Muziek

DeletedUser

Guest
Jullie hebben echt slechte smaak zeg.
Jullie muziek is de hele tijd: WRAAAAAHH AAAAAARGHH BAM BAM GANG
Stelle gothic junks :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben echt slechte smaak zeg.
Jullie muziek is de hele tijd: WRAAAAAHH AAAAAARGHH BAM BAM GANG
Stelle gothic junks :p

En wederom een onwetend persoon dat denkt dat metal niets anders is dan grunts. Ik zal je iets zeggen, je bent fout. Dit is bijvoorbeeld pure metal, en een geniaal nummer.
 

DeletedUser

Guest
1. T.I.
2. Jiggy Dje
3. Royce Da 5'9"
4. Skrillex
5. Doctor P
6. Kraantje Pappie
7. Drake
8. Big Boi
9. J. Cole
10. Young Jeezy

Volgorde verschilt per dag.
 

DeletedUser

Guest
En wederom een onwetend persoon dat denkt dat metal niets anders is dan grunts. Ik zal je iets zeggen, je bent fout. Dit is bijvoorbeeld pure metal, en een geniaal nummer.

Geniaal nummer.

:') :') :')

Maar laten we nou niet deze discussie beginnen, want iedereen heeft zo zijn eigen smaak.
 

DeletedUser

Guest
1 - Noisecontrollers
2 - D block & S te fan
3 - Da Tweekaz
4 - Psyko Puknkz
5 - Coone
6 - Headhunterz
7 - The prophet
8 - Zatox
9 - Frontliner
10 - Brennan Heart
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik kan geen top-10 maken :(
Ik luister echt te veel muziek xD
Zou het eerder een top 100 worden en dan elke dag gehusselt xD
Heb het trouwens ook meestal meer met losse liedjes dan met zangers/zangeressen/bands xD
 

DeletedUser

Guest
Dat is een geniaal nummer, en daar kan niet over gediscussieerd worden :mad:

goed nummer idd ;).

En ehrm, behind enemy lines kan niet lezen:rolleyes:, paar posts ervoor zeiden wij nog allebei hoe wij niet zo veel met grunts op hebben:rolleyes:.
Verder... is grunten niet alleen maar geschreeuw, het zijn echte teksten.

De (meeste) metal die ik luister komt dichter in de buurt van classic rock dan hetgeen we tegenwoordig rock noemen.
Om even iets recentere metal te nemen:

http://www.youtube.com/watch?v=J-TUufvK0gU

Als je dit geschreeuw noemt... dan... denk ik dat je je moet laten nakijken:)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind zware grunts heerlijk.
Maar niets gaat boven nummers zoals Nothing else matters(metallica), terwijl die juist weer heel erg rustig zijn.
En DOminator, soms kan ik ook nog veel meer genieten van de rustige nummers van de metalbands dan de harde.

Rock en metal hebben me altijd al getrokken omdat er vaak een veel diepere mening zit in de nummers.
Het is meer dan een deuntje, en dat maakt het voor mij zulke mooie muziek.

Als je naar een metal concert gaat denk iedereen aan knokpartijen (moshpits) en drugsgebruik.
Die zijn er ook bij veel bands, maar dat terwijl juist de metalheads vaak de vriendelijkste mensen zijn.
En bij het ene nummer sta je op elkaar in te beuken, terwijl je met het ander arm in arm staat als 1.

Er zit zoveel meer emotie in dan in de meeste muziek, wat het voor mij speciaal maakt.

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
@DOminator: Kamelot, heerlijke muziek :)

Ik vind zware grunts heerlijk.
Maar niets gaat boven nummers zoals Nothing else matters(metallica), terwijl die juist weer heel erg rustig zijn.
En DOminator, soms kan ik ook nog veel meer genieten van de rustige nummers van de metalbands dan de harde.

Rock en metal hebben me altijd al getrokken omdat er vaak een veel diepere mening zit in de nummers.
Het is meer dan een deuntje, en dat maakt het voor mij zulke mooie muziek.

Als je naar een metal concert gaat denk iedereen aan knokpartijen (moshpits) en drugsgebruik.
Die zijn er ook bij veel bands, maar dat terwijl juist de metalheads vaak de vriendelijkste mensen zijn.
En bij het ene nummer sta je op elkaar in te beuken, terwijl je met het ander arm in arm staat als 1.

Er zit zoveel meer emotie in dan in de meeste muziek, wat het voor mij speciaal maakt.

Greetz, Bas

Yeah, hoewel ik Nothing Else Matters niet meteen het beste in dat soort zou noemen. Ik zou eerder gaan voor nummers als Remember Tomorrow van Maiden (of Journeyman/Children of the Damned/Infinite Dreams/etc) :D

Maar over het algemeen ben ik het wel met je eens (vooral over de emotie): en die moshpits, die hangen natuurlijk ook af van het metalgenre. Toch heb je inderdaad gelijk: op Graspop heb ik nog nooit echte ruzies of gevechten gezien, terwijl dit op festivals als Werchter en Pukkelpop veel meer voorkomt.

Tuurlijk wel, ieder zijn eigen smaak. Ik vind het een brullend zeiknummer met gillende gitaren.

Leer sarcasme lezen. Maar als je dit brullend noemt, moet je je oren eens dringend uitspuiten. Of oordopjes meenemen op Houseparties. Of er gewoon niet meer heen gaan.

Dit is gewoon zang. Saxon wordt niet voor niets soms aangeduid als Classic Rock.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48035

Guest
Ik zal mijn smaak hier dan eens zeggen he('t is heeeeeel uiteenlopend)
1)Metallicaaaaaaaa
2)Eminem kan ik af en toe appreciëren,
3)Volbeat,
4)Judas Priest,
5)Crookers,
6)The Subs
7)Katy B,
8)Justice,
9)Rise against(swing life away+prayer of the refugee)
10)Dr. Dre
Owjah, en ook coldplay&kaiser chiefs(Werchter FTW :D)

Dus metal, alle subgenres van elektro(op hardstyle na), en af en toe rap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@benedictum

Om even een voorbeeld te noemen over moshpits.

Disturbed, metal band.
Het ene nummer sta je met zijn allen mee te zingen/schreeuwen en te headbangen.
Geweldige sfeer, alles top.
Terwijl je met het andere nummer een grote moshpit heb.

Over metal hebben mensen echt zoon slecht stereotype in hun hoofd, net als die idioot @ eerste post van de pagina's geloof ik.

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
Volbeat :D

Bangelijke band, wil ze graag nog eens zien :p

@benedictum

Om even een voorbeeld te noemen over moshpits.

Disturbed, metal band.
Het ene nummer sta je met zijn allen mee te zingen/schreeuwen en te headbangen.
Geweldige sfeer, alles top.
Terwijl je met het andere nummer een grote moshpit heb.

Over metal hebben mensen echt zoon slecht stereotype in hun hoofd, net als die idioot @ eerste post van de pagina's geloof ik.

Greetz, Bas

Volledig mee akkoord, al sta ik bij Disturbed liever ergens achteraan aan den toog :D
 

DeletedUser

Guest
Urghhhhhhh, daar wou ik zo graag voor naar graspop :(:(:(:(

Ik onderandere voor Volbeat. Wilde vandaag zo graag gaan: Volbeat, Scorpions, Iced Earth (laatste tour met Barlow :(), Journey, Dio Disciples, Epica...

Verdomme :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind zware grunts heerlijk.
Maar niets gaat boven nummers zoals Nothing else matters(metallica), terwijl die juist weer heel erg rustig zijn.
En DOminator, soms kan ik ook nog veel meer genieten van de rustige nummers van de metalbands dan de harde.

Rock en metal hebben me altijd al getrokken omdat er vaak een veel diepere mening zit in de nummers.
Het is meer dan een deuntje, en dat maakt het voor mij zulke mooie muziek.

Als je naar een metal concert gaat denk iedereen aan knokpartijen (moshpits) en drugsgebruik.
Die zijn er ook bij veel bands, maar dat terwijl juist de metalheads vaak de vriendelijkste mensen zijn.
En bij het ene nummer sta je op elkaar in te beuken, terwijl je met het ander arm in arm staat als 1.

Er zit zoveel meer emotie in dan in de meeste muziek, wat het voor mij speciaal maakt.

Greetz, Bas



Epica - Tides Of Time
Kamelot - Don't you cry

Dat zijn zowat mijn favoriete nummers en dat zijn inderdaad hele rustige nummers.
Mosh pits enzo zijn niks voor mij, dat is dan ook de reden dat ik nog nooit naar een concert ben gegaan.
Dat en het feit dat ik geen vrienden het met dezelfde muzieksmaak.

Maar inderdaad, metalheads en ook gothics (wat 2 hele verschillende rassen zijn, om nog maar te zwijgen over emo's die helemaal niks te maken hebben met die 2) zijn vaak veel aardiger dan mensen van andere stijlen. De meesten, want je hebt er ook zat die denken dat metal om geweld draait, respecteren iedereen om de keuzes die deze persoon maakt.

In tegenstelling tot veel rappers, die vaak wel agressief zijn, omdat dit 'respect' op zou leveren.

Nu kan je tegen mij zeggen, jij respecteert geen rappers. Klopt ook wel, voor de meesten heb ik dat niet, maar mogelijk komt dat ook, omdat zij geen enkel respect hebben voor mij. Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die anderen in elkaar slaan, omdat ze dan tenminste stoer zijn. Dan ben je niet stoer, je bent stoer als je voor degene die in elkaar geslagen wordt opkomt. En je komt niet voor iemand op, door de ander dan weer helemaal verrot te slaan. Je verdedigt de persoon totdat deze afdruipt en daarmee is het dan klaar.

De opmerking van Quacha bijvoorbeeld. Dat hij een hekel aan mij heeft omdat ik zeg 'eindelijk iemand met smaak'.
Ik vind, dat dat goede muziek is, maar als mensen het daar niet mee eens zijn moeten ze dat zelf weten. Als zij iets anders vinden, moeten zij weten.
Maar ik vind dat hij smaak heeft en ik zie niet in waarom ik dat niet op zo'n manier mag zeggen.

Ik vind rap niet goed, ik vind hardcore niet goed en ik vind trance niet goed. Mag ik? Of moet ik dat ook leuk vinden voor ik mag zeggen dat ik iets anders leuker vind? Iedereen die ernaar wil luisteren, ga je gang. Maar ik vind het niet leuk.

De belediging, dat mijn muziek alleen maar geschreeuw is, is echter weer onzin, omdat het simpelweg niet schreeuwen is. Dat hij niet houdt van mijn muziek, moet hij zelf weten, maar wanneer je het geschreeuw noemt en mij gothic, lieg je.
 

DeletedUser

Guest
Mwah zal mijn muzieksmaak hier ook is neergooien:
Hiphop FTW! En dan niet van die mainstream shit zoals usher, chris brown en kanye west, maar echte hiphop. Met een tekst die nog is over wat anders gaat als bitches en money;)

1. Immortal technique
2. Aesop Rock
3. Fresku
4. AOTP (Army Of The Pharaohs)
5. Eminem
6. Brother Ali
7. Winne
8. Stickz
9. Typhoon
10. Alex goot (Dit is niet een bekende artiest en al helemaal geen hiphopper, maar hij maakt verdomd goede covers van liedjes, kijk maar is op Youtube haha.)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind Kayne West in zijn beginjaren anders nog behoorlijk dope.
 
Bovenaan