Muziektopic w76

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wellicht de enige plek van verbintenis op het forum van deze wereld, het muziektopic! We hebben er lang op moeten wachten, maar de goedkeuring is er!
Liedjes posten maar en misschien zelf nieuwe pronkstukjes uit de muziek leren kennen?

Ik zal aftrappen met 1 van de beste disses in rap history, van Nas gericht naar Jay Z.

 
Reactiescore
449
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Oof, veel rap. Niet mijn ding, maar goed: ieder z'n eigen smaak natuurlijk!

Normaal ben ik niet van de Nederlandse muziek, maar laatst hoor ik op de radio een liedje van Acda en de Munnik dat ik wel vaker gehoord had. Maar ik luisterde voor het eerst naar de lyrics. Prachtig liedje nu ik echt luisterde, had bijna tranen in mijn ogen! We blijven natuurlijk wel een vent hè..


Voor de rest: natuurlijk hoort Muse ook in een muziektopic!

 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Prachtig liedje nu ik echt luisterde, had bijna tranen in mijn ogen! We blijven natuurlijk wel een vent hè..
Voor seksisme is helaas geen plaats hier hopelijk mag het topic openblijven.

Qua Nederlandstalige muziek zijn er amper dingen voor mij die beter zijn dan liedjes van Clouseau
 
Reactiescore
961
Dit liedje speelde ik af toen Mashup mijn lieve mb`s blitzte. Tevens niet een liedje dat je altijd wil luisteren, vooral niet als je het koppelt aan geslaagde blitzjes van de vijand.

Feels like we're on the edge right now
I wish that I could say I'm proud
I'm sorry that I let you down
Let you down
All these voices in my head get loud
I wish that I could shut them out
I'm sorry that I let you down
L-l-let you down
 
Reactiescore
756
Om helemaal in het thema te blijven veranderde ik mijn naam naar .Milow (Belgische muziekkant). Geniet van de mooie songs die we hier gaan tegenkomen :smile:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Om helemaal in het thema te blijven veranderde ik mijn naam naar .Milow (Belgische muziekkant). Geniet van de mooie songs die we hier gaan tegenkomen :smile:
Ik vond Miccie eigenlijk veel beter
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
serieus wanneer stoppen mensen met hun naam te laten beginnen met een punt hoe debiel kan je zijn????
 
Bovenaan