Moves and Counter Moves

DeletedUser

Guest
yes, na 2 maanden, toen tweakers eindelijk mee begon te knallen werd het duidelijk dat ik het nooit zou kunnen houden.
en ben ik idd weggespeeld, maarja, zo gek is dat niet he, met 360 graden front tegen 8 vijandne :p

Toen heb ik maar besloten dat ik mijn tijd veel nuttiger elders in de stam kon inzetten. en is onze ducktator idd daarop gekomen, en kijk nu is. Die held heb het acc in oude glory herstelt :)

Dat klopt daar is ook geen redden aan, dat je daar motivatie al voor hebt dat zegt genoeg toch;). Ik zou er nog geen eens over nagedacht hebben om er aan te beginnen.

Tja dat is jou keuze, had je niet even overwogen om te stoppen :p? Haha daar heb ik dan geen weet van, ik ben al een tijdje verdwenen hang alleen nog wat rond op het fora.
 

DeletedUser77892

Guest
Dat klopt daar is ook geen redden aan, dat je daar motivatie al voor hebt dat zegt genoeg toch;). Ik zou er nog geen eens over nagedacht hebben om er aan te beginnen.

Tja dat is jou keuze, had je niet even overwogen om te stoppen :p? Haha daar heb ik dan geen weet van, ik ben al een tijdje verdwenen hang alleen nog wat rond op het fora.

hahaha ja, was zeker geen redden aan, wist ik ook van te voren, ik zat er meer om het zolang mogelijk te rekken en het account actief te houden. maar het was een situatie waar ik al niks meer te verliezen had, daarom dat ik toch gemotiveerd op het acc begonnen ben (en ik raakte gewoon beetje opgewonden van het prachtige cluster) + dat ik gewoon lekker kon aankloten met de offence en edels die aanwezig waren. Al heb ik in het begin zeker me best gedaan om ook jullie massa's te verdedigen.

De gedachte om te stoppen is natuurlijk wel door me hoofd geschoten, maar de keus om gewoon door te gaan elders in de stam was er vrijwel meteen, ik had me toen ik op dusty kwam al voor genomen deze wereld gewoon uit te spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha ja, was zeker geen redden aan, wist ik ook van te voren, ik zat er meer om het zolang mogelijk te rekken en het account actief te houden. maar het was een situatie waar ik al niks meer te verliezen had, daarom dat ik toch gemotiveerd op het acc begonnen ben (en ik raakte gewoon beetje opgewonden van het prachtige cluster) + dat ik gewoon lekker kon aankloten met de offence en edels die aanwezig waren. Al heb ik in het begin zeker me best gedaan om ook jullie massa's te verdedigen.

De gedachte om te stoppen is natuurlijk wel door me hoofd geschoten, maar de keus om gewoon door te gaan elders in de stam was er vrijwel meteen, ik had me toen ik op dusty kwam al voor genomen deze wereld gewoon uit te spelen ;)

Dat is een tijdje gelukt het tijdrekken, maar zelf ik kon met edels rond de 60 uur loopafstand al dorpjes pakken. Al dacht ik wel dat je toen veel minder actief was, maar alsnog vond ik het wel leuk om te zien:D

Ik wens je veel succes in de toekomst bij P. maar ik hoop toch dat je aan het einde van de wereld met lege handen staat ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Hoe loopt de oorlog dan nog? Ik zit in geen chats meer dus hoor al tijden niks meer.
 

DeletedUser

Guest
Hoe loopt de oorlog dan nog? Ik zit in geen chats meer dus hoor al tijden niks meer.

Dit is nu de realiteit :(

Zijde 1:
Stammen: P., W-pack
Zijde 2:
Stammen: Zero-B, SHIP

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 11,162
Kant 2: 9,850
Verschil: 1,312

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,521
Kant 2: 3,159
Verschil: 1,362

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 107,010,745
Kant 2: 95,156,270
Verschil: 11,854,475

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43,113,272
Kant 2: 29,958,351
Verschil: 13,154,921

chart
 

DeletedUser71298

Guest
Hoe loopt de oorlog dan nog? Ik zit in geen chats meer dus hoor al tijden niks meer.
Zonder de spelers die op bb gaan mee te tellen (ik kan het ook niet meer bijhouden hoeveel dat is) staan SHIP+Zero nog zo'n 6k dorpen voor.

Screens zijn vanuit P. oogpunt;

Gedeeld:
3887b75884.png


Stammen apart:
087bfe93e5.png


Spelers apart:
7e60824cd5.png

71bee8c76d.png

ae04fec442.png

8ecaaa962e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Kan dus nog steeds alle kanten op :eek:

Die pikapika heeft gek goeie stats.
 

DeletedUser77892

Guest
Vind je? Hij edelt spelers die volledig omringt liggen en geen kant op kunnen. Ondertussen heb ie maar 75 mill ODA
Wat mij betreft stelt het weinig voor. Leuk dat ie 1300 dorpen pakt, maarja dat zou iedereen in zijn schoenen gedaan hebben

Lonely ranger bijvoorbeeld, die heb tenminste nog flink veel ODA verworven. Die stopt niet met knallen. Vind zijn stats veel indrukwekkender.
 
Reactiescore
179
Vind je? Hij edelt spelers die volledig omringt liggen en geen kant op kunnen. Ondertussen heb ie maar 75 mill ODA
Wat mij betreft stelt het weinig voor. Leuk dat ie 1300 dorpen pakt, maarja dat zou iedereen in zijn schoenen gedaan hebben

Lonely ranger bijvoorbeeld, die heb tenminste nog flink veel ODA verworven. Die stopt niet met knallen. Vind zijn stats veel indrukwekkender.

Tja het maakt niet uit als ze vast liggen ze zouden toch weggewerkt moeten worden. Ik zal niet ontkennen dat LoneRanger wel meer ODA er heeft bij geknald.
 

DeletedUser77892

Guest
Het blijft idd wel zo dat hij gewoon 1300 dorpen heb gepakt van ons. Dus dat is zeker een goede prestatie.
 

DeletedUser65921

Guest
Vind je? Hij edelt spelers die volledig omringt liggen en geen kant op kunnen. Ondertussen heb ie maar 75 mill ODA
Wat mij betreft stelt het weinig voor. Leuk dat ie 1300 dorpen pakt, maarja dat zou iedereen in zijn schoenen gedaan hebben

Lonely ranger bijvoorbeeld, die heb tenminste nog flink veel ODA verworven. Die stopt niet met knallen. Vind zijn stats veel indrukwekkender.

Ik keek enkel naar de dorpjes stats op deze screen hoor. Als je 400+ dorpen pakt voor elk dat je verliest ben je zeer lekker bezig :D
 

DeletedUser49571

Guest
Wat is de huidige stand nu? p. nog steeds aan de overhand?
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: P., W-pack
Zijde 2:
Stammen: SHIP, Zero-B

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 8,376
Kant 2: 9,243
Verschil: 867

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,150
Kant 2: 4,300
Verschil: 150

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 79,387,460
Kant 2: 87,933,221
Verschil: 8,545,761

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38,731,122
Kant 2: 39,801,351
Verschil: 1,070,229

chart


Wat een P. noobs :eek:
 
Bovenaan