Munten halvering =)

DeletedUser64517

Guest
Even een vergissing ik heb er nog 69 nodig om je in te hale
Maar aangezien dat ik ze goedkoper produceer dan jou, haal ik je wel in :,

Even een vergissing ik heb er nog 69 nodig om je in te hale
Maar aangezien dat ik ze goedkoper produceer dan jou, haal ik je wel in :,
 

DeletedUser64517

Guest
zitten er leden van PHX op dit forum? Anders moeten zij even vragen of RH voorstemt xD
 

DeletedUser64517

Guest
Oleh! Wil je nu je dorpen leegzetten? Dan kan ik eens genieten van die halvering:p
 
Reactiescore
0
tijd zit erop, 66,3 % procent voor, dus de verlaging is erdoor.

Er is een 2/3 meerderheid nodig, 66,67%.
Met een eindstand van 63 vóór en 32 tegen is er dus geen 2/3 meerderheid, dus de verlaging komt er niet.
Eén stem tekort.

Dus we mogen gewoon blijven doormodderen met 2-3 edeltjes per dag.

En eigenlijk kan ik de nee-stemmers niet eens iets verwijten; zij hebben gewoon gekozen voor wat voor hun account het beste is.
Het probleem is door de TW-mods veroorzaakt, door zonder overleg en zonder enquête de v.v.-regels te wijzigen.
Die wijziging heeft W12 in de huidige malaise gestort, en dat een minderheid er niet aan wil meewerken om de rotzooi van incompetente TW-mods op te ruimen kan ik me ergens best wel indenken.
 

DeletedUser64517

Guest
En als ik edels stuur stack jje de boel ;s

Nee he???????
Zullen we een bg sluiten met done en massaal de mods aanvallen styren?!!!

Nee he???????
Zullen we een bg sluiten met done en massaal de mods aanvallen styren?!!!
 

DeletedUser

Guest
Er dient een 2/3 (66%) meerderheid te zijn voordat we een wijziging zullen doorvoeren, elke stem telt!

dit staat er.

maar goed het zou om 22:00 afgelopen zijn en hij staat nog steeds op open.
 

DeletedUser67299

Guest
normaal zou die prijsvermindering er moeten komen he want we hebben die 66% procent gehaald, zelfs iets meer dus Magnar die vermindering komt er
 

DeletedUser64517

Guest
Nee je moet 2/3 meerder heid hebben. Je hebt nog een stem nodig ceyclon.
 

DeletedUser28205

Guest
haha, dit was wel de spannendste stemming tot nu toe!!! als ik het goed zie heeft nee met een minimale marge van 0,35% gewonnen, en gaat er alweer niets veranderen.


Er dient een 2/3 (66%) meerderheid te zijn voordat we een wijziging zullen doorvoeren, elke stem telt!

tsja wat is het nou, 2 derde of 66% ???? het is een weinig exacte formulering, want 2/3 is natuurlijk 66,66 % afgerond dus 67%

Ik hou het er dus op dat het voorstel niet doorgaat, aangezien zelfs Innogames moet inzien dat dit minder dan een 2/3 meerderheid is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan