Munten halvering =)

DeletedUser44060

Guest
ik ben voor !
zo kan ik sneller mijn cluster opruimen .
en andere noobs edelen .
ik zit al jaren met edels tekort en dat probleem zal nu opgelost kunnen worden .

MVG Stef
 

DeletedUser26555

Guest
ik ben voor !
zo kan ik sneller mijn cluster opruimen .
en andere noobs edelen .
ik zit al jaren met edels tekort en dat probleem zal nu opgelost kunnen worden .

MVG Stef

goede vooruitzichten voor jou dan

had ik maar goede BBs en noobs in mijn cluster;)
 

DeletedUser44060

Guest
ik heb geen bb's in de buurt maar wat niet is kan nog komen ;)
 

DeletedUser33335

Guest
TEGEN!!!

Argument 1 (tegen): waarom moeten er munten zijn, als er toch beslist word om ze te halveren, zodat SOMMIGEN sneller kunnen edelen...

hebben jullie een edeltekort? 1 oplossing: sla gewoon wat muntjes, en begin niet tegen support te zeuren over je edeltekort (en muntenhalvering)...
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen.. Ik denk dat voornamelijk de spelers die nu aan de bb zee grenzen voor zullen zijn. Ik ben iig voor dat het spel gespeeld wordt zoals het is bedoeld. Straks krijg je een situatie dat de spelers die hard gewerkt hebben om hun positie te behalen links en rechts worden ingehaald door spelers die makkelijk dorpen kunnen edelen in de bb zee. Lijkt me niet dat het spel zo moet worden uitgespeeld.
 

DeletedUser33335

Guest
dat is pas gesproken... De enigen die er echt veel voordeel uit halen, zijn inderdaad de spelers aan een BB-zee, of aan een zee van interns... De rest is er minder door geholpen, en zal worden ingehaald door spelers die massa's bb's / interns edelen...
 
Bovenaan