Moves and Counter Moves

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geachte AF-lezers,

Aangezien de Casual vandaag een nieuwe fase ingaat, trappen we dit af met een forumtopic. Voor zij die niet meer mee zijn, zal ik nog eens snel de geschiedenis schetsen. Eerst was er de stam Style!, toen deze het lastiger kreeg nam deze stam een BG met de wolfstammen. Na een onenigheid tussen de leiding van beide stammen gingen deze weer uiteen waarbij één partij er grote wraakgevoelens aan overhield voor een tot de dag van vandaag toe onbekende reden. De stam style! werd SHIP en de stam Wolfstammen werden F., deze laatste wouden wraak op SHIP. Deze wraak kwam er in de vorm van een monster verbond tussen de stammen F., E., Zero-B, en de ondertussen opkomende grootmacht P. en alles zag er goed uit. Na vele tegenslagen, zowel zaken waar er wat aan te doen was, als zaken waar helaas niets tegen te doen was kwamen we op het punt dat er verandering moest komen. Het is hier dat ons verhaal zal starten.

4b157ed7d77cacb66fd6a243fdac5ab9.png


We bevinden ons op 31 Januari 2017, in een skypechat. Een aantal spelers zijn in een discussie, plots loopt er eentje boos weg en voor we het goed en wel beseffen zit deze speler in de vijandige stam. "Dat is wel heel erg snel" dachten de overige SHIP spelers, en blijkbaar niet alleen de SHIP spelers. Deze onbesproken actie van de leiding van P. leidde tot veel ongeloof en ongenoegen bij de vele spelers die hij te vriend moest houden. Dit misbruik van de stamrechten zorgde ervoor dat zelfs de trouwe vrienden van de leiding hun bedenkingen begonnen te krijgen bij de handelingen. Het besef in de overige BG stammen dat ze maar poppen in het spel van het grote P. waren groeide aan. Zowel de leiding van E. als Zero-B was het hier niet mee akkoord, net zoals enkele van hun leden. Er zijn er zelfs die durven beweren dat het binnen P. ook rommelt, maar dat laten we aan P. over om te bevestigen of ontkennen. Wat er in ieder geval ontstond was een lawine aan stamveranderingen, onduidelijkheid alom en menig ontevreden spelers. Wat een ideale situatie dacht een zekere speler, en hij begon met PM's rondsturen, contacten te leggen en meningen te verzamelen. Samen met enkele andere sympathisanten werden heuse plannen gesmeed. We gaan deze wereld een nieuw jasje om doen. Tijd om de vijand een koekje van eigen deeg te geven. En zo geschiedde het.

Een leider van Zero-B, verliet de stam en maakte een solo stam, zowel het plaatje als profiel van deze stam deden vermoeden dat hij richting P. wou uithalen. Vervolgens ging er ook uit E. een leider weg, en richtte ook een aparte stam op en nam enkele trouwe vrienden mee. Natuurlijk lieten ze dat in P. en F. ook niet zomaar gebeuren, en de volgende dag was de stam E. verdwenen, opgegaan in P. of F. of samen met hun leiding in een neutrale stam. Hierna kwam Zero-B aan de beurt, ook hier werden de spelers één voor één weggeplukt. Tot dit opeens niet meer gebeurde. De ambitieuze 3e stam naast P. en F. onder leiding van een F. luitenant verdween net zo snel of ze gekomen was. En toen bleef het rustig, toch een tijdje.

Na een paar gesprekken heen en weer bleek dat MD, de stam met een deel van de E. spelers niet meer aan de zijde van de United Masters wou spelen, ook Zero-B leek dat uit te stralen. Toen beide stammen dus samenkwamen werden de onderhandelingen gestart en deze zijn ondertussen afgehandeld. Na maanden van manipulatie van de stam P. zal Zero-B nu als een individuele stam zelf hun beslissingen nemen. De spelers zullen voor zichzelf strijden en niet voor een veredelde stam aan de andere kant van de wereld. Met trots kan ik iedereen meedelen dat Zero-B en SHIP vanaf vandaag de wereld ingaan als bondgenoten. Aangezien de United Masters nog bestaan zal dit dus ook direct betekenen dat vanaf vandaag de oorlog 2 kampen bevat, aan de ene zijde hebben we P. en F., aan de andere SHIP en Zero-B., over een mooie oorlogstoekomst gesproken. Maar dit is nog niet alles, het wordt nog beter.


Al veel te lang staan de spelers van ~I~ en Aztec aan de zijkant, ze strijden wel maar veel spelers schrijven hun af, of schrijven er net niet over op het AF. Deze stammen werden lange tijd ten onrechte vergeten. Nu kan u het plezier wel raden dat een bepaalde speler had toen die ging polsen wie daar nog zin had om van deze wereld wat moois te maken. Wat daar in het noorden van de Casual lag was een hele grote hoop accounts met potentie maar weinig organisatie. Binnen SHIP zag men een grote boot met veel vrije plaatsen en dus was het alleen maar logisch dat de bemanning werd aangevuld. Bij deze wil ik iedereen ook het nieuwe SHIP presenteren,Harder, Better, Faster, Stronger. Een zeer mooie verandering in de grote oorlog die voor het eerst met gelijke wapens zal gestreden worden. Twee stammen tegen twee andere stammen, een mooiere verdeling is haast niet mogelijk.


Tot slot nog dit, onze grote dank gaat uit naar OracleOne en De Donalds, de echte architecten achter dit meesterplan. Zonder hen was dit niet mogelijk geweest, hiervoor worden zij altijd in ons hart gedragen (niet in onze stam want daar zouden ze toch maar weer uitlopen na een verloren discussie).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
92
Haha, eindelijk! :D

Jammer van de bullshit ertussen maar dat ben ik wel gewend. :rolleyes2:
Veel succes iedereen!
 

DeletedUser70435

Guest
Haha, eindelijk! :D

Jammer van de bullshit ertussen maar dat ben ik wel gewend. :rolleyes2:
Veel succes iedereen!
Volgens mij heeft Tim precies verteld wat er de afgelopen weken/maanden is gebeurd? Maar goed, dat het een bullshit wereld is is bekend inderdaad, dus in dat opzicht heb je gelijk!
 

DeletedUser71298

Guest
Mooie propaganda weer maar we zijn dan ook niet veel meer gewend van onze tim.
Veel praatjes, weinig daden.
Wordt je ondertussen niet moe van jezelf?
Veel succes in de oorlog :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mooie propaganda weer maar we zijn dan ook niet veel meer gewend van onze tim.
Veel praatjes, weinig daden.
Veel succes in de oorlog :)

Hahaha weinig daden, ik heb net met hulp van paar anderen de hele wereld op zijn kop gezet. Wat heb jij nu weer zitten smoren. Nouja meer dan onzin zijn we van Remco ook niet gewend hé

Wat je moest zeggen is wat dirty daltons (kla12) altijd beweerde over Donalds zijn meester tactiek om UM op te richten. Bij deze heeft ook de zijde van SHIP een zogenaamd 'tactisch plan' ten uitvoer gebracht dat minstens evenveel waard is. Aangezien United Masters nooit een groot succes is geweest is het onmogelijk om slechter te doen dus het wordt evenaren of verbeteren ;)
 

DeletedUser71121

Guest
Idd een beetje jammer van polo zijn gedrag de laatste tijd. Voor de rest wens ik jullie veel succes.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het doel van UM was SHIP wegspelen, we zijn 2 of 3 accounts aan hacks verloren + een vijand met 700 edels gekregen. Verder staat SHIP er nog steeds dus je verklaring SHIP op te ruimen op 3 maand tijd was inderdaad geen succes.

Verder zit daar een groot deel Aztec en I dorpen bij
 

DeletedUser71121

Guest
En hoeveel van de oorspronkelijke SHIP accounts hebben stand gehouden :rolleyes2: Hoeveel bespelers hebben stand gehouden :redface: Heeft SHIP iets bereikt in de laatste maanden :redface::redface::redface::redface: Is er in SHIP 1 account dat kan zeggen dat het recent een massa heeft gehad en goed heeft gedefd?

En ik moet je teleurstellen de 3 stammen die het meeste dorpen hebben verloren in de hele geschiedenis van deze wereld verzamelen is niet de wereld op zijn kop zetten.

Ik heb het hier een tweetal weken geleden gezegd en jullie bevestigen het gewoon nog even. SHIP heeft altijd met iedereen bg's gesloten zover ze maar konden gaan. P. had tenminste nog een kieskeurigheid eigenlijk gaan jullie gewoon hun vuilnisbakken leeg maken voor hun.
 
Reactiescore
179
En hoeveel van de oorspronkelijke SHIP accounts hebben stand gehouden :rolleyes2: Hoeveel bespelers hebben stand gehouden :redface: Heeft SHIP iets bereikt in de laatste maanden :redface::redface::redface::redface: Is er in SHIP 1 account dat kan zeggen dat het recent een massa heeft gehad en goed heeft gedefd?

En ik moet je teleurstellen de 3 stammen die het meeste dorpen hebben verloren in de hele geschiedenis van deze wereld verzamelen is niet de wereld op zijn kop zetten.

Ik heb het hier een tweetal weken geleden gezegd en jullie bevestigen het gewoon nog even. SHIP heeft altijd met iedereen bg's gesloten zover ze maar konden gaan. P. had tenminste nog een kieskeurigheid eigenlijk gaan jullie gewoon hun vuilnisbakken leeg maken voor hun.

Wat is het doel van het zogenoemde United Masters dan? Het doel was als het goed is heel Ship wegruimen, zeg me als ik het verkeerd heb. Ik denk dat jullie hier een 8 maanden voor hebben gehad, om dit te realiseren. Het waren 4/5 stammen (P. - E. - F. - Zero-B en Zero-T dacht ik) die moesten het opnemen tegen (Ship - ~I~ - gedeelte AZTEC) als ik eerlijk ben had ik toch wat meer van jullie verwacht.

Ik vind die 2e zin een grote onzin wat jij hier probeert te zeggen.
Het is zo'n beetje het concept van de United Masters, hoe het concept gaat werken dat zal de tijd uitwijzen.

Ship heeft altijd met iedereen BG's
F. heeft ook niet anders gedaan toch?
 

DeletedUser71121

Guest
Wat is het doel van het zogenoemde United Masters dan? Het doel was als het goed is heel Ship wegruimen, zeg me als ik het verkeerd heb. Ik denk dat jullie hier een 8 maanden voor hebben gehad, om dit te realiseren. Het waren 4/5 stammen (P. - E. - F. - Zero-B en Zero-T dacht ik) die moesten het opnemen tegen (Ship - ~I~ - gedeelte AZTEC) als ik eerlijk ben had ik toch wat meer van jullie verwacht.

Ik vind die 2e zin een grote onzin wat jij hier probeert te zeggen.
Het is zo'n beetje het concept van de United Masters, hoe het concept gaat werken dat zal de tijd uitwijzen.

Ship heeft altijd met iedereen BG's
F. heeft ook niet anders gedaan toch?
Jij hebt wel iets met altijd over iets anders te beginnen als er waarheden gepost worden :D
Je mag mij de naam geven van een oorspronkelijk front account van SHIP dat nog steeds ligt waar het begon :wink:

Mijn tweede zin zijn puur feiten jullie hadden zelf bijna de 4 stammen die het meeste dorpen verloren zijn.

F heeft minder diplomatie met stammen gehad dan SHIP dus ik weet niet of je daar echt verder over wilt gaan of automatisch over iets nieuws wilt beginnen :rolleyes2:
 
Reactiescore
179
Jij hebt wel iets met altijd over iets anders te beginnen als er waarheden gepost worden :D
Je mag mij de naam geven van een oorspronkelijk front account van SHIP dat nog steeds ligt waar het begon :wink:

Mijn tweede zin zijn puur feiten jullie hadden zelf bijna de 4 stammen die het meeste dorpen verloren zijn.

F heeft minder diplomatie met stammen gehad dan SHIP dus ik weet niet of je daar echt verder over wilt gaan of automatisch over iets nieuws wilt beginnen :rolleyes2:



En hoeveel van de oorspronkelijke SHIP accounts hebben stand gehouden :rolleyes2: Hoeveel bespelers hebben stand gehouden :redface: Heeft SHIP iets bereikt in de laatste maanden :redface::redface::redface::redface: Is er in SHIP 1 account dat kan zeggen dat het recent een massa heeft gehad en goed heeft gedefd?


Je stelt in jou eerste alinea van je voorgaande post een aantal vragen die je zelf kan beantwoorden. Ik beantwoord alleen dat United Masters er meer had kunnen uithalen. Jullie hadden zeker wat kwantiteit wat in jullie voordeel lag. Maar de kwaltiteit was wat minder dan de kwaniteit.
Ik zal je een naam geven waar ik weinig verandering aan zie IJsbeer

Het zijn zeker feiten, dat heb ik ook niet ontkend. We zullen afwachten hoe het concept gaat werken, er zijn zeker veel dorpen verloren. Daarom is deze verandering ook van noodzaak en zoals ik al zei de tijd zal het uitwijzen hoe het gaat werken.

F. minder gehad? Je praat toch nogal belachelijk.
Als we het alleen over F. hebben, dan heeft F. er zeker meer gehad dan Ship.
 

DeletedUser71121

Guest
En hoeveel van de oorspronkelijke SHIP accounts hebben stand gehouden :rolleyes2: Hoeveel bespelers hebben stand gehouden :redface: Heeft SHIP iets bereikt in de laatste maanden :redface::redface::redface::redface: Is er in SHIP 1 account dat kan zeggen dat het recent een massa heeft gehad en goed heeft gedefd?

Je stelt in jou eerste alinea van je voorgaande post een aantal vragen die je zelf kan beantwoorden. Ik beantwoord alleen dat United Masters er meer had kunnen uithalen. Jullie hadden zeker wat kwantiteit wat in jullie voordeel lag. Maar de kwaltiteit was wat minder dan de kwaniteit.
Ik zal je een naam geven waar ik weinig verandering aan zie IJsbeer

Het zijn zeker feiten, dat heb ik ook niet ontkend. We zullen afwachten hoe het concept gaat werken, er zijn zeker veel dorpen verloren. Daarom is deze verandering ook van noodzaak en zoals ik al zei de tijd zal het uitwijzen hoe het gaat werken.

F. minder gehad? Je praat toch nogal belachelijk.
Als we het alleen over F. hebben, dan heeft F. er zeker meer gehad dan Ship.
Aan de kant van F zijn het er 3 als we SHIP meetellen 4 in totaal. Wij kunnen verschillende stammen (die een vorm van betekenis hebben of hadden )opnoemen waar we niet mee samengewerkt hebben. SHIP heeft zoals ik al zei altijd met iedere beschikbare stam (van betekenis) samengewerkt.

P.S. ijsbeer een origineel frontaccount?

Zegt die kerel die heel zijn account heeft verplaatst heeft...
Ik aanvaard dit compliment :cool: De volgende keer wel een mooie zin maken aub
 

DeletedUser

Guest
Mooie propaganda weer maar we zijn dan ook niet veel meer gewend van onze tim.
Veel praatjes, weinig daden.
Wordt je ondertussen niet moe van jezelf?
Veel succes in de oorlog :)

Word jij ondertussen niet moe van jezelf?
Steeds maar Tim afzeiken ben zeker niet meer gewend van jou.

PS:
Dit is weer een leuke verandering van de wereld. Waarom spelers dan weer gaan zeiken dat het weinig gaat bieden bij het verloop van de wereld is mij de vraag?
Nu mogen F. en P. weer druk zijn met de komende jaar, om Ship weg te werken.
Het is nu wat te makkelijk geweest, ze hebben TE weinig tegenstand gehad hopelijk komt daar nu wat verandering in :)
 
Bovenaan