MTG - Stabs Afforded

DeletedUser76166

Guest
kun je beter niet doen want dat zal ook alleen maar onzin zijn.

Heb mijn visie weergegeven en zal nu de komende weken niet meer dit onzinnige AF lezen :p

Als ik zulke posts zou plaatsen zou ik ook maken dat ik wegkwam.. :)
 

DeletedUser76086

Guest
wat een ween topic xD. enige reactie die ik hierop kan geven.

Sjondeertjes pak ze <3
 

DeletedUser73082

Guest
Roboro de enige die jouw stabtopic serieus neemt ben je zelf. Ga lekker tegen jezelf praten.
 

DeletedUser45617

Guest
Oewh, een forumthread over stabs. Ik denk dat ik deze wereld wel ga leuk vinden :D :D :D.
 

DeletedUser

Guest
Roboro de enige die jouw stabtopic serieus neemt ben je zelf. Ga lekker tegen jezelf praten.

Dit past toch allemaal goed binnen het kader van dat topic? We kunnen wel steeds nieuwe stabtopics maken waarvan de namen allemaal niet kloppen maar dat vervuilt het forum. Ik wacht al tijden tot de mod hier ook een keer iets komt doen want ik lees nu zoveel onzin hier dat mijn forumactiviteit er onder lijd.

En doe eens niet zo gemeen :mad:.
 

DeletedUser73082

Guest
Ik heb zelf ook liever dat stabs etc. worden besproken in top/flop of oorlogstopics maar heb nog liever dat er nieuwe topics worden aangemaakt dan het in zon verpaupert stabtopic te plaatsen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft een punt tho, niemand neemt dit topic ook maar een klein beetje serieus. Mooiste aan dit hele topic is dat er 10 pagina's vol staan, maar geen enkele gaat daadwerkelijk over stabben
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zelf ook liever dat stabs etc. worden besproken in top/flop of oorlogstopics maar heb nog liever dat er nieuwe topics worden aangemaakt dan het in zon verpaupert stabtopic te plaatsen ;)

Hoezo is dat stabtopic verpauperd? Er zijn meerdere topics over stabs gemaakt en de top/flop en oorlogstopics worden er mee vervuild.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo is dat stabtopic verpauperd? Er zijn meerdere topics over stabs gemaakt en de top/flop en oorlogstopics worden er mee vervuild.


Dit past toch allemaal goed binnen het kader van dat topic? We kunnen wel steeds nieuwe stabtopics maken waarvan de namen allemaal niet kloppen maar dat vervuilt het forum. Ik wacht al tijden tot de mod hier ook een keer iets komt doen want ik lees nu zoveel onzin hier dat mijn forumactiviteit er onder lijd.

En doe eens niet zo gemeen :mad:.

:eek:
 
Bovenaan