MTG - Stabs Afforded

DeletedUser75845

Guest
Laat ik hierbij duidelijkheid scheppen, de clusterfuck is buiten overleg met de stam omgegaan, buiten dat hebben die daar weinig over te vertellen, zoals al te zien was in de TWstatspagina die gepost is wordt ik ook ge-internd op dit moment en zal dus ook spoedig vertrekken uit MTG om mijn ware roeping in LOCUST te joinen :p

buiten dat alles jongens

Grey Face No Space
 

DeletedUser71125

Guest
Laat ik hierbij duidelijkheid scheppen, de clusterfuck is buiten overleg met de stam omgegaan, buiten dat hebben die daar weinig over te vertellen, zoals al te zien was in de TWstatspagina die gepost is wordt ik ook ge-internd op dit moment en zal dus ook spoedig vertrekken uit MTG om mijn ware roeping in LOCUST te joinen :p

buiten dat alles jongens

Grey Face No Space

Er gaat wel veel langs MTG heen he? Eerst die stab, waar jullie natuurlijk niks van af wisten, nu deze CF's. Is er iemand van de leiding van MTG aanwezig? Is er überhaupt een leider?
 

DeletedUser

Guest
Diepe buiging voor MTG en voor Bjergerking, jullie presteren het alweer, toen ik dacht dat het nauwelijks triester kon. Maar dan is daar magische Bjergerking met 20 CF's van bb's :eek:
 

DeletedUser60542

Guest
bij sommige stammen wel ja...

denk dat het bots zijn die spelers van tw zelf, om meer uitdaging en irritatie te creeeren zodat de server leeg loopt en stop gezet kan worden zodat iedereen over gaat naar tw2
 

DeletedUser71125

Guest
nja gelukkig zijn ze zelfs losers in stabben en CF´en:

100.819 71.800 79.991 252.610/298.980 komt er uit 1 van ze dorpen. sukkels.
 

DeletedUser72569

Guest
Diepe buiging voor MTG en voor Bjergerking, jullie presteren het alweer, toen ik dacht dat het nauwelijks triester kon. Maar dan is daar magische Bjergerking met 20 CF's van bb's :eek:

Dat jij je drukt maakt om die paar BB dorpen die hij pakt en die ik gepakt heb.

Nog nooit zoveel onzin op het forum gezien, spelers die zich druk maken om wat bb dorpen, wat is daar de reden van ?.

- is dat omdat je dan minder kunt farmen ?.

- je farms die lopen dan wellicht dood gaan ?.

- jij hem als nieuwe dreiging gaat zien omdat hij dan meer dorpen heeft en als hij de dorpen snel kan opbouwen dit tegen jou kan gebruiken ?.

Er zijn meerdere argumenten om de bb dorpen te pakken en wel ze zijn gratis en geven geen weerstand, ze kunnen niet meer door een ander gefarmd worden en jij maakt je er druk om :)

Het is een oorlogsspelletje en ga je daar nu eens mee bezig houden dan altijd maar lopen te zeuren over CF, dit is gewoon in tijden van oorlog, geoorloofd.

Pak die dorpen dan snel van hem af, zijn wel niet groot dan maar zijn geen barbaren, dan ben jij mijn held :)

Ook is het een snelle manier om een keer grootmacht van de dag te worden.
 

DeletedUser

Guest
Jezus, ik lees jouw posts globaal door en lees onzin, ik ga hier straks wel op in.
 

DeletedUser72569

Guest
Jezus, ik lees jouw posts globaal door en lees onzin, ik ga hier straks wel op in.

kun je beter niet doen want dat zal ook alleen maar onzin zijn.

Heb mijn visie weergegeven en zal nu de komende weken niet meer dit onzinnige AF lezen :p
 

DeletedUser

Guest
Dat jij je drukt maakt om die paar BB dorpen die hij pakt en die ik gepakt heb.

Nog nooit zoveel onzin op het forum gezien, spelers die zich druk maken om wat bb dorpen, wat is daar de reden van ?.

- is dat omdat je dan minder kunt farmen ?.

- je farms die lopen dan wellicht dood gaan ?.

- jij hem als nieuwe dreiging gaat zien omdat hij dan meer dorpen heeft en als hij de dorpen snel kan opbouwen dit tegen jou kan gebruiken ?.

Er zijn meerdere argumenten om de bb dorpen te pakken en wel ze zijn gratis en geven geen weerstand, ze kunnen niet meer door een ander gefarmd worden en jij maakt je er druk om :)

Het is een oorlogsspelletje en ga je daar nu eens mee bezig houden dan altijd maar lopen te zeuren over CF, dit is gewoon in tijden van oorlog, geoorloofd.

Pak die dorpen dan snel van hem af, zijn wel niet groot dan maar zijn geen barbaren, dan ben jij mijn held :)

Ook is het een snelle manier om een keer grootmacht van de dag te worden.

CF'en is gewoon een teken van zwakte. Je bent niet goed genoeg om dorpen van de tegenstanders over te nemen, dus begin je maar barbarendorpen te edelen en op te bouwen. Natuurlijk mag het, omdat het mogelijk is, maar het is gewoon redelijk zielig. Je weet dat je het anders niet meer aan kunt, dus doe je dit maar.

Overigens zal Sjondeer die dorpen natuurlijk niet afpakken, want aan zo'n prutsdorpen heeft hij niets. Een groot deel van zijn posts bevat dan ook gewoon (terechte) frustratie. Het is nu gebeurd en hij kan er weinig aan doen. Farms weg + dorpen van de tegenstander in zijn gebied waarmee die hem op korte tijd snel kunnen aanvallen. Ik zou dan ook Sjondeer gewoon aanraden in elk offdorp een 100-tal kata's te maken en eens flink los te gaan op deze speler. Waarschijnlijk is hij hier al mee bezig.

Verder is het wel grappig dat je die grootmacht vermeldt. Wat boeien die awards nu? Als iedereen weet dat je het op deze noob manier bereikt hebt is het eerder een bewijs van onkunde dan omgekeerd. Wat wel leuk is is dat ik eergisteren de grootmacht gepakt heb door dorpjes te edelen van MTG, terwijl ik heel de dag nek aan nek lag met onze vriend Bjergerking die niet eens gelijke tred kon houden door te internen. :eek:
 

DeletedUser60542

Guest
kun je beter niet doen want dat zal ook alleen maar onzin zijn.

Heb mijn visie weergegeven en zal nu de komende weken niet meer dit onzinnige AF lezen :p

omdat je tijd nodig hebt om meer bb's te edelen? :x
 

DeletedUser71125

Guest
Dat jij je drukt maakt om die paar BB dorpen die hij pakt en die ik gepakt heb.

Nog nooit zoveel onzin op het forum gezien, spelers die zich druk maken om wat bb dorpen, wat is daar de reden van ?.

- is dat omdat je dan minder kunt farmen ?.

- je farms die lopen dan wellicht dood gaan ?.

- jij hem als nieuwe dreiging gaat zien omdat hij dan meer dorpen heeft en als hij de dorpen snel kan opbouwen dit tegen jou kan gebruiken ?.

Er zijn meerdere argumenten om de bb dorpen te pakken en wel ze zijn gratis en geven geen weerstand, ze kunnen niet meer door een ander gefarmd worden en jij maakt je er druk om :)

Het is een oorlogsspelletje en ga je daar nu eens mee bezig houden dan altijd maar lopen te zeuren over CF, dit is gewoon in tijden van oorlog, geoorloofd.

Pak die dorpen dan snel van hem af, zijn wel niet groot dan maar zijn geen barbaren, dan ben jij mijn held :)

Ook is het een snelle manier om een keer grootmacht van de dag te worden.

Jij snapt het echt niet he? Ik hoop serieus dat je nu doet alsof anders raad ik je aan ergens te gaan CO'en om het spel te snappen. Echter denk ik niet dat iemand je nog wilt ;)
Tuurlijk zijn we pissig, lijkt me vrij logisch als er zo triest gehandeld wordt door je tegenstander?
Dit is gewoon een actie die uitstraalt dat je totaal niks anders meer kan en eigenlijk al opgegeven hebt. Ik ben benieuwd hoelang jij dit vol gaat houden.

Verder is het wel grappig dat je die grootmacht vermeldt. Wat boeien die awards nu? Als iedereen weet dat je het op deze noob manier bereikt hebt is het eerder een bewijs van onkunde dan omgekeerd. Wat wel leuk is is dat ik eergisteren de grootmacht gepakt heb door dorpjes te edelen van MTG, terwijl ik heel de dag nek aan nek lag met onze vriend Bjergerking die niet eens gelijke tred kon houden door te internen. :eek:

hahahahha zelfs met BB's van 800 punten internen redden ze een award nog niet, wat een zooitje is het daar XD
 

DeletedUser60542

Guest
Dat jij je drukt maakt om die paar BB dorpen die hij pakt en die ik gepakt heb.

Nog nooit zoveel onzin op het forum gezien, spelers die zich druk maken om wat bb dorpen, wat is daar de reden van ?.

- is dat omdat je dan minder kunt farmen ?.

- je farms die lopen dan wellicht dood gaan ?.

- jij hem als nieuwe dreiging gaat zien omdat hij dan meer dorpen heeft en als hij de dorpen snel kan opbouwen dit tegen jou kan gebruiken ?.

Er zijn meerdere argumenten om de bb dorpen te pakken en wel ze zijn gratis en geven geen weerstand, ze kunnen niet meer door een ander gefarmd worden en jij maakt je er druk om :)

Het is een oorlogsspelletje en ga je daar nu eens mee bezig houden dan altijd maar lopen te zeuren over CF, dit is gewoon in tijden van oorlog, geoorloofd.

Pak die dorpen dan snel van hem af, zijn wel niet groot dan maar zijn geen barbaren, dan ben jij mijn held :)

Ook is het een snelle manier om een keer grootmacht van de dag te worden.

Oke oke,

Hier komt mijn reactie..

Toen ik bij je in de stam zat had je eerst een grote mond.
We mogen geen barbarendorpen edelen, dat is slecht voor farmen en is belemmerend voor je buren.
En dan even later kom je met een bb edelplan? Duurde dan ook niet lang voor ik weg was.

Je edelplan was omdat je teveel edels had, hoe kwam dat? Omdat je niet kan aanvallen, enige wat je dus deed was simpel edels sturen naar stomme nutteloze dorpen die als ze uitgebouwd zijn meer gekost heeft dan wanneer jij 3 clears op een volledig dorp verliest en een edel.

Dus het is simpel maar niet effectief. Je vertraagd jezelf dus alleen.

Goede reden om award te halen? Kortom je herbevestigd dat je niks kan, want grootmacht is wel samen met plunderaar op deze manier de meest nutteloze award. Ik farm elke dag, ja ik pak elke dag rover, maar dat is niet de reden dat ik farm.

Je edelt toch niet voor een award, je edelt omdat je groter wilt worden. Nu stel je enkel de confrontatie uit met andere spelers.

En dat je snel meer dorpen hebt?
Dude is dus geen dreiging elke idioot snapt dat jij nu geen edels meer hebt en dat je dus niks terug kan doen bij een aanval, in die kleine dorpjes kan je geen troepen maken dus effect zullen hebben bij een aanval. Dus maak je jezelf enkel maar kwetsbaar.


Eind conclusie?

Je "tactiek" heeft 0 effect en brengt in dit geval meer irritatie bij andere terwijl je er zelf totaal niet beter van wordt.
 

DeletedUser

Guest
kun je beter niet doen want dat zal ook alleen maar onzin zijn.

Nee aangezien er al genoeg reacties zijn, hoeft dat van mij niet meer.

Heb mijn visie weergegeven en zal nu de komende weken niet meer dit onzinnige AF lezen :p

Haha nee is misschien maar beter ook voor jou en jouw visie :eek:

Hier ga ik nog wel even op in, omdat het gewoon zo lachwekkend is

Het is een oorlogsspelletje en ga je daar nu eens mee bezig houden dan altijd maar lopen te zeuren over CF, dit is gewoon in tijden van oorlog, geoorloofd.


Ook is het een snelle manier om een keer grootmacht van de dag te worden.

Het is inderdaad een oorlogsspel, blijkbaar zie jij dit niet in of voer je misschien oorlog tegen BB dorpen?
CF'en is zeker niet altijd geoorloofd in tijden van oorlog, vaak hebben topstammen een beleid waarin ze tegen CF'en zijn en dit wordt vaak ook met de leiding van vijandelijke stam afgesproken, maargoed afspraken maken ben jij ook niet goed in, weten we allemaal hier.


Een snelle manier om grootmacht te worden, ja want daar doe je het voor? Je hebt totaal geen weerstand van BB dorpen, dus niemand kijkt daarvan op en je krijgt hierdoor ook geen greintje respect, als je dat wilt. Ga dan de strijd aan met sjondeer of andere spelers? Maar nee dat durf je niet en kan je niet zoals tik m aan ouwe ook al leuk verwoord.

Kortom, je visie slaat echt op niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat jij je drukt maakt om die paar BB dorpen die hij pakt en die ik gepakt heb.

Nog nooit zoveel onzin op het forum gezien, spelers die zich druk maken om wat bb dorpen, wat is daar de reden van ?.

- is dat omdat je dan minder kunt farmen ?.

Is een nare bijkomstigheid, maar niet te reden.

- je farms die lopen dan wellicht dood gaan ?.

Een paar duizend dode lc kunnen we echt niet handelen met 800k nee :(

- jij hem als nieuwe dreiging gaat zien omdat hij dan meer dorpen heeft en als hij de dorpen snel kan opbouwen dit tegen jou kan gebruiken ?.

Je hebt iig humor.

Er zijn meerdere argumenten om de bb dorpen te pakken en wel ze zijn gratis en geven geen weerstand, ze kunnen niet meer door een ander gefarmd worden en jij maakt je er druk om :)

Ja, omdat CF'en en bb's edelen triest is.

Het is een oorlogsspelletje en ga je daar nu eens mee bezig houden dan altijd maar lopen te zeuren over CF, dit is gewoon in tijden van oorlog, geoorloofd.

Dat jij het ooit tot stamleider hebt mogen schoppen...

Pak die dorpen dan snel van hem af, zijn wel niet groot dan maar zijn geen barbaren, dan ben jij mijn held :)

Ik geef vrij weinig om heldenstatus, al helemaal door spelers met posts als deze. Daarnaast hoef ik geen 20 rukdorpen van 800 punten.

Ook is het een snelle manier om een keer grootmacht van de dag te worden.

Funfact: tegen China hadden wij 2x een easy grootmacht, maar hij is 2x afgepakt door bb edelaars, en jij was er 1 van. Dus mocht je het niet doorhebben, je kan ook echte spelers aanvallen, en dan een grote grootmacht halen, alleen is het met bb's wel makkelijker ja :eek:

CF'en is gewoon een teken van zwakte. Je bent niet goed genoeg om dorpen van de tegenstanders over te nemen, dus begin je maar barbarendorpen te edelen en op te bouwen. Natuurlijk mag het, omdat het mogelijk is, maar het is gewoon redelijk zielig. Je weet dat je het anders niet meer aan kunt, dus doe je dit maar.

Overigens zal Sjondeer die dorpen natuurlijk niet afpakken, want aan zo'n prutsdorpen heeft hij niets. Een groot deel van zijn posts bevat dan ook gewoon (terechte) frustratie. Het is nu gebeurd en hij kan er weinig aan doen. Farms weg + dorpen van de tegenstander in zijn gebied waarmee die hem op korte tijd snel kunnen aanvallen. Ik zou dan ook Sjondeer gewoon aanraden in elk offdorp een 100-tal kata's te maken en eens flink los te gaan op deze speler. Waarschijnlijk is hij hier al mee bezig.

Verder is het wel grappig dat je die grootmacht vermeldt. Wat boeien die awards nu? Als iedereen weet dat je het op deze noob manier bereikt hebt is het eerder een bewijs van onkunde dan omgekeerd. Wat wel leuk is is dat ik eergisteren de grootmacht gepakt heb door dorpjes te edelen van MTG, terwijl ik heel de dag nek aan nek lag met onze vriend Bjergerking die niet eens gelijke tred kon houden door te internen. :eek:

Agreed. Laatste stukje: netjes, maar viel te verwachten tegen zo'n treurig figuur :D
 

DeletedUser76081

Guest
Dat jij je drukt maakt om die paar BB dorpen die hij pakt en die ik gepakt heb.

Nog nooit zoveel onzin op het forum gezien, spelers die zich druk maken om wat bb dorpen, wat is daar de reden van ?.

- is dat omdat je dan minder kunt farmen ?.

- je farms die lopen dan wellicht dood gaan ?.

- jij hem als nieuwe dreiging gaat zien omdat hij dan meer dorpen heeft en als hij de dorpen snel kan opbouwen dit tegen jou kan gebruiken ?.

Er zijn meerdere argumenten om de bb dorpen te pakken en wel ze zijn gratis en geven geen weerstand, ze kunnen niet meer door een ander gefarmd worden en jij maakt je er druk om :)

Het is een oorlogsspelletje en ga je daar nu eens mee bezig houden dan altijd maar lopen te zeuren over CF, dit is gewoon in tijden van oorlog, geoorloofd.

Pak die dorpen dan snel van hem af, zijn wel niet groot dan maar zijn geen barbaren, dan ben jij mijn held :)

Ook is het een snelle manier om een keer grootmacht van de dag te worden.

Triest. Diep Triest. Om wat bb dorpen ? Dit is gewoon 1 van de meest kansloze acties die ik tot nu toe gezien heb. Zou bijna hopen dat ze het terug doen bij je maar helaas kan dat niet aangezien je zelf al alle BB's in je omgeving hebt opgeedelt.

Triest.
 
Bovenaan