Munten-stemming

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38277

Guest
Beste,

kan iemand me ff uitleggen waarom er wederom een stemming komt op W13 over de munten?

Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs
Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.


Wil het TW team zo graag dat w13 sluit?

Tijdens het spel moet je de regels niet veranderen. Das logisch. Dat is overal zo. Waarom hier weeral niet?
 

DeletedUser

Guest
Beste,

kan iemand me ff uitleggen waarom er wederom een stemming komt op W13 over de munten?

Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs
Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.


Wil het TW team zo graag dat w13 sluit?

Tijdens het spel moet je de regels niet veranderen. Das logisch. Dat is overal zo. Waarom hier weeral niet?

Dit zijn geen veranderingen van de regels.
Het is bij zo'n beetje iedereen bekend dat als een wereld richting het einde loopt, er een goudmunt verlaging komt.

Dit om het eind van de wereld te versnellen, daar heb je gelijk in.
Maar waarom? Omdat je anders met werelden zit waar je uiteindelijk met een man of 30 speelt ... wat niet winst gevend voor inno is blablabla.
 

DeletedUser38277

Guest
Dan moeten ze bij vorige stemming niet zeggen,


Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.


En dan twee stemmingen geven op 2 dagen. Gaat er net iets voer. Sluit wereld dan gewoon. Dan zijn ze er vanaf.
(inclusief een hoop spelers, want dan stoppen er wel wat van die wereld.)
 

DeletedUser

Guest
Ik had gewoon mijn 22 bijl en 11 lc op die sukkeltjes afgestuurd en dan pwn ik ze allemaal
 

DeletedUser

Guest
Ja maar daarom ben ik zo goed omdat ik die regels gewoon negeer weet je hoofdgebouw max uitgebouwd en investeren in bereden boogschutters

Noep! Je dorpen zijn zeker ook boven de 10.000 pt. hea, punten geilert!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan