MTG - Stabs Afforded

Reactiescore
30
Volgens mij had hij het al 14 dagen geleden opgezegd? Hieronder het gesprek tussen mij en devillance. Ik heb de onbelangrijke mededelingen van mij gemarkeerd als *. Van onder naar boven lezen.



Devillance op 28.06. om 10:52 uur
termijn opgezegd


Mr. Greenday op 28.06. om 10:50 uur
Ja, maakt niet meer uit, afgesproken is afgesproken.

Zeg hem anders nu gelijk op:p

Devillance op 28.06. om 10:48 uur
ja sorry niet goed over na gedacht

Mr. Greenday op 28.06. om 10:48 uur
Aah dat is wel jammer man, is tuurlijk slim voor je eigen acc, maar niet voor stambelang.

Want je wist eigenlijk bij afspreken dat hij dan op mij zou gaan. Maargoed, ik heb mijn deff klaarstaan en als hij mocht komen dan stuur ik natuurlijk snel een seintje jouw kant op!

Devillance op 28.06. om 10:21 uur
San Holo 27.06.15 16:16
Ik heb gezorgd edward en ik niet meedoen met de aanval en jou dus nu niet aanvallen. Als we dit van plan zijn dit wel ooit te doen, zal er een opzegtermijn zijn van 14 dagen zodat we ons beide optimaal kunnen voorbereiden op eventuele aanvallen. Ik weet natuurlijk niet wat de plannen van CITWO zijn, daar ik zelf geen contact met hen heb.

Devillance op 28.06. om 10:20 uur
haha was idd 2 weken!

Mr. Greenday 28.06. om 10:15
*


Devillance op 28.06. om 10:13 uur
haha had net een wapen stilstand met hem dat hij niet met de MASS zou mee doen!

Mr. Greenday op 28.06. om 10:13 uur
*
 

DeletedUser

Guest
Devillance 05.07.15 08:30
dorp 14?
Tuurlijk hebben wij een NAP. zie jou niet als vijand en wil je ook niet als vijand!

"Tuurlijk hebben wij een NAP". Dit is een duidelijk bewijs van een bevestiging van deze NAP.

Bovendien, als je het dan al ziet dat hij zogezegd de 28e verbroken was, dan nog is dat slechts 13 dagen geleden en zou hij pas ten vroegste morgen om 10.52 de eerste aanvallen mogen versturen.

Hoe je het ook draait of keert, anders dan een stab kun je dit niet noemen.
 

DeletedUser

Guest
Devillance op 28.06. om 10:51 uur
Aangezien de kans groot is dat ik ga stoppen(Alleen Citwo nog even plagen).
Zeg bij deze gelijk de onze termijn op.
Dan kan je evt dorpen sneller overnemen als ik echt ga stoppen!


Als je hiermee het opzeggen bedoelt, ja heel duidelijk is het toch niet. Bovendien zit hij hier ook gewoon staalhard te liegen tegen mij, zijn NAP. Stab dus.
 
Reactiescore
30
Onduidelijk?

Er staat toch dat hij het opzegtermijn opzegt?

In een zin heeft hij de woorden 'opzeggen' en 'termijn' staan. Dan zou het kwartje moeten vallen.
 

DeletedUser34772

Guest
Hij had dit duidelijker kunnen verwoorden, aangezien je de opzegtermijn niet kan opzeggen, maar hij dus de nap wou opzeggen waardoor de opzegtermijn van 14 dagen van start ging.

Maar zoals je zelf al aangaf, viel hij dus 1 dag voor het vervallen van die termijn aan, hetgeen niet erg netjes is.
 

DeletedUser

Guest
Onduidelijk?

Er staat toch dat hij het opzegtermijn opzegt?

In een zin heeft hij de woorden 'opzeggen' en 'termijn' staan. Dan zou het kwartje moeten vallen.

Is jouw kwartje al gevallen dat als je meer dan een dag te vroeg aanvalt dit ook gewoon een stab is?
 
Reactiescore
30
Hij had dit duidelijker kunnen verwoorden, aangezien je de opzegtermijn niet kan opzeggen, maar hij dus de nap wou opzeggen waardoor de opzegtermijn van 14 dagen van start ging.

Maar zoals je zelf al aangaf, viel hij dus 1 dag voor het vervallen van die termijn aan, hetgeen niet erg netjes is.

Ja, het stond er misschien wat scheef, maar je snapt wat ik bedoel. Iedereen zou zien dat hij het opgezegd had.
 
Reactiescore
13
kort zeggende is dit 1 stab van Devillance geef san holo geen ongelijk

alleen vraag ik me af wrm Gelijk MTG , lijkt net of de leiding van MTG alle account als 1 politie agent moet doorzoeken om te weten wat hun afspraken ect pgbs ect zijn om vervolgens halt te roepen als ze 1 fout maken ik zeg nu niet dat san holo fout zit!
alleen ga ik zelf geen moeite meer in w43 steken
 

DeletedUser

Guest
Wow Frank goede post...

Verder ben ik het wel eens met Frank dat je dit niet kan projecteren over heel MTG, een speler begaat een fout en dit kan niet terug geroepen worden. Wel kan MTG er aan werken om dit soort fouten in de toekomst te voorkomen en dus een gezamenlijk beleid er voor aanstellen.

Verder was dit wel gewoon een stab ja. Niks meer aan te doen dus we zijn uitgediscussieerd hier denk ik?

Of wil je een kick forceren ofzo? Sommige spelers zijn nu ietwat chaotischer dan anderen maar om ze daarvoor te kicken lijkt me onnodig. Ik kom altijd voor mijn stammies op als ze maar actief zijn en zich inzetten voor de stam. Dit hoeft niet per se een opzettelijke stab te zijn, alhoewel hij niet Blond zo aan het lijntje had mogen houden. Hij had wel eerlijk mogen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Devillance op de leer gegaan bij Ringo op 36 mbt stabben, Ringo zat in de stabstam van 33 met Robin de uberstabber. Tlijkt wel 1 vicieuze stabcirkel tw :eek:
 

DeletedUser

Guest
Geen flauw idee wie jij bent eigenlijk, maar je voegt weinig toe aan het forum. Kun je alsjeblieft weg gaan zodat het niveau weer een beetje op peil is?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoeveel compensatie je weer nodig hebt voor die enorme stijging nadat hij weg is? Wellicht compenseer ik weer teveel.
 

DeletedUser

Guest
Deze titel mag veranderd worden naar Stabs & Clusterfucks Allowed. Trieste stam dit. :eek:

En iedereen die gaat janken dat het maar 1 speler is en niet de hele stam: Een stam heeft standpunten, blijkbaar heeft de stam geen sancties opgelegd voor het stabben dus wordt vuil spel blijkbaar toegstaan. Nu gaat Bjergerking ook nog eens massaal clusterfucken, grafnoobs man. :eek:
 
Bovenaan