Moves and Counter Moves

DeletedUser65921

Guest
Tsjah ik zeg ook niet dat ik het serieus neem hoor! Was puur om aan te tonen dat elke noob pro genoemd kan worden als hij hard genoeg roept dat hij het is.

Had die niet zo'n andere subcaterogie gewonnen?

Geen idee!
 

DeletedUser71298

Guest
Precies wat Bas zegt, dit is niet serieus te nemen. Ook kwam de beste leider naar voren, dat heeft die Casual2 leider gewonnen. Ik zal niet zeggen dat die leider niet goed is, maar er stond ook leider tussen die voor mijn part wat beter staat aangeschreven. Die was stamleider van een normale wereld en een Classic dacht ik nou op basis van prestaties verdiend die het denk ik. Met alle respect voor Casual leiders, maar die hoeven gewoon mindere mate te doen dan leider op normale wereld, omdat een normale wereld veel actiever bespeeld wordt. Maar het is gewoon gegaan die genomineerd waren die hebben Skype groepen/personen volgespamd om maar op hun te stemmen.
Ik zeg het niet graag maar hierin geef ik je 100% gelijk.
Die titels zijn totaal niet verdiend omdat, zoals je zelf al zegt, het gewoon een kwestie is van wie kan de meeste mensen uit zijn skypegroep laten stemmen.
Vooral de cas2 leider is gewoon een noob zonder skills maar hij kan wel lullen als brugman dus geven ze hem maar een award xD
 
Reactiescore
205
Het niveau op de casual doet echt niet onder voor de gewone werelden van nu. Het niveau op tw is over het algemeen gewoon lager dan voorheen. Daarnaast is het leiden van een stam op een gewone wereld echt niet moeilijker dan op een casual. Stammen hebben tegenwoordig max 10 - 15 leden, dat is een stuk makkelijker in de organisatie dan stammen met min 25 - 30 leden zoals op de casual. En wie zegt dat je per se de meeste skills moet hebben om een goede leider te zijn? Als je met lullen de mensen bij elkaar kan houden, en steeds maar weer kan laten inzetten voor de stam, lijkt me dat belangrijker dan een speler met veel skills die dat totaal niet kan.
 

Deleted User - 487910658

Guest
Het niveau op de casual doet echt niet onder voor de gewone werelden van nu. Het niveau op tw is over het algemeen gewoon lager dan voorheen. Daarnaast is het leiden van een stam op een gewone wereld echt niet moeilijker dan op een casual. Stammen hebben tegenwoordig max 10 - 15 leden, dat is een stuk makkelijker in de organisatie dan stammen met min 25 - 30 leden zoals op de casual. En wie zegt dat je per se de meeste skills moet hebben om een goede leider te zijn? Als je met lullen de mensen bij elkaar kan houden, en steeds maar weer kan laten inzetten voor de stam, lijkt me dat belangrijker dan een speler met veel skills die dat totaal niet kan.

Jawel Tom en dat weet jij ook. Nou niet hypocriet doen omdat je zelf op Cas zit.
 
Reactiescore
205
Nope. Er zijn genoeg spelers van de casual werelden die makkelijk mee kunnen met de top op een normale wereld. Als ze niet al in de top van een gewone wereld spelen of gespeeld hebben. Het is echter zo dat casual werelden groter zijn dan de normale werelden van nu, waardoor de kans op meer noobs ook groter wordt.
 
Reactiescore
324
Het niveau op de casual doet echt niet onder voor de gewone werelden van nu. Het niveau op tw is over het algemeen gewoon lager dan voorheen. Daarnaast is het leiden van een stam op een gewone wereld echt niet moeilijker dan op een casual. Stammen hebben tegenwoordig max 10 - 15 leden, dat is een stuk makkelijker in de organisatie dan stammen met min 25 - 30 leden zoals op de casual. En wie zegt dat je per se de meeste skills moet hebben om een goede leider te zijn? Als je met lullen de mensen bij elkaar kan houden, en steeds maar weer kan laten inzetten voor de stam, lijkt me dat belangrijker dan een speler met veel skills die dat totaal niet kan.
Buiten dat, je hebt ook altijd een aantal minder ervaren spelers in je stam, die op een normale wereld nooit de eindfase hadden bereikt. Die moet je ook kunnen laten functioneren in een stam. Die moet je dan uitleggen hoe scripts werken, zorgen dat ze met massa's versturen en zorgen dat ze de basisskills beheersen. In mijn stam op cas3 bijvoorbeeld is het gemiddelde niveau prima, maar er zitten ook flinke uitschieters naar onder bij.
 

DeletedUser

Guest
https://gyazo.com/aee4aec79b54d5145f2b81985993a51d

Eens even nadenken het profielplaatje klopt van Harrisfreak:eek:
Maar dan het profieltekst, dit moet toch wel de nieuwe Casual pro gaan worden:D
 

DeletedUser79078

Guest
Ik dacht dat vluchtelingen slecht in Nederlands waren, maar als ik dit zo lees zijn die vluchtelingen al pro :confused:
 
Reactiescore
24
Heerlijk om te zien dat de P. hypocrieten worden weggewerkt ze hebben op mij nog geen indruk gemaakt. En ik zie dat de komende tijd ook niet gebeuren.
 

DeletedUser79078

Guest
Heerlijk om te zien dat de P. hypocrieten worden weggewerkt ze hebben op mij nog geen indruk gemaakt. En ik zie dat de komende tijd ook niet gebeuren.
Ik heb gisteren gewoon 'aanvaller van de dag' behaald :), maar ik zit net een week in P. en zie ook dat het er niet goed aan toe gaat, maar dat ziet iedereen wel. Moeten enkel wat maatregelen genomen worden.
 
Reactiescore
24
Ik heb gisteren gewoon 'aanvaller van de dag' behaald :), maar ik zit net een week in P. en zie ook dat het er niet goed aan toe gaat, maar dat ziet iedereen wel.

Dat jij de aanvaller van de dag hebt gehaald mijn complimenten, maar het doet mij gewoon goed dat er P. nu in een wat mindere fase zit. Alleen ik mis nog 1 speler die Meat. mag ook nog wel weggewerkt worden. Ik zie dat P0stduif al weggewerkt is, dan heb je daar ook geen last meer van. En meneer maar steeds met een grote mond roepen hoe noob SHIP en Zero-B wel niet waren:D
 

DeletedUser79078

Guest
Dat jij de aanvaller van de dag hebt gehaald mijn complimenten, maar het doet mij gewoon goed dat er P. nu in een wat mindere fase zit. Alleen ik mis nog 1 speler die Meat. mag ook nog wel weggewerkt worden. Ik zie dat P0stduif al weggewerkt is, dan heb je daar ook geen last meer van. En meneer maar steeds met een grote mond roepen hoe noob SHIP en Zero-B wel niet waren:D
Oh ja daar heb ik niks van mee gekregen dus daar ga ik ook geen uitlatingen over doen.
 
Bovenaan