Moves and Counter Moves

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tja, dat is maar hoe je het bekijkt, stoppen of je account in de steek laten omdat het toevallig onder aanval ligt vind ik nogal een verschil.

Dat is zeker een verschil, dat is alleen niet van toepassing in dit geval, zowel Laurens als ik.
 

DeletedUser65921

Guest
Tja, dat is maar hoe je het bekijkt, stoppen of je account in de steek laten omdat het toevallig onder aanval ligt vind ik nogal een verschil.

Ik raad je aan even terug te lezen naar de 20 vorige keren dat deze discussie gevoerd is, met een beetje geluk ben je nu dan wel in staat te snappen hoe het ging :)
 

DeletedUser

Guest
Het niveau van W-pack wat laag toch. Mensen die aangevallen worden, maar even gaan kicken:rolleyes2:
 
Reactiescore
60
Valt me toch ietwat tegen van Fancy, als de orginele speler er tenminste nog speelde. Die had toch altijd behoorlijke praatjes maar lijkt uiteindelijk niet eens de eerste massa te hebben afgewacht.
 
Reactiescore
60
Nee, ik zal er even oprichter van maken, dat klopt beter. Gestopt zijn en wel leider zijn zou wel krom zijn :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Valt me toch ietwat tegen van Fancy, als de orginele speler er tenminste nog speelde. Die had toch altijd behoorlijke praatjes maar lijkt uiteindelijk niet eens de eerste massa te hebben afgewacht.

De originele spelers zijn ondertussen al 5 jaar bezig, best begrijpelijk dat die ermee stoppen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee dat is typisch W-pack vooraf grote bek dat de pact Ship en Zero-B nooit ging werken. En als het er nu op aankomt zijn ze nog te waardeloos om Casual te spelen:rolleyes:
 

DeletedUser78293

Guest
Volgens mij is Ramoth toch al een tijdje gestopt. De vervangers van Ramoth waren katanoobs :p
 
Reactiescore
60
Twas Ramon volgens mij, niet Ramoth :p
 
Bovenaan