Moves and Counter Moves

Reactiescore
179
Volgens mij ben je al bezig met in herhaling vallen door blijven te proberen om kata afspraken te maken die wij op onze beurt weer afwijzen.
Wil je dat er geen kata's gebruikt worden dan gebruik ze zelf niet.
Het blijft ieder zijn eigen keuze om kata's te gebruiken en zoals ze al gebruikt worden kun je ze blijven verwachten

Man ik zou wel moeten, als jij maar hetzelfde blijft brabbelen als Hamilclar
 
Reactiescore
179
Gezien jou reactie zal ik jou maar ook je stam nooit overtuigen om daar fatsoenlijke afspraken over te maken dus we kunnen wel eindeloos discussiëren want we denken over dit onderwerp erg verschillend;)


Wij hebben dan ook geen andere keuze aangezien je ons antwoord niet kunt accepteren :p

Nee jullie antwoord zou ik niet accepteren, en dat zal zo blijven. Maar als je mijn bovenstaande citaat zou gelezen hebben dan zou jou bericht erg nutteloos zijn geweest vandaar;)

Zodat je zijn safe ook kan doorzeven met clusterfucks zeker. :rolleyes2:

Ja Donalds dat jij een schijnheilig persoon bent dat wisten we beiden, ik kan ook mijn cluster bekijken en zie daar ook genoeg clusterfucks dus wat bedoel je nu precies wil je P. weer eens goed gaan praten?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
92
Euhm...
Er zit een verschil tussen clusterfucks krijgen doordat je zelf te suf bent op te merken dat er al 60 uur edels op je safedorpen lopen en clusterfucks krijgen doordat iemand barbaren middenin je cluster veroverd. :redface:

We hebben recent 1 clusterfuck via een bb. De bedoeling was het te ruilen, maar die speler doorzeefde dus voor aankomst al een safezone. Mijn voorstel dit cfen te stoppen is even terug voorgesteld aan shipleiding.
 
Reactiescore
179
Euhm...
Er zit een verschil tussen clusterfucks krijgen doordat je zelf te suf bent op te merken dat er al 60 uur edels op je safedorpen lopen en clusterfucks krijgen doordat iemand barbaren middenin je cluster veroverd. :redface:

We hebben recent 1 clusterfuck via een bb. De bedoeling was het te ruilen, maar die speler doorzeefde dus voor aankomst al een safezone. Mijn voorstel dit cfen te stoppen is even terug voorgesteld aan shipleiding.

Tja dat een vv'er/medespeler verkeerd tagt en ik kom er kijken dan ga ik er vanuit dat dit goed gebeurt ;). Helaas worden dan dorpen overgenomen, maar gelukkig alle dorpen die hij heeft gepakt toen ik online was zijn gewoon teruggepakt. En tja over safedorpen praten van het account Barbaarse Viking die ik kan het allemaal niet meer echt safe noemen.:p

Inderdaad, dat ben ik het zeker met je eens dat we het CF'en moeten stoppen, maar ik ben geen leiding ik ben enkel een heel simpel lid.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat is ook het enige dat er voor nodig is als pro beschouwd te worden.

Jouw titeltje is daar het mooiste bewijs van.

Lekker spannend trouwens!

Ik ben erin geslaagd om mezelf zo te verkopen dat ik zonder mensen te overtuigen erin ben geslaagd genomineerd en verkozen ben tot skilled soldier van het jaar waarin ik 5 maand gespeeld heb op een laag pitje. Dat op zich is al een wonderlijke skill. Titel verdiend dus :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben erin geslaagd om mezelf zo te verkopen dat ik zonder mensen te overtuigen erin ben geslaagd genomineerd en verkozen ben tot skilled soldier van het jaar waarin ik 5 maand gespeeld heb op een laag pitje. Dat op zich is al een wonderlijke skill. Titel verdiend dus :D

Wat ben jij dan eigenlijk een pro:eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben gewoon een aandachtshoer ;) Daarom dat de meesten mijn prestaties gaan ontkrachten aan de hand van mijn gedrag, wat nooit echt serieus te nemen is geweest.


Maar los daarvan kan ik wel beter tw spelen dan de grote hoop, zeker beter dan de casual spelertjes ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben erin geslaagd om mezelf zo te verkopen dat ik zonder mensen te overtuigen erin ben geslaagd genomineerd en verkozen ben tot skilled soldier van het jaar waarin ik 5 maand gespeeld heb op een laag pitje. Dat op zich is al een wonderlijke skill. Titel verdiend dus :D

Exact wat ik zei dus, puur aan stoer doen op af verdiend!

Tss doe eens niet zo jaloers jij wilde die titel ook wel:D

Nee, ik heb heel 2017 geen tw gespeeld dus dat zou niet logisch zijn.
Echter Aldo was ook voor dat genomineerd en dat is de beste speler waarmee ik ooit speelde. Als ik eerlijk ben is Tim best een goeie speler, maar in de buurt van Aldo komt hij niet.

Dus vind ik het erg jammer dat Aldo niet won!
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik heb heel 2017 geen tw gespeeld dus dat zou niet logisch zijn.
Echter Aldo was ook voor dat genomineerd en dat is de beste speler waarmee ik ooit speelde. Als ik eerlijk ben is Tim best een goeie speler, maar in de buurt van Aldo komt hij niet.

Dus vind ik het erg jammer dat Aldo niet won!

Ben ik het met je eens, maar zo’n verkiezing kun je ook niet serieus nemen lijkt mij. Ik nam deze verkiezing dan ook niet echt serieus.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Exact wat ik zei dus, puur aan stoer doen op af verdiend!



Nee, ik heb heel 2017 geen tw gespeeld dus dat zou niet logisch zijn.
Echter Aldo was ook voor dat genomineerd en dat is de beste speler waarmee ik ooit speelde. Als ik eerlijk ben is Tim best een goeie speler, maar in de buurt van Aldo komt hij niet.

Dus vind ik het erg jammer dat Aldo niet won!

Had die niet zo'n andere subcaterogie gewonnen?
 
Reactiescore
179
Exact wat ik zei dus, puur aan stoer doen op af verdiend!



Nee, ik heb heel 2017 geen tw gespeeld dus dat zou niet logisch zijn.
Echter Aldo was ook voor dat genomineerd en dat is de beste speler waarmee ik ooit speelde. Als ik eerlijk ben is Tim best een goeie speler, maar in de buurt van Aldo komt hij niet.

Dus vind ik het erg jammer dat Aldo niet won!

Precies wat Bas zegt, dit is niet serieus te nemen. Ook kwam de beste leider naar voren, dat heeft die Casual2 leider gewonnen. Ik zal niet zeggen dat die leider niet goed is, maar er stond ook leider tussen die voor mijn part wat beter staat aangeschreven. Die was stamleider van een normale wereld en een Classic dacht ik nou op basis van prestaties verdiend die het denk ik. Met alle respect voor Casual leiders, maar die hoeven gewoon mindere mate te doen dan leider op normale wereld, omdat een normale wereld veel actiever bespeeld wordt. Maar het is gewoon gegaan die genomineerd waren die hebben Skype groepen/personen volgespamd om maar op hun te stemmen.
 
Bovenaan