Mori Versus Serve

DeletedUser

Guest
Hahhaha hoorde in de nachtbonus aanvallen ook bij je meesterplannetje.
En frontspelers dwingen om hun pbg aantevallen.
Ja mori naait alles weer flink bijelkaar aantal frontspelers die elkaar beloven niet aantevallen maar ondertussen is er een mass op.

En wat lul jij nou met verzin ergens anders smoesjes net of de mass geslaagd is nope zie eerst maar eens een dorp te edelen naab

Wat kan jou dat uberhaupt schelen, je bent toch 'gestopt'?

en dat zijn beide spelers? en zondagmorgen hebben ze weer wat anders te doen?

scream4me vandaag om 08:30 uur
waarom zelf deffen als er een ander bij de top van heel tw hoort
the incredibles vandaag om 08:29 uur
btw waar is de speler zelf? neem aan dat als je massa krijgt je zelf wilt gaan deffen :eek:

The Incredibles

volgens mij ligt de reden namelijk ergens anders :eek:

Lolled @ pm:p
En dan zegt Serve dat mori te hoog oploopt van zichzelf:p
 

DeletedUser

Guest
n owja, die clears tussen 6 en 7 is geen resultaat van onervarenheid, maar van (misschien wel illegale?) tools. Of the incredibles moet nog steeds niet doorhebben dat als er in grote rode letters ''nachtbonus'' boven staat, je de aanval niet moet sturen. Dat over een account waar denk ik het meeste tijd in is gestoken van heel w23.

Jeetje, massa's plannen in Mori kost wel veel tijd zeg. Persoonlijk plan ik 3000+ clears in in 2? uur. Geen wonder dat het allemaal zo lang duurde, gelukkig hebben we op deze manier om genoeg tijd om rustig te herstellen.

Zeer volwassen en sportieve reactie :eek:
Direct al beginnen dat we illegale tools gebruiken... Ik zou zeggen, zit niet zo te janken :eek: Je moet juist blij zijn en meer nog, dankbaar mag je ons zijn! ;)

En dan direct weer de grootspraak: "Persoonlijk plan ik een massa in 2u, jullie hebbe zoveel tijd nodig."...
Grote meneer :cool:
Ondertussen heb je al zoveel keer gezegd dat jullie 'zoveel' keer beter zijn dan Mori dat het beetje eentonig begint te worden :rolleyes: (no offence)

Voor rest, succes aan beide.
Hou het beetje bij een deftige oorlog zonder vuile streekjes etc...
 

DeletedUser57908

Guest
Lol wat een zwakke reacties van Mori maar ook enkele van serve.
Als je kijkt naar alle stammen. Iedereen heeft ego's ertussen jullie ook mori. Serve heeft er ook meerdere maar jullie net zogoed. Drunk heeft ze target en zelfs ARRTA. Ga niet lopen janken om wie er ego's heeft en maak er een leuke oorlog van -.-'
 

DeletedUser

Guest
Lol wat een zwakke reacties van Mori maar ook enkele van serve.
Als je kijkt naar alle stammen. Iedereen heeft ego's ertussen jullie ook mori. Serve heeft er ook meerdere maar jullie net zogoed. Drunk heeft ze target en zelfs ARRTA. Ga niet lopen janken om wie er ego's heeft en maak er een leuke oorlog van -.-'

Och uiteindelijk zijn we allemaal hypocriet, spreken we onszelf of onze stamgenoten tegen en is deze hele propaganda een grote poespas. Maarja, zo gaat het nou eenmaal. :p Ik heb ooit geprobeert een stam te leiden met de meest honorabele idealen om voor iedereen op de wereld leuk spel te creeeren. Uiteindelijk kwam ik erachter dat 90% van de wereldgenoten zelfzuchtig, hatend, egocentrischmaardoetgeenzakkanniks zijn, tw spelen voor aandacht dat ze irl missen, graag andere mensen hun spelplezier verkloot ofwel andere redenen waardoor ik me afvraag wat ik nog uitvoer op dit spel.

En je kunt 10 keer proberen leuk spel te creeeren, of leuk oorlog te voeren of vriendelijk proberen te zijn. Uiteindelijk zijn niet stamgenoten waarmee je al een band hebt vaak vriendelijk om hun eigen voordeel ermee te doen.

Dus geef op zoals jij deed, of pas het ifyou cant beat them, join them principe toe, ofwel wacht gewoon totdat wereld 23 dood is want tja aan eht eind van de dag boeit het toch geen ene flikker wie deze wereld wint ofwel soms?:D Als je maar plezier hebt hea.

Scream heeft iniedergeval geen ego, gelukkig zijn er ook nog zulk soort spelers die dit spelletje op een eerlijke en leuke manier proberen te spelen.
 

DeletedUser57908

Guest
Nee ik doelde ook niet op scream.
Maarja vind het gewoon raar dat iedereen aan het zeiken heeft wie de meeste ego's in de stam heeft.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik doelde ook niet op scream.
Maarja vind het gewoon raar dat iedereen aan het zeiken heeft wie de meeste ego's in de stam heeft.

Ik tel voor 30 ego's, dus het is obviously Serve.:p Dus nee ikben het met je eens, rare discussies.:D
 

DeletedUser57908

Guest
idd:D
Nogmaals beide succes, ga niet zeiken op elkaar ga gewoon lekker oorlog voeren:D
Stiekem een beetje meer succes aan serve:$
 

DeletedUser51666

Guest
Hahhaha hoorde in de nachtbonus aanvallen ook bij je meesterplannetje.
En frontspelers dwingen om hun pbg aantevallen.
Ja mori naait alles weer flink bijelkaar aantal frontspelers die elkaar beloven niet aantevallen maar ondertussen is er een mass op.

En wat lul jij nou met verzin ergens anders smoesjes net of de mass geslaagd is nope zie eerst maar eens een dorp te edelen naab

Wat zit jij allemaal te zeggen. In je vorige post zever je nog dat alle S. noobs in mori zitten. Ik haal hieruit frustaties naar de S. leden toe. Dan is het ook nog eens niet waar want der zitten er 3 niet bij. Leer eerst alles te checken voor je je grote mond open doet.

Dan nu wat je nu zevert over de front spelers en pbg. Ik denk wel dat ik het bewijs ben dat je niet gedwongen wordt en een pbg heilig vind. Wat the incr. tegen scraem gdn heeft begrijp ik aan beide kanten. The incr dacht na dat the dawn hem aanviel het bij scream ook zo was maar anderzijds ging ik wel met scream contact erover gezocht hebben. Want hij valde the incr toen niet aan. Dus daar zou ik uit afleiden dat scream blijft bij de pbg.

Ik vind het grote zever wat iedereenzit te kakken op een speler die niet op AF zit. Das laag. Ja ik zeg dit tegen mijn eigen stam want dit is gwn laag. Groei eens allemaal op zeg. Ook het feit van die PBG je hebt 2 keuzes bij mij. De eerste is je kickt mij erom en de tweede is je leeft ermee punt uit. En als je scream wilt afzeiken doe dat dan in pm met hem dan kan hij zich verdedigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Popcorn time, je er niet mee bemoeien en enkel lezen is veel leuker :cool:
 

DeletedUser64702

Guest
Nou ik wil niet veel zeggen ik hou het kort:

Serve begint met pm's . : Slechte massa man,

nu zie ik mijn berichten en lach ik mij dood? slechte gestackte dorpen ik clear een katta dorp zonder ridder er in ???

Eerst dorp is al binnen voor liquicity,
nu kom ik terug op de pm van de o zo goeie top tribalwars deffer op scream en rob

Hoe zo Hij speelt mee in de top tribalwars. meeste dorpen zijn bar slecht gestackt. als je stackt doe het goed dus tot zover

ik vind de massa helemaal niet noob. juist geslaagt als ik zie wat spelers al hebben gecleard.
 

DeletedUser

Guest
Nou ik wil niet veel zeggen ik hou het kort:

Serve begint met pm's . : Slechte massa man,

nu zie ik mijn berichten en lach ik mij dood? slechte gestackte dorpen ik clear een katta dorp zonder ridder er in ???

Eerst dorp is al binnen voor liquicity,
nu kom ik terug op de pm van de o zo goeie top tribalwars deffer op scream en rob

Hoe zo Hij speelt mee in de top tribalwars. meeste dorpen zijn bar slecht gestackt. als je stackt doe het goed dus tot zover

ik vind de massa helemaal niet noob. juist geslaagt als ik zie wat spelers al hebben gecleard.

Sietse nu niet van de toren gaan blazen! Ik snap dat je blij bent, maar zo reageren is niet netjes.

Aan Serve die zeggen dat het een slechte massa is. Nee, dat is het zeker niet. Het is zelfs redelijk goed verlopen en zie dat ook Serve zijn zwakheden heeft. Dorpen staan niet helemaal gestacked zoals het zou moeten, in een aantal dorpen staan kata's die voor veel belangrijkere doeleinden gebruikt konden worden en een aantal Serve spelers worden nerveus.

Is ook meer dan lochisch aangezien er rond de 8000 (Gokje) aanvallen richting Serve lopen! (Vanuit Mori dan)

Voor ons doen een redelijk geslaagde massa tot nu toe! :D
 

DeletedUser

Guest
Nou ik wil niet veel zeggen ik hou het kort:

Serve begint met pm's . : Slechte massa man,

nu zie ik mijn berichten en lach ik mij dood? slechte gestackte dorpen ik clear een katta dorp zonder ridder er in ???

Eerst dorp is al binnen voor liquicity,
nu kom ik terug op de pm van de o zo goeie top tribalwars deffer op scream en rob

Hoe zo Hij speelt mee in de top tribalwars. meeste dorpen zijn bar slecht gestackt. als je stackt doe het goed dus tot zover

ik vind de massa helemaal niet noob. juist geslaagt als ik zie wat spelers al hebben gecleard.

Dit is dus de reden waarom wij kneuzen zoals jou geen succes wensen, zelfs wanneer je zegt dat de massa goed is krijg je dit soort onnoze3le kutopmerkingen. Proficiat, 1000 dode clears verder en al een dorp.
 

DeletedUser

Guest
facepalm_227785.jpg


Sietse...
 

DeletedUser

Guest
Het startschot is in ieder geval gegeven, en als het aan mij ligt gaat het een mooie oorlog worden :)

Helaas aan onze kant wat weinig dorpen gepakt ivm omstandigheden.. Op dit moment niet dermate effectief gewerkt dat er in ieder geval een grotere winst is geboekt. Maar dat kan in principe nog komen. En Serve heeft er al een mooi awardje bij :)

2x Verdediger van de dag
op 29.10.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (9.961.532 eenheden)!

Ook voor Mori een lekker awardje :)

9x Aanvaller van de dag
op 29.10.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.760.790 eenheden)!

Resultaat

Rang Naam Veroverde dorpen Verloren dorpen Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger
1 Memorial 4 0 43.424.000 1.706
2 I serve to please 0 4 9.430 98.597.504
 
Bovenaan