Overig Munten slaan enhancer

Reactiescore
9
Heeft gewerkt tot gisteren. Vandaag geeft hij steeds aan dat de opslag over een xx aantal seconden vol is en dan komt er (voorbeeld) slechts GS binnen voor 2 of zo munten. Doodzonde. Met dit script kon ik tussendoor andere dingen doen en toch geen GS verspillen. Nu dus, niet meer.


Update: Korte tijd na dit bericht liep de server min of meer vast. Toen dat was opgelost, werkte het script ook weer naar behoren.
loopt toch bij sommige nog zoals hier gezegd wordt.
kan het eens bekeken worden?
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
9
Bij het binnen komen van gs sluit die af bij mij zoals je hier ziet
1686555534264.png
heb mijn cookies ook al eens gewist misschien lag het daar aan maar blijft het zelfde
1686555394714.png
dit komt er ook bij plots
 
Reactiescore
581
Wat werkt er niet dan?

Lijkt prima te werken bij het testen hier. :)
Het werkt, maar vandaag merkte ik dat zodra er munten zijn aangekomen, de timer weg is en er geen tijd meer loopt. Dat is hinderlijk, zo kan je niet bij de PC weg, want je moet die munten eerst weg slaan, voor de timer weer gaat lopen.
 
Reactiescore
581
Voor de GS landt, loopt de timer en nadat de GS geland is en je munten kunt slaan, is de timer weg. Alle overige scripts staan uit.
 

Bijlagen

  • GS is aangekomen.png
    GS is aangekomen.png
    27,3 KB · Weergaven: 8
  • Voor de GS aankomst.png
    Voor de GS aankomst.png
    45 KB · Weergaven: 8
Reactiescore
1.237
Voor de GS landt, loopt de timer en nadat de GS geland is en je munten kunt slaan, is de timer weg. Alle overige scripts staan uit.
Bij het binnen komen van gs sluit die af bij mij zoals je hier ziet
Bekijk bijlage 34290
heb mijn cookies ook al eens gewist misschien lag het daar aan maar blijft het zelfde
Bekijk bijlage 34289
dit komt er ook bij plots

Heb wat aangepast, laat mij even weten mocht het nog steeds zo zijn aub. :D
 
Reactiescore
581
Nieuwe pulls gedaan en dan loop ik tegen dit probleem aan:

Bijna klaar.png Bijna klaar na verversen.png


Kortom, de timer loopt nu door, maar de munten die geslagen kunnen worden zijn (na aankomst van een lading GS) niet zichtbaar. In plaats van een aantal (munten), krijg je de tekst: bijna klaar.

En dat is de hele tijd zo.

MvG,

Edwin
 
Reactiescore
1.237
Nieuwe pulls gedaan en dan loop ik tegen dit probleem aan:

Bekijk bijlage 34326 Bekijk bijlage 34327


Kortom, de timer loopt nu door, maar de munten die geslagen kunnen worden zijn (na aankomst van een lading GS) niet zichtbaar. In plaats van een aantal (munten), krijg je de tekst: bijna klaar.

En dat is de hele tijd zo.

MvG,

Edwin
Bizar, doet die bij mij nooit. :)

1687024629032.png1687024636501.png
 
Reactiescore
9
Nieuwe pulls gedaan en dan loop ik tegen dit probleem aan:

Bekijk bijlage 34326 Bekijk bijlage 34327


Kortom, de timer loopt nu door, maar de munten die geslagen kunnen worden zijn (na aankomst van een lading GS) niet zichtbaar. In plaats van een aantal (munten), krijg je de tekst: bijna klaar.

En dat is de hele tijd zo.

MvG,

Edwin
Edwin hier had ik dat ook maar bij mij kwam dat er bij als de gs net te weinig was voor 1munt toen de volgende lading binnen kwam was het wel zoals het zou moeten werken
 
Bovenaan