Munten halvering =)

Reactiescore
0
normaal zou die prijsvermindering er moeten komen he want we hebben die 66% procent gehaald, zelfs iets meer dus Magnar die vermindering komt er
Laten we hopen dat de TW-mods net zo slecht in rekenen zijn als dat jij dat bent :) !
 

DeletedUser64517

Guest
Zal ik mijn berekening dan gauw eens wijzigen dat het uit komt op 66.0%
In de hoop dat de mods het lezen.
 

DeletedUser

Guest
nou we zullen zien wat ze doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67299

Guest
is het niet normaal als ze 66% procent zetten van Innogames zelf dat de mensen dan denken al ze 66.32% zien staan dat het doorgaat? Oke als je zelf begint te rekenen kom je uit op 66.66% maar ze hebben zelf 66% gezet dus volgens mij zou het dan moeten doorgaan omdat die 66% gehaald is. Maar zoals marcoello al zei: we zien wel wat ze ermee doen ^^
 

DeletedUser

Guest
Feitelijk ligt de beslissing nu in handen van de mods. Welke beslissing ze ook nemen, alles valt te verantwoorden: ze kunnen kiezen voor 2/3 of 66%. Wel is het natuurlijk zo dat de voorstemmers 85% (schatting) van de dorpen in handen hebben, al was dit voor de stemming helaas niet van belang. Ook zijn de voorstanders, getuige de uitslag na 1 dag, veruit de actiefste spelers op deze wereld. Het zijn de spelers die kleur geven aan het spel. Ik hoop toch dat de mods daarnaar kijken.

Ik vrees het ergste voor W12 indien er geen halvering gaat komen. De rest van het jaar bb's edelen is voor weinig mensen een prettig vooruitzicht. Inactiviteit leidt tot inactiviteit.
 

DeletedUser67299

Guest
als die halvering er niet komt, zullen er inderdaad nog meer mensen stoppen omdat ze w12 te saai gaan vinden. En eerlijk gezegt w12 begint nu al saai te worden. We moeten ook steeds bb's edelen en doen. Op den duur steekt dat een mens tegen en stop je met die wereld. Als de mods kiezen voor geen halvering vrees ik ervoor dat de meeste leden dan gewoon stoppen en nog meer bb's vrij komen. Maar als ze kiezen voor halvering zal dat een mooie ommezwaai geven aan de wereld en kan die terug beginnen bloeien voor de tijd die er dan nog is :p
 

DeletedUser

Guest
ik verwacht niet dat de prijs vermindering door gaat, anders hadden ze hem er al door gedrukt.
in de laatste 10 min stemde nog iemand tegen.
 
Reactiescore
0
Feitelijk ligt de beslissing nu in handen van de mods. Welke beslissing ze ook nemen, alles valt te verantwoorden: ze kunnen kiezen voor 2/3 of 66%.
Ik denk dat het juist andersom is: elke beslissing zal leiden tot zware protesten.
Maar ja, eigen schuld. Dat krijg je wanneer je zulke onduidelijke regels opstelt.

ik verwacht niet dat de prijs vermindering door gaat, anders hadden ze hem er al door gedrukt.

Op W17 was de uitslag heel duidelijk (78% voorstanders) maar ook daar is er formeel nog geen bericht uitgegaan.
Dus we zullen gewoon geduld moeten hebben hoe de TW-mods zichzelf uit deze problemen gaan worstelen.
 

DeletedUser

Guest
ik heb vandaag een supportaanvraag gedaan, we krijgen vanavond/morgen er bericht over.
 

DeletedUser64517

Guest
Laten we hopen dat de TW-mods net zo slecht in rekenen zijn als dat jij dat bent :) !

Haha, Goed gehoopt! En het typen ging ze deze keer ook niet goed!

Tribal Wars Teamvandaag om 22:12 uur

Beste spelers,

De stemming voor de kostprijs voor munten/pakketjes is goedgekeurd. Dit zal Donderdag 25.4 opmstreeks 20:00 doorgevoerd worden.

Bedankt voor jullie deelname aan de stemming en nog veel plezier op TribalWars.nl!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
0
Absoluut belachelijk natuurlijk.
In de regels staat 2/3 meerderheid, en die was er gewoon niet.

Wanneer ik nee gestemd zou hebben, zou ik meteen een Support-Aanvraag indienen en ze nog eens voorrekenen dat er toch echt geen 2/3 meerderheid was.
Als de TW-mods zich niet aan hun eigen regels houden, wat verwachten ze van ons dan nog?
 

DeletedUser66026

Guest
Als iemand wil discussieren met duckje ik raad je het tenvolle aan;)


Twilightzone 2013-04-19 17:39:05
Wat is de meerderheid goudmunten stemming?
Duckje 2013-04-19 21:56:46
Beste Twilightzone,

66% is voldoende.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
 

DeletedUser64517

Guest
Kortaf.. rekenen kunnen ze niet.( Ik ook niet, heb een rekenmachine gebruikt)
 

DeletedUser66026

Guest
Wat wel een voordeel is ik heb nu nog meer edelclears lol:D
Nadeel: edels blijven maar oplopen :p
 
Bovenaan