Mori Versus Serve

DeletedUser64702

Guest
clears in nachtbonus horen er helemaal niet bij :) maar niks zonder fouten. Kom goed :)

en pbg's met de vijand hoe is het verder met jou ? het is tribalWARS niet Habbo hotel
tuurlijk mag je vrienden etc met elkaar zijn maar als er oorlog is ga je voor de stam niks meer niks minder
 

DeletedUser65072

Guest
Hebben wij met iemand de oorlog gedeeld? Nee en wij hebben hen niet gevraagd. Wij werden gevraagd. Als Serve zou worden gevraagd om ook aan te vallen op Mori zouden jullie dat niet weigeren.

Jij bent echt een mongool he.
Sorry dat het er zo uit moet komen maar het is wel zo.

Op W29 AF haten ze je ook al :p
Snap niet wat je daar fout doet aangezien ik het prima met ze kan vinden.

Maargoed succes beide stammen.
Dat het maar een mooie oorlog mag worden.
 

DeletedUser57918

Guest
wel grappig dat er nu weer 1 iemand is die defft op beide account waar zijn die 2 andere noobs gebleven? (de eigenaars wel te verstaan)
want als het zo'n slechte massa is lijkt het me dat ze zelf ook wel kunnen deffen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wel grappig dat jij nu de enige bent die defft op beide account waar zijn die 2 andere noobs gebleven? (de eigenaars wel te verstaan)
want als het zo'n slechte massa is lijkt het me dat ze zelf ook wel kunnen deffen?

Sommige mensen hebben betere dingen te doen op een zaterdagavond. Ik niet gister, true. :D Het feit dat jullie kennelijk jullie vriendenlijst dagelijks inspecteren om de inactieve serve leden te vinden, is daarentegen weer laagbijdegronds.
 

DeletedUser66349

Guest
Gedver jongens wat zeiken we weer op elkaar.:eek: Tis oorlog, dus reageer daar je agressie maar op af, toch?:eek:
 

DeletedUser57918

Guest
Sommige mensen hebben betere dingen te doen op een zaterdagavond. Ik niet gister, true. :D Het feit dat jullie kennelijk jullie vriendenlijst dagelijks inspecteren om de inactieve serve leden te vinden, is daarentegen weer laagbijdegronds.

en dat zijn beide spelers? en zondagmorgen hebben ze weer wat anders te doen?

scream4me vandaag om 08:30 uur
waarom zelf deffen als er een ander bij de top van heel tw hoort
the incredibles vandaag om 08:29 uur
btw waar is de speler zelf? neem aan dat als je massa krijgt je zelf wilt gaan deffen :eek:

The Incredibles

volgens mij ligt de reden namelijk ergens anders :eek:
 

DeletedUser

Guest
en dat zijn beide spelers? en zondagmorgen hebben ze weer wat anders te doen?

scream4me vandaag om 08:30 uur
waarom zelf deffen als er een ander bij de top van heel tw hoort
the incredibles vandaag om 08:29 uur
btw waar is de speler zelf? neem aan dat als je massa krijgt je zelf wilt gaan deffen :eek:

The Incredibles

volgens mij ligt de reden namelijk ergens anders :eek:

Bwah ik denk dat dit uit gaan leggen teveel op excuusjes verzinnen gaat lijken, teveel prive uitleg geeft over mensen die niet eens op dit af posten of nooit wat te maken hebben gehad met de hele mori - the dawn haat. Geloof lekker wat je wilt. Spelers gaan afkraken die niet op het af posten, het niet eens lezen agja.
 

DeletedUser

Guest
Eindeijk is het zover! De massa op Serve. Oorlogsverklaring vanuit onze kant wat karig, maar kan ermee door!
Ik zal mijn post even verdelen, aangezien ik anders dingen door elkaar heen ga gooien!

Reacties:

De reacties van de kant van Serve zijn echt zielig. Ik gebruik dat woord liever niet, maar in dit geval voelde ik mij geroepen. Waarom wens je ons niet gewoon succes en laat je de oorlog lekker lopen? Ook kwam er een reactie van iemand, die daarmee vroeg de leider van Mori te PMen om te backstabben. Om het even duidelijk te maken, die pm mag naar mij. Aangezien ik de leider ben van Mori. Als je mij kunt betrappen op backstabben kom ik voor je huis het Ave Maria zingen.

Over de clears die tussen 6 en 7 aankomen. Daar kan ik mijzelf niet op betrappen. Voor de spelers waar het wel zo is zal het onervarenheid zijn.

Scream4me:

Hij heeft een mooi cluster opgebouwdt aan het front. Het moet klaar zijn met die dorpen en die moeten daar weg.
Er lopen meer dan 2000 aanvallen op hem. Elke goede Tw speler krijgt jeuk aan zijn handen en gaat lekker deffen, Wat doet meneer? Vv afgeven. Waarom? Hij is niet goed genoeg. Dat geeft hij zelf toe. Is ook niet erg, maar Serve heeft altijd zo'n grote muil. Nu hebben we jullie eindelijk een keer stil. Jullie hebben dus spelers die er geen bal van bakken en Scream4me is daar het bewijs van.;)

Andere stammen:

Sietse was al enkele weken bezig om wat te plannen. Toen ik aangesproken was door een stam om mee te doen aan een massa heb ik de plannen doorgegeven aan Sietse. Hij heeft zijn datum van de massa een paar dagen verplaatst zodat alles tegelijktijd aankwam. Je kunt het noob noemen, maar kom op hé. Zwakke zielen. Daar gaat het spel toch om?

PBG's:

Mijn mening zal niet gelijk staan aan de rest van de wereld. Maar ik ben van mening dat je zowiezo geen PBG moet aangaan met de vijand. Ik zie het eigenlijk als een teken van zwakte. Dat spelers van Mori een PBG hebben met een speler van Serve is eigenlijk al verkeerd.

Serve succes! Zullen jullie nodig hebben! (L)xx
 

DeletedUser

Guest
Bwah ik denk dat dit uit gaan leggen teveel op excuusjes verzinnen gaat lijken, teveel prive uitleg geeft over mensen die niet eens op dit af posten of nooit wat te maken hebben gehad met de hele mori - the dawn haat. Geloof lekker wat je wilt. Spelers gaan afkraken die niet op het af posten, het niet eens lezen agja.

Wij haten the dawn niet :(
 

DeletedUser57918

Guest
Mooie post!
je bent enkel coningsrob vergeten die heeft ook meteen maar zijn vv afgegeven ;)
 

DeletedUser

Guest
Eindeijk is het zover! De massa op Serve. Oorlogsverklaring vanuit onze kant wat karig, maar kan ermee door!
Ik zal mijn post even verdelen, aangezien ik anders dingen door elkaar heen ga gooien!

Reacties:

De reacties van de kant van Serve zijn echt zielig. Ik gebruik dat woord liever niet, maar in dit geval voelde ik mij geroepen. Waarom wens je ons niet gewoon succes en laat je de oorlog lekker lopen? Ook kwam er een reactie van iemand, die daarmee vroeg de leider van Mori te PMen om te backstabben. Om het even duidelijk te maken, die pm mag naar mij. Aangezien ik de leider ben van Mori. Als je mij kunt betrappen op backstabben kom ik voor je huis het Ave Maria zingen.

Over de clears die tussen 6 en 7 aankomen. Daar kan ik mijzelf niet op betrappen. Voor de spelers waar het wel zo is zal het onervarenheid zijn.

Scream4me:

Hij heeft een mooi cluster opgebouwdt aan het front. Het moet klaar zijn met die dorpen en die moeten daar weg.
Er lopen meer dan 2000 aanvallen op hem. Elke goede Tw speler krijgt jeuk aan zijn handen en gaat lekker deffen, Wat doet meneer? Vv afgeven. Waarom? Hij is niet goed genoeg. Dat geeft hij zelf toe. Is ook niet erg, maar Serve heeft altijd zo'n grote muil. Nu hebben we jullie eindelijk een keer stil. Jullie hebben dus spelers die er geen bal van bakken en Scream4me is daar het bewijs van.;)

Andere stammen:

Sietse was al enkele weken bezig om wat te plannen. Toen ik aangesproken was door een stam om mee te doen aan een massa heb ik de plannen doorgegeven aan Sietse. Hij heeft zijn datum van de massa een paar dagen verplaatst zodat alles tegelijktijd aankwam. Je kunt het noob noemen, maar kom op hé. Zwakke zielen. Daar gaat het spel toch om?

PBG's:

Mijn mening zal niet gelijk staan aan de rest van de wereld. Maar ik ben van mening dat je zowiezo geen PBG moet aangaan met de vijand. Ik zie het eigenlijk als een teken van zwakte. Dat spelers van Mori een PBG hebben met een speler van Serve is eigenlijk al verkeerd.

Serve succes! Zullen jullie nodig hebben! (L)xx

@Reacties, grappig.. Eerst grootspraak dat jullie al gewonnen hebben, en daarna komen wenen dat jullie willen dat we je succes wensen.. Ik herken hier iets in..
@Je reactie voor scream, alle begin van de wijsheid start bij jezelf. Dus ik zie geen enkel probleem iig, het is niet alsof Scream er zelf is om te deffen.. En dat wij terwijl VV doen hoor. Ik kreeg ook massa over me van ARRTA, de eerste uren was ik er ook niet,.. Prioriteiten noemt men dat ook wel eens :p

At last, hoe meer ik lees, hoe meer het zeker word dat Serve al verloren is :eek: Kzal maar al beginnen met solli :D If you can't beat them, join 'em.
 

DeletedUser

Guest
Ach ja serve zal nooit veranderen. Zodra er iets gebeurd dat ze niet kunnen hebben kennen ze opeens hun prioriteiten.

Succes beide
 

DeletedUser

Guest
Eindeijk is het zover! De massa op Serve. Oorlogsverklaring vanuit onze kant wat karig, maar kan ermee door!
Ik zal mijn post even verdelen, aangezien ik anders dingen door elkaar heen ga gooien!

Reacties:

De reacties van de kant van Serve zijn echt zielig. Ik gebruik dat woord liever niet, maar in dit geval voelde ik mij geroepen. Waarom wens je ons niet gewoon succes en laat je de oorlog lekker lopen? Ook kwam er een reactie van iemand, die daarmee vroeg de leider van Mori te PMen om te backstabben. Om het even duidelijk te maken, die pm mag naar mij. Aangezien ik de leider ben van Mori. Als je mij kunt betrappen op backstabben kom ik voor je huis het Ave Maria zingen.

Over de clears die tussen 6 en 7 aankomen. Daar kan ik mijzelf niet op betrappen. Voor de spelers waar het wel zo is zal het onervarenheid zijn.

Wat hadden jullie verwacht, succes wensingen? Misschien moet je de vijand niet afkraken voordat er een aanval is aangekomen, zal vast helpen.:rolleyes: Ik heb twee keer met Mori oorlog gehad, en in beide gevallen bleek dat er bij dorpenverlies geen enkel respect was voor de vijand (LA toendertijd) ook in S. tegen Mori moest er opgeschept worden over elk dorpswinst, als je respect wilt zul je het moeten verdienen. (ook het handelen van the dichter in Mori, verschillende Serve leden die door jullie zijn gebackstabd, wat wil je...) Wil je verder een koekje voor het opzetten van een goede mass of wat? Want ja jullie hebben een goede mass opgezet.



En owja, die clears tussen 6 en 7 is geen resultaat van onervarenheid, maar van (misschien wel illegale?) tools. Of the incredibles moet nog steeds niet doorhebben dat als er in grote rode letters ''nachtbonus'' boven staat, je de aanval niet moet sturen.:rolleyes: Dat over een account waar denk ik het meeste tijd in is gestoken van heel w23.


Scream4me:

Hij heeft een mooi cluster opgebouwdt aan het front. Het moet klaar zijn met die dorpen en die moeten daar weg.
Er lopen meer dan 2000 aanvallen op hem. Elke goede Tw speler krijgt jeuk aan zijn handen en gaat lekker deffen, Wat doet meneer? Vv afgeven. Waarom? Hij is niet goed genoeg. Dat geeft hij zelf toe. Is ook niet erg, maar Serve heeft altijd zo'n grote muil. Nu hebben we jullie eindelijk een keer stil. Jullie hebben dus spelers die er geen bal van bakken en Scream4me is daar het bewijs van.;)

Edel eerst nou maar eens dorpen van Scream4me. Het feit dat de vv is afgegeven heeft externe redenen welke geen ene mallemoer te maken hebben met het feit of hij pro is of niet. En ja, op end-game werelden zitten nou eenmaal niet 100% supertoppers. Scream is een speler die zich niet op het af begeeft en een druk irl leven heeft. Hierdoor is hem op het af afkraken zinloos, aangezien hij het toch niet leest. Het is een zeer vriendelijke vent (in tegenstelling tot de klootzak ala the dawn), met een wat andere speelstijl als ''de algemene topper''. Of dat slechter is? Edel eerst dorpen... Je blaast al van de toren voordat je het resultaat hebt gezien

kennelijk moet ik de volgende keer wanneer mij gevraagd wordt geen Mori mensen die hier niet (op het af) posten, af te kraken deze vraag negeren. Want kennelijk is het voor jullie even makkelijk om dit soort mensen wel af te kraken.


Andere stammen:

Sietse was al enkele weken bezig om wat te plannen. Toen ik aangesproken was door een stam om mee te doen aan een massa heb ik de plannen doorgegeven aan Sietse. Hij heeft zijn datum van de massa een paar dagen verplaatst zodat alles tegelijktijd aankwam. Je kunt het noob noemen, maar kom op hé. Zwakke zielen. Daar gaat het spel toch om?

Jeetje, massa's plannen in Mori kost wel veel tijd zeg. Persoonlijk plan ik 3000+ clears in in 2? uur. Geen wonder dat het allemaal zo lang duurde, gelukkig hebben we op deze manier om genoeg tijd om rustig te herstellen. :)

PBG's:

Mijn mening zal niet gelijk staan aan de rest van de wereld. Maar ik ben van mening dat je zowiezo geen PBG moet aangaan met de vijand. Ik zie het eigenlijk als een teken van zwakte. Dat spelers van Mori een PBG hebben met een speler van Serve is eigenlijk al verkeerd.

Dan hadden jullie maar niet zo knuppelig moeten zijn ze aan te nemen voordat je dit soort dingen doorsprak.

Serve succes! Zullen jullie nodig hebben! (L)xx

Nou goed bedankt dan maar. Of we het nodig hebben, we zullen wel zien.:)

Veel plezier nog voor Mori enzo
 
Bovenaan