[Afgekeurd] Munten Manager

Reactiescore
1.139
De munten manager.
Wat doet deze munten manager precies, nou deze staat je toe automatisch munten te meppen net zoals troepen en gebouwen ook al automatisch gebeuren.
Je kunt hier instellen welke dorpen (op basis van groep) munten moeten meppen.
Je kunt een buffer instellen hoeveel gs er in het dorp moeten over blijven na het slaan van de munt.

Hoe dit technisch zal moeten werken dacht ik zelf elke 5 minuten een check netzoals nu bij gebouwen en units.
En als extra daar boven op bij elke handelaar die aankomt in een dorp waar voor de munt manager actief is triggered ook een mep actie in het dorp zelf.

Ik snap dat er voor een aantal spelers misschien weerstand is omdat ze tegen die massa's edels zijn.
Wat ik zeker kan begrijpen ik zelf in zekere zin ook wel.
Echter is die meta er nu eenmaal gekomen door hoe het item systeem is opgezet.
De top teams zullen het met of zonder dit gewoon blijven doen dat zie je nu ook al. Dus op deze manier is het ook mogelijk voor de spelers zonder 10 co's om efficiënt munten te kunnen meppen.
 
Upvote 1
This suggestion has been closed. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
338
Willen jullie het jezelf makkelijk maken of toch maar niet? Ben benieuwd en reacties zijn ook altijd welkom!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Willen jullie het jezelf makkelijk maken of toch maar niet? Ben benieuwd en reacties zijn ook altijd welkom!

Ja, het moet makkelijker worden, of we moeten het oude muntenslaanscript op de een of andere manier weer terugkrijgen. Op dit moment hebben accounts met een giga voorraad aan vlaggen een gigantisch voordeel bij massameppen. Het is vrij gemakkelijk om met 'n nieuw account een paarse muntvlag te krijgen, dit kun je echt al hebben na een paar vlaggenpakketten en wat prestaties.
 
Bovenaan