Munten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25172

Guest
Hoi W11,

Even een nieuwe discussie over de muntkost. Ik kan me vaag herinneren ergens dat het idee was dat wanneer het aantal spelers van de wereld halveerde, ook de muntkost zou halveren. Nu zag ik toevallig dat er nu minder dan 500 spelers op W11 zijn. Derhalve zou het dus weer tijd zijn voor een nieuwe halvering.

Weet iemand nog hoe dat zit?

En mocht dit het geval zijn, zou er animo zijn om dit door te drukken?

Met vriendelijke groetjes,
Oxidator

PS: Ik zou het niet zo erg vinden.. Ik heb nooit te veel edels..:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geen idee hoe het zit, maar ik zou het zeker niet erg vinden om over wat meer edels te kunnen beschikken.
 

DeletedUser20192

Guest
halveren die handel
des te sneller kunnen we weer het aantal spelers halveren ...
 

DeletedUser

Guest
Vision wilt wel erg snel edelen. En go wat is met 1a2 stammen de wereld toch leuk. Tw is nu al geen reet aan. :eek:
 

DeletedUser50794

Guest
Hij klaagt dat die teveel edels heeft en hij zegt dat het niets aan is...

Mijn conclusie is dan dat die te weinig edeld :p
 

DeletedUser50192

Guest
Je zou kunnen zeggen dat er een soort evenwicht bestaat tussen edelsnelheid en edelbeschikbaarheid, die natuurlijk varieert met de tijd. Maar wat heeft een volgende halvering voor zin? Veel spelers liggen tegen sterke vijanden aan, edelmannen stapelen zich op en edelmogelijkheden zijn er nauwelijks. Enkel wanneer iemand barbaar wordt is het handig om te veel edels te hebben. Maar wederom een verdubbeling van de edelproductie per dag....?

Nog even en je hebt helemaal nergens meer tijd voor, enkel nog maar edelmannen op pad sturen.

Anyways, ik ben geen voorstander (maar ook niet die-hard tegenstander :p).
 

DeletedUser

Guest
Vandaar dat ik ook niet echt voor ben. Dan kan Robin mij Co de hele dag edels gaan sturen. Om rang 2 te blijven. En ik heb geen zin wat uberhaupt nog te doen op tw. op Ussles pesten na.
 

DeletedUser61042

Guest
Het gaat hard genoeg nu op wereld11 vind ik.
We hebben kort geleden ook al een munten halvering gehad en denk niet dat de wereld toe is aan een nieuwe halvering.
Dan pas je weer de instellingen aan en gaat het weer een stuk sneller.
Voor interns is het wel handig maar die zijn er niet zoveel volgens mij?
 

DeletedUser

Guest
Vast niet maar zo halvering kan wel. Als er nog een man of 250 over zijn. Of gewoon op een bepaalde datum. Lijkt mij zo.
 

DeletedUser

Guest
Misschien in plaats van de munten ervoor zorgen dat troepen bv 25% eerder klaar zijn? Opper ook maar wat om het verlies aan spelers te compenseren en de activiteit op te vijzelen natuurlijk.
 

DeletedUser50794

Guest
Vandaar dat ik ook niet echt voor ben. Dan kan Robin mij Co de hele dag edels gaan sturen. Om rang 2 te blijven. En ik heb geen zin wat uberhaupt nog te doen op tw. op Ussles pesten na.

Achja, typisch jou, maken dat je weg komt wanneer je in het nouw komt.
 

DeletedUser

Guest
Zeg jij ik was degene die alles op kikker deed toen kikker de massa, kreeg ;) Dus denk verder na voor je beetje onterechte onzin gaat uiten.
 

DeletedUser

Guest
Misschien in plaats van de munten ervoor zorgen dat troepen bv 25% eerder klaar zijn? Opper ook maar wat om het verlies aan spelers te compenseren en de activiteit op te vijzelen natuurlijk.

Dan nog zit je met de Grondstoffen.
 

DeletedUser

Guest
Dan nog zit je met de Grondstoffen.

Die kan je eventueel dan ook evenredig verhogen. Maar dan moeten de overgebleven spelers beslissen of ze nog op deze snelheid willen blijven doorspelen of dat het lichtjes sneller mag.
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik. ;) En ach ja we krimpen zo snel zat. Ik denk dat we over 1 jaar nog met hoog uit 300 man zijn. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan