou benieuwd zijn geweest hoe hun stijl en flow veranderd zou zijn geweest :tongue:

Ja lyricaal zal ie altijd z'n bars brengen, maar je hebt nu twee soorten Eminem voor mij: Eminem die fucked up snel gaat rappen of Eminem die probeert op hedendaagse beats te scoren. Beiden vind ik niks persoonlijk.
 
Reactiescore
449
Denk echt dat wij maar eens samen moeten gaan spelen. Ik had echt heeeeeeelemaal niks met MGK, maar sinds zijn track bloody valentine in de THPS1+2 remake zit kan ik een aantal nummers wel waarderen!
Kom dan W78 met me mee <3
 
Reactiescore
449
Reactiescore
319
Reactiescore
1.016
SIKE. Zet vannacht een paar dorpen van ons leeg op 76 ook, ik PM de coords wel. Wellicht kan @Kyuka daar dan nog een extra torentje uit de grond stampen ook.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
319
Op w78 he! Niet w76 :eek: EMM IS VOOR FAIRPLAY, NIETS MINDER DAN DAT!!!!!!
DIT BERICHT WORDT VERSPREID TERWIJL IK ONDER SCHOT BEN VAN SEAN @et Murus Magnificum STUUR GEEN HULP IK BEN VEILIG
Ja, op W78 dus weer met hem opgescheept... Wanneer kom ik nou van hem af?!
 
Reactiescore
449
Reactiescore
1.476
Relapse is imo het beste album van eminem. lekker simpele beat erbij.
 
Bovenaan